Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

"Πίσω από τον καθρέφτη" - Νικόλ-Άννα Μανιάτη

     Σήμερα επιστρέφω με ένα book review μιας αγαπημένης μου συγγραφέας. Μιλάω για την Νικόλ-Άννα Μανιάτη με το βιβλίο Πίσω από τον καθρέφτη από τις εκδόσεις Ψυχογιός.


     Πριν σας μιλήσω για το βιβλίο, πρώτα θέλω να σας πω ότι ο εκδοτικός οίκος Ψυχογιός δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες να διαβάσουν το πρώτο κεφάλαιο των μυθιστορημάτων πριν το αγοράσουν. Παλαιότερα κάτω από την εικόνα του βιβλίου έγραφε "διάβασε απόσπασμα", ενώ πέρυσι που άλλαξαν το site τους, πηγαίνετε επάνω στην εικόνα του βιβλίου και σας ανοίγει ένα μικρό παραθυράκι, σαν να διπλώνει το βιβλίο. Είναι πάρα πολύ βολικό για όσους δεν έχουν χρόνο να πάνε στα βιβλιοπωλεία να ρίξουν μια ματιά. Εάν δεν γνωρίζατε αυτή την λεπτομέρεια, ρίχτε μια ματιά στο site τους και θα δείτε ότι δεν θα αγοράσετε βιβλία που από την περίληψη σας άρεσαν ή θα αγοράσετε βιβλία που δεν σας γέμιζαν το μάτι. Ελπίζω να σας βοήθησα αρκετά.

     Δύο καλά κρυμμένες επιστολές αποκαλύπτουν τα σχέδια του συζύγου της για το μέλλον της. Πως θα αντιδράσει η δυναμική και όμορφη Μαριλένα Νέβα όταν δει τη ζωή της να ανατρέπεται; Όταν θα συνειδητοποιήσει ότι ο μοναδικός άντρας που αγάπησε και εμπιστεύτηκε την πρόδωσε;; Αλλόκοτος, πρωτότυπος και σκληρός ο τρόπος που θα επιλέξει να πάρει την εκδίκηση της. Θα παίξει με το μυαλό του, προσπαθώντας να τον μετατρέψει σε ένα άβουλο ον. Θα τα καταφέρει άραγε, και ποιο θα είναι το τίμημα;


    Φυσικά αγόρασα το βιβλίο χωρίς να διαβάσω περισσότερες λεπτομέρειες, έχω διαβάσει το μεγαλύτερο μέρος των βιβλίων της συγγραφέας και μου άρεσαν όλα πάρα πολύ. Το συγκεκριμένο όμως, ενώ έχει ίντριγκα, πλεονεξία, κλεψιά, και πολλά άλλα από την πλευρά του συζύγου, η Μαριλένα είναι εύθραυστη, με μεγάλη εμπιστοσύνη στον άντρα της, βαθιά λύπη και στεναχώρια που δεν καταφέρνει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί. Με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή με τους γύρω της. Κλείνεται στον δικό της κόσμο, ώσπου μια μέρα ξυπνάει απότομα και βλέπει την αλήθεια. Μέχρι εκεί μου άρεσε το βιβλίο. Άντε και στην αρχή της εκδίκησης της. Ο τρόπος όμως που βρήκε για να εκδικηθεί τον άντρα που ήταν δίπλα της εμένα προσωπικά μου φάνηκε πάρα πολύ άρρωστος.

    Θα μου πείτε βιβλίο είναι, ψέμματα είναι, και έχετε απόλυτο δίκιο. Όμως όταν διαβάζω ένα βιβλίο το μυαλό μου δημιουργεί εικόνες με πρωταγωνιστή ή μέρος της ιστορίας εμένα. Πιστεύω ότι εάν όχι όλοι, οι περισσότεροι έχετε αισθανθεί έτσι. Ακριβώς λοιπόν γι' αυτόν τον λόγο δεν μου άρεσε. Μου προκάλεσε βαριά αισθήματα, εκνευρισμό με την ψυχραιμία της Μαριλένας και φόβο για την υγεία του μυαλού της.


     Εγώ δεν το προτείνω, όμως εάν έχετε την περιέργεια να το διαβάσετε ή σας αρέσουν τέτοιου είδους ιστορίες, ο Ψυχογιός το έχει προσφορά στα 6€ στο site του. Θέλω οπωσδήποτε να μάθω εάν το διαβάσατε κι εάν σας άρεσε. Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!!!

                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers