Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Favourite Sun Protectors from Summer

    Όπως είδατε κι από τον τίτλο, σήμερα θα σας μιλήσω για τα αγαπημένα προϊόντα του καλοκαιριού. Πιο συγκεκριμένα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα θαλάσσης που λάτρεψα και ξεχώρισα. Ξέρω ότι είναι εκτός κλίματος, ξέρω ότι έχουμε χειμώνα και κανένας δεν σκέφτεται το καλοκαίρι ή τα αντηλιακά, όμως είναι μία ανάρτηση που θέλω πολύ να μοιραστώ μαζί σας. Αν θέλετε μπορώ να σας μιλήσω σε άλλο post για τα προϊόντα θαλάσσης που με απογοήτευσαν


    Εγώ ξεκίνησα να πηγαίνω στη θάλασσα τον Ιούλιο, ξέρω ότι άργησα να πάω, όμως λόγω δουλειάς δεν είχα χρόνο ούτε για καφέ να πάω κοντά στη θάλασσα. Έτσι, όταν κατάφερα να πάω για μπάνιο, έβαλα στην τσάντα μου όποια προϊόντα βρήκα στο ράφι μου. Τα αντηλιακά που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και τα λάτρεψα, ήταν από Castalia της σειράς Helioderm. Ήταν το fluide legere με 20spf για το πρόσωπο  και το Lait fluide sans parfum με 50 spf για το σώμα. Δεν θέλω να σας κρυφτώ, ούτε να σας πω ψέματα, τα προϊόντα μου τα είχε στείλει η εταιρία, αλλά επειδή έλειψα από το blog δεν κατάφερα να σας μιλήσω γι' αυτά. Επειδή τα τελείωσα και δεν κράτησα τις συσκευασίες τους, μπορείτε να βρείτε το πρώτο εδώ κι εδώ το δεύτερο.

    Να σας πω λοιπόν ότι ήταν σε μορφή λοσιόν, απλώνονταν πολύ εύκολα, χωρίς να αφήνουν λευκά σημεία, όμως ήταν ενυδατικά, δεν θα έλεγα λιπαρά. Ήθελαν λίγο χρόνο να απορροφηθούν, μερικά λεπτά θα έλεγα, και μετά το σώμα θα ήταν πολύ ενυδατωμένο. Προστάτευαν 100% από τις ακτίνες του ήλιου. Δυστυχώς τα πρώτα μου μπάνια τα έκανα μες στο μεσημέρι που ο ήλιος έκαιγε, κι εγώ έβαζα αντηλιακό στο σώμα εκτός την πλάτη, οπότε η πλάτη μου κάηκε και το υπόλοιπο σώμα ήταν κυριολεκτικά ανέπαφο. Επίσης ήταν η πρώτη χρονιά που μαύρισαν τα πόδια μου, οπότε βοηθάνε και σε ένα ομοιόμορφο μαύρισμα. Πιστεύω λοιπόν ότι αξίζουν τα συγκεκριμένα αντηλιακά κι εννοείται ότι θα τα αγοράσω του χρόνου. Το μόνο που με ενόχλησε ήταν η συσκευασία τους που ήταν σε δοχείο με καπάκι κι όχι με αντλία, δεν την βρήκα βολική κι εύχρηστη. Να σας ενημερώσω ότι το αντηλιακό σώματος κοστίζει 10€ περίπου ενώ του προσώπου 15€.

    Αφού κάηκα λοιπόν στην πλάτη, έπρεπε να βάλω μία κρέμα να ηρεμήσω το κάψιμο. Χρησιμοποίησα το After Sun Derma+ Sun από Gerovital. Το είχα βρει στο συνδρομητικό κουτί του cherrybox, αλλά δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ. Είναι σε μορφή gel, η ποσότητα της συσκευασίας είναι τεράστια κι ανακουφίζει τρομερά τα καψίματα. Παιδιά να το αγοράσετε οπωσδήποτε!!! Από τότε που ανακάλυψα αυτό το after sun ήθελα να σας το δείξω, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Τότε το χρησιμοποιούσα για 3-4 μέρες στην καμένη μου πλάτη και το μόνο που ένιωθα ήταν ένα ελαφρύ τράβηγμα, ούτε πόνο ένιωθα, ούτε φαγούρα, ούτε ξεφλούδισα ποτέ. Το κάψιμο έγινε μαύρισμα εννοείται. Το χρησιμοποιούσα επίσης απλά για να ενυδατώσω το σώμα μου και άφηνε υπέροχη αίσθηση στην επιδερμίδα. Μυρίζει λιγάκι έντονα, όμως δεν με ενοχλεί, είναι super προϊόν κι εννοείται δεν θα επιλέξω άλλο after sun του χρόνου. Κοστίζει 11€ και θα το βρείτε εδώ.


    Τέλος, έχω ένα αντηλιακό που χρησιμοποίησα στα τελευταία μου μπάνια τέλος Αυγούστου με μέσα Σεπτέμβρη. Είναι από Frezyderm το Sun Screen high protection mousse. Το είχα αγοράσει από online φαρμακείο γύρω στα 11€. Είναι σε μορφή mousse, απορροφάται γρήγορα, προστατεύει την επιδερμίδα και η συσκευασία του είναι πρακτική κι εύχρηστη. Δεν μπορώ να σας πω ότι είναι τόσο καλό όσο της Castalia επειδή το χρησιμοποίησα για λίγο διάστημα και στο τέλος του καλοκαιριού, όμως μου άρεσε πάρα πολύ για την αίσθηση που άφηνε στο σώμα, δεν κάηκα όσο το χρησιμοποιούσα και μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία του. Εννοείται ότι έχει ακόμη προϊόν που θα το χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι, οπότε θα σας πω τότε περισσότερα.


    Χρησιμοποίησα κι άλλα προϊόντα που δεν μου άρεσαν, οπότε εάν θέλετε να τα δείτε κι αυτά  αφήστε μου σχόλιο. Εσείς ποια αντηλιακά ξεχωρίσατε, ή ποιο από τα παραπάνω έχετε δοκιμάσει; Ανυπομονώ πολύ να έρθει το καλοκαιράκι. Εσείς;; Θα τα πούμε στο επόμενο post, σας φιλώ,

                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers