Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

BeautyTestBox || Garden of Panthenols

    Μετά από πάρα πολύ καιρό, αγόρασα το beautytestbox με προϊόντα Panthenols, για πρόσωπο, σώμα και νύχια. Είναι μία εταιρία που δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της, αλλά έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια. Τι λέτε, πάμε να τα δούμε μαζί;;;


    Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, πλέον το συγκεκριμένο κουτί είναι out of stock και δεν μπορείτε να το βρείτε. Επίσης, τα προϊόντα που έχει μέσα τα γνώριζα ήδη, μιας και αυτό τον μήνα δεν ήταν μυστικά, καθώς επίσης ήξερα ότι ήταν όλα σε full size. Η τιμή του ήταν 20€ και έφτασε στην πόρτα μου την επόμενη ημέρα της παραγγελίας.


    Τα πρώτα προϊόντα που είδα είναι οι δύο αντηλιακές προσώπου. Η μία έχει δείκτη προστασίας 50 και έχει χρώμα, ώστε να προσφέρει ομοιομορφία στο πρόσωπο. Ενώ η δεύτερη είναι διάφανη με δείκτη προστασίας 30. Έχω δοκιμάσει μόνο την δεύτερη και μου άρεσε αρκετά, αλλά θέλω να την δοκιμάσω περισσότερο για να σας πω πιο ολοκληρωμένη άποψη.


    Έπειτα είδα το απαλό καθαριστικό με ήπια αντισηπτική δράση για πρόσωπο, σώμα και ευαίσθητη περιοχή. Η συσκευασία του ενώ περιέχει αρκετή ποσότητα, το μέγεθος του είναι ιδανικό για ταξίδια. Θέλω να κάνω και τις τρεις χρήσεις που υπόσχεται, οπότε ίσως το πάρω σε κάποιο ταξίδι μαζί μου.


    Επίσης, είχε μία σειρά από βερνίκια νυχιών της σειράς chroma. Το base coat, το top coat και το Νο 352. Το χρώμα δεν μου άρεσε τόσο, βέβαια δεν το έχω βάλει ακόμη στα νύχια μου και ίσως αλλάξω γνώμη. Τα υπόλοιπα τα δοκίμασα πριν λίγες ημέρες και μου άρεσαν αρκετά, μόνο που το top coat νομίζω ότι αργεί να στεγνώσει. Θα σας μιλήσω εκ νέου σε άλλο Post. 


    Τέλος, το κουτί μου περιείχε κι ένα ξεβαφτικό νυχιών χωρίς ασετόν της σειράς chroma επίσης. Το χρησιμοποίησα μία φορά για να ξεβάψω το σκληρυντικό που είχα στα νύχια μου, όμως επειδή είχα κόψει τα πετσάκια με έτσουζε απίστευτα. Δεν είχαν πληγές τα δάχτυλα μου και το προϊόν δεν είχε ασετόν, πως γίνεται να με έκαιγε;; Θα το δοκιμάσω ξανά εννοείται κι ελπίζω να μην έχει την ίδια δράση. 


    Φυσικά, σε κάθε κουτί υπάρχει η λίστα με τα προϊόντα και τις λεπτομέρειες τους. Πόσα ml είναι, πόσο κοστίζουν και που μπορείτε να τα βρείτε. Πείτε μου εάν έχετε αγοράσει το συγκεκριμένο κουτί, εάν μείνατε ευχαριστημένες από το περιεχόμενο του ή εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο τα προϊόντα μεμονωμένα. Σας εύχομαι να έχετε μία καλή εβδομάδα, με υπομονή και χαμόγελα. 


                                                             Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers