Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Review | Dr.K Skin Care System

     Θυμάστε πέρυσι τον Γενάρη σε ένα συνδρομητικό κουτί που βρήκαμε σε full size μία κρέμα ματιών από Dr.K;;; Δεν είχα διαβάσει πολλές κριτικές από bloggers ή youtubers, αλλά όσες διάβασα ήταν διαφορετικές. Εάν θέλετε να ξαναθυμηθείτε την δική μου άποψη για την κρέμα ματιών της εταιρίας διαβάστε εδώ.


     Όταν λοιπόν τελείωσα την κρέμα ματιών, επικοινώνησα με την εταιρία και τους ρώτησα εάν ήθελαν να μου στείλουν κάποια προϊόντα να δοκιμάσω. Αμέσως δέχτηκαν και μου έστειλαν 2 full size προϊόντα. Τους ευχαριστώ θερμά και πάλι για τα προϊόντα που μου έστειλαν. Παρέλαβα λοιπόν μία κρέμα προσώπου, την 24H Age Block Face και το Sunscreen Cream με Spf 30. Τα έχω στην κατοχή μου ένα χρόνο περίπου, αλλά μόνο το αντηλιακό χρησιμοποίησα τον Σεπτέμβριο. Τον χειμώνα δυστυχώς δεν φοράω αντηλιακό για να σας κάνω νωρίτερα αυτό το review. Όμως, την κρέμα προσώπου δεν την είχα ανοίξει μέχρι πριν λίγες ημέρες οπότε δεν ήθελα να μιλήσω μόνο για το ένα προϊόν.

    Η εταιρία Dr. K είναι ελληνική και την βρίσκετε στο e-shop της. Η επιστήμη της πλαστικής χειρουργικής στην πιο σύγχρονη μορφή της, όπως αναγράφετε στο φυλλάδιο που μου έστειλαν.
 
    Πριν σας πω την γνώμη μου, θα λέω κάποια λόγια για τις σειρές των προϊόντων. Το Sunscreen Cream spf 30 είναι αντηλιακή κρέμα για το πρόσωπο και το σώμα με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προστατεύουν την επιδερμίδα από τις ελεύθερες ρίζες, την δημιουργία ρυτίδων, την πρόωρη γήρανση και τις χρωματικές αλλοιώσεις. 

    Με ενυδατικά, αναπλαστικά και καταπραϋντικά συστατικά, την φροντίζει και την βοηθά να δείχνει ανανεωμένη, φρέσκια και λαμπερή. Χωρίς άρωμα και χρώμα, ιδανική και για ευαίσθητες επιδερμίδες, απορροφάται εύκολα. Ιδανική για γυναίκες, άντρες και παιδιά.

    Έφτασε λοιπόν η ώρα που θα σας πω την άποψη μου. Καταρχήν, η υφή της είναι σαν μία κανονική κρέμα, που προσφέρει ενυδάτωση. Tην έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές χωρίς να έχω ενυδατώσει το πρόσωπο μου και ποτέ δεν ένιωσα το δέρμα μου να είναι αφυδατωμένο ή να με τραβάει. Θεωρώ ότι είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Δεύτερον, στην αρχή που θα τοποθετήσω το αντηλιακό, θα αφήσει ένα αρκετά λευκό στρώμα στο πρόσωπο, όμως με το άπλωμα και μέχρι να στεγνώσει, αυτό το στρώμα θα μειωθεί αισθητά, έως θα εξαφανιστεί. Είναι λοιπόν ένα διακριτικό αντηλιακό, προσφέρει τόσα καλά στην επιδερμίδα, απορροφάται πολύ γρήγορα και προστατεύει την επιδερμίδα. Το έχω χρησιμοποιήσει στην ανιψιά μου και δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα. Το μειονέκτημα του είναι ότι ναι μεν το λευκό στρώμα εξαφανίζεται μόλις στεγνώσει το αντηλιακό στο πρόσωπο, όμως μόλις ιδρώσω εμφανίζεται ξανά. Όχι τόσο έντονο όσο φαίνεται στο χέρι μου στην φωτογραφία, αλλά αρκετά ευδιάκριτο. Το θετικότερο όλων είναι ότι δεν αφήνει γυαλάδα και μπορώ να βαφτώ κανονικά. Εγώ έμεινα αρκετά ευχαριστημένη σαν ένα απλό αντηλιακό. Όμως η αρχική της τιμή είναι 20€ και δεν πιστεύω ότι είναι τόσο ξεχωριστό από οικονομικότερες εταιρίες. Βέβαια, εάν θέλετε να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο αντηλιακό, υπάρχει σε προσφορά των 15€ αυτή την στιγμή στο site.


     24H Age Block. "Τοποθετήσαμε" 20 χρόνια εμπειρίας στην πλαστική χειρουργική και την δερματολογία σε μια σειρά ιατροκοσμητικών προϊόντων και σας την προσφέρουμε.  
     Ενυδάτωση: Το Υαλουρονικό οξύ, φυσικό υδρόφιλο συστατικό του ανθρώπινου οργανισμού, υπάρχει σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς και η πιο σημαντική λειτουργία του είναι να προσροφά και να συγκρατεί το νερό, καθώς και να βελτιώνει τη λειτουργία ανάπλασης των κυττάρων.
- Ενισχύει την επιδερμίδα και τα χαρακτηριστικά του προσώπου, λειαίνει και «γεμίζει» τις ρυτίδες, αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος.) 
    Αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση: Η Βιταμίνη Α, απαραίτητο και αναντικατάστατο φυσικό συστατικό για τη σωστή ανάπτυξη και λειτουργία της επιδερμίδας:
- Συμβάλει σημαντικά στην προστασία της από τη φωτογήρανση, καταπολεμά αποτελεσματικά τις ελεύθερες ρίζες, επιδρά στα κύτταρα, ενισχύει το βασικό στρώμα της επιδερμίδας. 
     Άμεση ανάδειξη της λάμψης: Ένα μοναδικό συστατικό, το αναντικατάστατο Mica, αναζωογονεί την επιδερμίδα χαρίζοντας της φωτεινότητα και λάμψη. Μέρα με την μέρα, το πρόσωπο λάμπει, εκπέμποντας μια νεανική όψη και φρεσκάδα. 


      Όπως είπα νωρίτερα, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα πριν 10 ημέρες περίπου. Ο λόγος που αποφάσισα να σας μιλήσω τόσο νωρίς είναι ότι δεν την χρησιμοποιώ εδώ και 4 ημέρες κι ούτε θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ. Πρώτα πρώτα, να σας πω ότι είναι μία απλή κρέμα, ούτε παχύρρευστη, ούτε λεπτόρρευστη, προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και απορροφάται γρήγορα. Το πρόβλημα σε εμένα ήταν ότι από την πρώτη ημέρα χρήσης εμφάνισα σπυράκια. Μικρούλικα ή εσωτερικά που πονάνε, αλλά δεν έχουν υγρό. Στην αρχή σκέφτηκα ότι είναι φυσικό επειδή άλλαξα την ρουτίνα που χρησιμοποιούσα τόσους μήνες. Συνέχισα να την φοράω και συνέχισα να βγάζω σπυράκια. Το θέμα είναι ότι δεν είχα αλλάξει άλλο προϊόν στην καθημερινότητα μου, κι επίσης είχα σταματήσει να εμφανίζω σπυράκια εδώ και καιρό. Δεν ξέρω γιατί δεν την δέχτηκε το δέρμα μου, όμως είναι κρίμα να πάει τόσο προϊόν χαμένο. Θα την δώσω σε κάποια γνωστή μου κι αν έχει αντίθετη άποψη από την δική μου θα σας ενημερώσω. Η τιμή της είναι στα 58€ και μπορείτε να την βρείτε με έκπτωση στα 49,90€.

     Σίγουρα λάτρεψα και προτείνω την κρέμα ματιών, μου άρεσε αρκετά η αντηλιακή, αλλά όχι τόσο όσο άλλες, και φυσικά με απογοήτευσε η κρέμα προσώπου. Θέλω να μου πείτε εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας, πως σας φάνηκε ή εάν θα αγοράζατε προϊόντα της εταιρίας. Σας εύχομαι καλό μήνα με υγεία και αγάπη!

                                                            Φιλιά πολλά,
                                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers