Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

I can't live without... / Collab with Stroumfita

     Ακόμη μία συνεργασία έφτασε, με θέμα τα 5 προϊόντα μακιγιάζ που αγαπάμε και αγοράζουμε ξανά και ξανά. Η συνεργασία έγινε με την Stroumfita Smurf και μπορείτε να δείτε εδώ τα δικά της προϊόντα. Επιλέξαμε 5 προϊόντα η καθεμία, αλλά εγώ έκλεψα λίγο. Ας τα δούμε όμως.


    Τα πρώτα προϊόντα που έχω πάρει δύο φορές είναι δύο concealer. Το ένα είναι το άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ και το άλλο το camouflage από Catrice. Το άγριο τριαντάφυλλο προσφέρει υπέροχο φως κάτω από τα μάτια, δίνει καθαρό και φρέσκο βλέμμα. Εγώ το βρίσκω στα 9€ περίπου από online φαρμακεία, το έχω αγοράσει δεύτερη φορά, κι εννοείται θα το ξανά πάρω μόλις μου τελειώσει.
     Το camouflage από Catrice το είχα στην κρεμώδη υφή του, δείτε review εδώ, όμως επειδή δεν έχω πλέον κοκκινίλες στο πρόσωπο, αποφάσισα να αγοράσω το αντίστοιχο σε υγρή μορφή. Το συγκεκριμένο δεν το έχω χρησιμοποιήσει τόσο, όμως το βαζάκι σε κρεμώδη μορφή το λάτρεψα, και σε τυχόν κοκκινίλες θα επιστρέψω σε αυτό οπωσδήποτε. Κοστίζει περίπου 4€, το βρίσκετε στα hondos και σε καταστήματα που έχουν Catrice, αλλά και online από το beautyaz.


     Θα συνεχίσω με δύο προϊόντα ματιών. Η αγαπημένη μου βάση ματιών από Avon, προσφέρει διάρκεια στις σκιές, αποχρωματίζει τα βλέφαρα, έχει βελούδινη υφή και σε προσφορά μπορείτε να την βρείτε 4€. Την αγοράζω όποτε μου τελειώνει.
    Το δεύτερο προϊόν ματιών είναι η αγαπημένη μου Lash Sensational από Maybelline. Την αγαπώ αυτή την μάσκαρα. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ. Η τιμή της είναι στα 12€, αλλά εγώ την βρήκα σε προσφορά στα 6€ νομίζω.


     Για το τέλος άφησα δύο εργαλεία. Ναι, εδώ έκλεψα, γιατί δεν ήξερα ποιο να διαλέξω, το ένα είναι παλιό αγαπημένο ενώ το άλλο είναι νέο. Έτσι θα σας δείξω και τα δύο. Το πρώτο πινέλο που λατρεύω είναι το coverage buffing brush από Eco tools. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ, όπου θα δείτε τους λόγους που τα αγαπώ. Όπως βλέπετε έχω δύο για να χρησιμοποιώ το ένα όταν το άλλο είναι βρεγμένο.
      Το επόμενο πινέλο είναι το duo fiber contour brush από Real Technique. Έχω λατρέψει αυτή τη σειρά. Δίνει ελαφρύ αποτέλεσμα στα σημεία όπου κάνουμε κοψίματα, κάνει υπέροχα blending τα πουδρένια προϊόντα, είναι εξαιρετικό πινέλο. Πρόσφατα μάλιστα πήρα άλλο ένα σετ, όπου είχε το συγκεκριμένο πινέλο και χάρηκα ιδιαίτερα. Πλέον θα το έχω στα καθημερινά μου εργαλεία.


     Αυτά ήταν τα προϊόντα μακιγιάζ που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά. Πάντα θα υπάρχουν στα συρτάρια μου. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα;;; Ποια προϊόντα αγοράζετε εσείς ξανά και ξανά;;;; Μην ξεχάσετε να δείτε την ανάρτηση της Stroumfitas. Σας φιλώ!!

                                                                     Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers