Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Non Favorites of May 2016

    Οι δοκιμές συνεχίζονται και δυστυχώς υπάρχουν προϊόντα που δεν μου άρεσαν. Αυτό τον μήνα δεν χρησιμοποίησα πολλά νέα προϊόντα, όμως υπήρχαν κάποια που δεν μου άρεσαν.

    Θα ξεκινήσω με δύο προϊόντα που σας έχω κάνει αναλυτικό review και δεν τα έβαλα στην φωτογραφία. Μίσησα το vivid matte liquid lipstic της Maybelline. Εάν δεν έχετε δει ήδη τους λόγους που το μισώ, πατήστε εδώ. Επίσης, με απογοήτευσαν οι κρεμώδεις σκιές extra lasting της Avon. Δείτε εδώ τους λόγους.


    Έπειτα, θα συνεχίσω με το silk infusion από CHI. Υποτίθεται ότι είναι βελούδο για τα μαλλιά, τα ενυδατώνει και προσφέρει βαθιά θρέψη. Εγώ δεν είδα τίποτα τέτοιο. Δυστυχώς, όταν δεν πρόσφερε ενυδάτωση το σαμπουάν, το συγκεκριμένο προϊόν έμπλεκε τα μαλλιά μου και τα έκανε πιο ξερά. Δεν μου άρεσε καθόλου.

    Αυτό τον μήνα είχα τρία πινέλα που με απογοήτευσαν. Είναι ένα φουντωτό πινέλο από style time, και δύο από Tommy G. Και τα τρία πινέλα μαδάνε σαν τρελά, ειδικά αυτά από Tommy G. Δεν τα βολεύτηκα όσο θα ήθελα. Όταν τα χρησιμοποιώ, μετά πρέπει να ελέγχω το πρόσωπο μου για να αφαιρώ τις τριχούλες. Δεν είναι κατάσταση αυτή.

     Τέλος, είναι ένα βερνίκι από Annie, το 257. Το χρώμα δεν με ξετρέλανε, αλλά το χρησιμοποίησα για να το δοκιμάσω. Με ένα πέρασμα έγραψε το χρώμα όπως ήταν, όμως μόλις στέγνωσε το βερνίκι στα νύχια μου, χάθηκε η λάμψη του. Σαν να θάμπωσε. Αφού ήταν στεγνά τα νύχια μου, έκανα κανονικά τις δουλειές μου, αλλά μετά είδα ότι υπήρχαν γραμμούλες που χάλασαν τα νύχια μου. Δεν μου άρεσε, όσο οικονομικό κι αν είναι δεν θα αγοράσω κάποιο άλλο χρώμα.

     Αυτά ήταν τα μη αγαπημένα του μήνα. Εσείς δοκιμάσατε κάποια προϊόντα που σας απογοήτευσαν;;; Μοιραστείτε τα μαζί μου και μην ξεχάσετε να μου πείτε τους λόγους που δεν σας άρεσαν. Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!!

                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers