Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Fail make-up products

    Επέστρεψα με μία ανάρτηση, προϊόντα αποτυχίες, που ήθελα πολύ να κάνω. Γενικά μου αρέσει να βλέπω τέτοιου είδους αναρτήσεις και βίντεο, παρόλο που εγώ μπορεί να μην συμφωνώ με την άποψη του blogger για κάποιο προϊόν. Σίγουρα κι εσείς θα έχετε αντίθετη άποψη για κάποιο από τα προϊόντα που θα σας δείξω. Ας τα δούμε αναλυτικά λοιπόν.


    Η πρώτη αποτυχία είναι δύο κραγιόν velvet matt από Catrice. Οι αποχρώσεις που επέλεξα είναι 020 rose your voice και 090 sweet choco nut. Πρώτον, δεν είναι ματ, ποτέ δεν στεγνώνουν ματ, εκτός κι αν ταμπονάρω μία χαρτοπετσέτα επάνω στα χείλη μου. Δεύτερον, δεν έχουν έντονη απόδοση, κάνουν μπαλώματα. Και τρίτον, τρέχουν και λερώνουν τα δόντια. Η απόδοση τους είναι gloss κι όχι matt, δεν μου άρεσαν, δεν με βόλεψαν και δεν είναι ματ.


    Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο μεγάλες αποτυχίες από MUA. Γενικά αγόρασα πολλά προϊόντα της εταιρίας πριν μερικούς μήνες κι έμεινα ευχαριστημένη. Όμως δύο παλέτες της σειράς 6 shade palette σε matte αποχρώσεις δεν μου άρεσαν καθόλου. Οι παλέτες είναι οι soft suedes και scorched marvels. Τα χρώματα είναι υπέροχα, γήινα, για φυσικά μακιγιάζ. Δυστυχώς δεν έχουν καλή απόδοση, και τα έντονα χρώματα δεν αναμιγνύονται ομοιόμορφα. Σε άλλα σημεία θα είναι πιο έντονα και σε άλλα ποιο σκούρα. Επίσης, εάν δεν βάλω μία καλή βάση πριν τις χρησιμοποιήσω, τότε η διάρκεια τους θα είναι τρεις ώρες. Μετά θα χάνεται η ένταση των χρωμάτων και το μακιγιάζ θα αλλοιώνεται. Με απογοήτευσαν πάρα πάρα πολύ.




     Ένα ακόμη προϊόν που με απογοήτευσε είναι η βάση σκιών stay in place από Estee Lauder της σειράς Double Wear. Την είχα αγοράσει σε προσφορά, όμως η τιμή της ήταν πάνω από 10€. Δυστυχώς δεν άξιζε τα χρήματα της. Πρώτον, ενώ είναι μπεζ δεν αφήνει ομοιόμορφο χρώμα στα βλέφαρα ώστε να καλύψει φλέβες, σημάδια, κλπ. Δεύτερον, η μορφή της είναι κρεμώδη, όμως όταν απλωθεί στο δέρμα γίνεται πουδρένια, με αποτέλεσμα να γίνεται πολύ ελαφριά. Τρίτον, δεν προσφέρει καθόλου διάρκεια στις σκιές. Πολύ καλύτερο αποτέλεσμα θα έχετε με ένα απλό concealer παρά με τη συγκεκριμένη βάση.


     Δύο ακόμη προϊόντα χειλιών που με απογοήτευσαν είναι το liquid matt lipstick από Wet&Wild στην απόχρωση E922B coral corruption και το buttery bliss lipstick από Lipsi στην απόχρωση Siren. Το πρώτο κραγιόν ίσως να μην ταίριαξε χρωματικά σε εμένα, όμως μόλις στέγνωσε στα χείλη μου έκανε πολύ έντονες γραμμές. Η αλήθεια είναι ότι για ανοιχτόχρωμο κραγιόν η ένταση του είναι πάρα πολύ καλή, όμως το τελικό αποτέλεσμα που έχουν τα χείλη μου είναι αντιαισθητικό κι απογοητευτικό. Το δεύτερο κραγιονάκι είναι ένα υπέροχο κατακόκκινο κραγιόν πολύ βουτυρένιο κι απαλό για τα χείλη. Ο λόγος που με απογοήτευσε είναι ότι όποτε το φορούσα κι έβγαζα φωτογραφίες τα χείλη μου ήταν υπέρλαμπρα, πολύ ψεύτικα. Εάν ταμπόναρα τα χείλη μου με μία χαρτοπετσέτα, έφευγε το περισσότερο χρώμα και έμενε μία ελαφριά στρώση κραγιόν σαν balm. Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερα κραγιόν στην συγκεκριμένη απόχρωση.


      Για το τέλος έχω δύο προϊόντα που δεν μου ταίριαξαν. Το πρώτο είναι ένα bronzer από Clinique με καθρέφτη, δεν είναι σε ελεύθερη μορφή, αλλά γυρνάς το επάνω μέρος και θρυμματίζει το προϊόν. Είναι πολύ πορτοκαλί για εμένα, δεν μου ταιριάζει ούτε τους χειμερινούς μήνες, αλλά ούτε τους καλοκαιρινούς.


     Το δεύτερο προϊόν που δεν μου ταίριαξε είναι ένα bronzer πάλι από beauty uk. Το έχω αρκετά χρόνια, όμως το χρησιμοποίησα ελάχιστα. Είναι πολύ bronze και πολύ γυαλιστερό για το δικό μου δέρμα. Ακόμη και το λευκό highlighter είναι πάρα πολύ έντονο χρυσό στο φως. Δυστυχώς δεν το χάρηκα καθόλου.


     Αυτά ήταν τα προϊόντα που με απογοήτευσαν. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πείτε μου τη γνώμη σας για τα παραπάνω προϊόντα και τα προϊόντα που σας απογοήτευσαν το τελευταίο διάστημα. Σας εύχομαι καλή εβδομάδα, σας φιλώ,
                                                                 
                                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers