Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Empties | April 2016

     Εάν με ρωτούσατε ποιο θέμα ανάρτησης ή βίντεο μου αρέσει πολύ και παρακολουθώ πάντα, αυτό είναι τα empties. Πιστεύω ότι όταν ένα προϊόν φτάσει στο τέλος του, τότε θα είμαστε σίγουροι για την δράση του, ή την σωστή γνώμη που σχηματίσαμε από την αρχή της χρήσης του. Έτσι λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω τα δικά μου empties κι ελπίζω να αρέσει σε εσάς αυτή η θεματολογία, όσο και σε εμένα.

     Θα ξεκινήσω με προϊόντα ενυδάτωσης προσώπου. Πρώτο προϊόν είναι η ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη, έλαιο argan και ουρία από Sostar. Δυστυχώς δεν την τελείωσα. Δεν έκατσε πολύ καλά στο δέρμα μου όπως θα διαβάσετε εδώ, οπότε την αποχωρίζομαι.
      Τελείωσα ένα αγαπημένο lip balm από Apivita. Είναι το lip care bee princess. Σας μίλησα γι' αυτό αναλυτικότατα στα αγαπημένα Μαρτίου, εδώ.


      Τελείωσα την αντιρυτιδική κρέμα ματιών από fouka. Σας έχω μιλήσει σε αγαπημένα του μήνα Φεβρουαρίου γι' αυτή την κρέμα, εδώ. Δεν ξέρω εάν έχει δράσει ως αντιρυτιδική κρέμα σε εμένα, όμως την πλούσια σε βάθος ενυδάτωση που εγώ χρειάζομαι μου την προσφέρει. Εγώ όπως έχω πει πολλές φορές έχω κανονικά προς ξηρά βλέφαρα, και δύσκολα βρίσκω κρέμες ματιών που να μην μου προκαλέσουν ερεθισμό. Αυτή λοιπόν ήταν μία πολύ καλή ενυδατική κρέμα.
       Μιας και μίλησα για ερεθισμό, θα πετάξω την κρέμα ματιών extreme anti-aging από Beatific. Σας την είχα δείξει σε Non favorites, εδώ, αλλά προσπάθησα να την χρησιμοποιήσω ξανά. Δυστυχώς, ερέθισε κατευθείαν την περιοχή των ματιών μου και έβγαλα εξάνθημα. ευτυχώς ήταν σε travel size και δεν κλαίω τα λεφτά μου.
       Τελείωσα την κρέμα ματιών ANew Vitale από Avon. Είναι η αγαπημένη μου κρέμα ματιών. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση, ποτέ δεν μου προκάλεσε ερεθισμό, αντίθετα, πάντα την χρησιμοποιώ για να γιατρέψει ερεθισμούς και ξηρότητες. Την αγαπώ.
       Για το τέλος άφησα το αντιρυτιδικό serum από Medicosmetics. Δεν πρόλαβα να το χρησιμοποιήσω πολύ γιατί έληξε. Όμως πρόσφερε ενυδάτωση, απορροφούνταν γρήγορα και δεν άφηνε κολλώδη αίσθηση, αλλά βελούδινη. Κρίμα που δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω περισσότερο.


       Θα συνεχίσω με μία μάσκα προσώπου από Himalaya, την refreshing fruit mask. Η μυρωδιά ήταν papaya, στέγνωνε αρκετά γρήγορα και το χρώμα της ήταν ανοιχτό πορτοκαλί. Παρόλο που υπόσχεται βαθύ καθαρισμό, εγώ δεν έβλεπα κάτι τέτοιο, ίσως μου πρόσφερε λάμψη. Πάντως, ότι υποσχόταν εγώ δεν το είδα.
       Άλλο ένα προϊόν της ίδιας εταιρίας, Himalaya, που τελείωσα, είναι το purifying neem scrub. Δεν θα σας κουράσω πολύ. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
       Το αγαπημένο μου body scrub όλων των εποχών τελείωσε, μιλάω για το χύμα scrub των Dust and Cream. Εγώ είχα το άρωμα μπανάνα. Το λατρεύω και δυστυχώς δεν μπορώ να το παραγγείλω online. Σας έχω μιλήσει γι' αυτό στα αγαπημένα Απριλίου εδώ. Εάν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμη τα συγκεκριμένα scrub, πρέπει να τα δοκιμάσετε το συντομότερο.
          
      Άλλο ένα face and body scrub που τελείωσα, είναι από Messinian Spa. Μου άρεσαν πολύ οι κόκκοι του για το σώμα, σε καμία περίπτωση δεν μου άρεσε για το πρόσωπο. Σας το έχω δείξει στα αγαπημένα Μαρτίου εδώ. Άφηνε μία "γλιστερή" υφή στο δέρμα μόλις το ξέβγαζα, ως ενυδάτωση. Πολύ ωραίο προϊόν.
     Τελείωσα το αφρόλουτρο Let's celebrate από Farmona. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
     Σας είχα πει ότι είχα έναν τραυματισμό στο πόδι μου και η γιατρός μου έδωσε την traumeel, κρέμα ομοιοπαθητικής απ' ότι μου είπε. Είναι πολύ καλή, εμένα με βοήθησε πολύ και ήδη την έχω αντικαταστήσει.
     

     Στα empties μου έχω το conditioner της Elvive το Extraordinary Oil. Είναι το πρώτο conditioner που μου κράτησε έναν μήνα χρήσης. Συνήθως τα conditioner τα είχα για 10-15 ημέρες και τελείωναν. Το συγκεκριμένο το είχα έναν ολόκληρο μήνα. Παρόλ' αυτά, δεν ξεμπλέκει τα μαλλιά, αλλά τα αφήνει ενυδατωμένα και απαλά. Μου άρεσε πολύ και το έχω αγοράσει ήδη.
     Σας έχω πει παλαιότερα, ότι έχω πολύ έντονους πόρους στην μύτη. Ευτυχώς δεν έχω μαύρα στίγματα, εκτός τα "λιπίδια" λόγω λιπαρότητας. Είχα αγοράσει strips με μαύρο άνθρακα για βαθύ καθαρισμό από Beauty Formulas. Είναι εκπληκτικά. Αφαιρούν το 90% των πόρων της μύτης, τραβάει την βρωμιά από τους πόρους και τους αφήνει καθαρούς για μία ημέρα περίπου. Αυτό είναι και το μειονέκτημα του. Εγώ που έχω λιπαρότητα μόνο στην μύτη, δεν μου κρατάει την περιοχή καθαρή για περισσότερο από μία ημέρα. Αλλά εάν έχω να βγω ή να πάω κάπου επίσημα, αυτό με βοηθάει στην περιποίηση μου.
    

      Ένα πολύ καλό αποσμητικό έφτασε στο τέλος του. Μιλάω για το Dove talc soft. Μου αρέσει πολύ το άρωμα του και η διάρκεια του, αλλά συνειδητοποίησα, ότι όσο ανοίγει ο καιρός, η διάρκεια του μειώνεται. Βγάζει την κακοσμία προς τα έξω έστω και αμυδρά, οπότε θα τελειώσω την δεύτερη συσκευασία που έχω και δεν θα το αγοράσω ξανά το καλοκαίρι.
     Τελείωσα κάποια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ από Elogen. Εάν δεν κάνω λάθος τα αγόρασα από τον ΑΒ. Μου άρεσαν πάρα πολύ, ήταν βρεγμένα, αφαιρούσαν και το πιο δύσκολο - αδιάβροχο μακιγιάζ και ήταν οικονομικά. Εγώ τα χρησιμοποιούσα σε swatches ή να καθαρίσω τα χέρια μου την ώρα που βαφόμουν. Παρατήρησα λοιπόν ότι αφήνουν ενυδάτωση όπου ακουμπήσουν αυτά τα μαντηλάκια. Εγώ τα χρησιμοποίησα στα stains των Sephora, όπου ήθελα να κάνω lip swatches για την ανάρτηση - review, βλέπετε εδώ, κι έβαζα το ένα κραγιόν μετά το άλλο. Παρόλο που είναι stain τα συγκεκριμένα κραγιόν, παρόλο που έβαλα αρκετές αποχρώσεις στα χείλη μου, δεν τα ένιωσα καθόλου ερεθισμένα, αντίθετα ήταν ενυδατωμένα από τα μαντηλάκια. Εάν τα ξαναβρώ σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά.
       Επιτέλους τελείωσα το στερεό σαμπουάν Terpsichore από Fresh Line. Δεν μου άρεσε καθόλου σαν σαμπουάν, παρόλο που βρήκα πολύ βολική την στέρεη μορφή του. Δείτε εδώ τους λόγους. Όμως, το χρησιμοποιούσα για να πλύνω τα πινέλα μου και το ευχαριστήθηκα. Καθάριζε τα πάντα και ήταν πολύ βολική η συσκευασία του. Θα την κρατήσω για να βάλω μπάρα σαπουνιού να πλένω τα πινέλα μου.


      Για το τέλος, άφησα κάποια προϊόντα μακιγιάζ. Πρώτο προϊόν είναι το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών από Biolife. Μου άρεσε όσον αφορά την αφαίρεση των προϊόντων από τα μάτια, δεν χρειαζόμουν πολύ χρόνο να ξεβαφτώ ούτε έπρεπε να τρίβω. Όμως, άφηνε έντονη λιπαρότητα στα μάτια. Ευτυχώς δεν έτσουζε τα μάτια και πάντα πλένομαι με σαπούνι, οπότε δεν ήταν κάτι ανυπόφορο. Μου άρεσε αρκετά.
      Θα πετάξω το camouflage concealer στην απόχρωση 030. Το είχα αγοράσει πέρυσι το καλοκαίρι για να ταιριάζει στην τόνο της επιδερμίδας μου, κι από τότε δεν το είχα χρησιμοποιήσει καθόλου και ξεράθηκε. Μπορείτε να δείτε την γνώμη μου εδώ.
      Σχεδόν τελείωσα το μολύβι ματιών super shock από avon.  Είναι το μαλακότερο μολύβι ματιών που υπάρχει. Κάθεται αρκετές ώρες στην υγρή γραμμή των ματιών και πολλές φορές το χρησιμοποιώ σαν gel eyeliner. Πολύ καλό.
       Χρησιμοποίησα αρκετά, αλλά δεν τελείωσα το μολύβι χειλιών plum brown από Lavera. Σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ. Ο λόγος που το πετάω είναι επειδή άρχισε να αλλοιώνεται η μυρωδιά του, κι επειδή είναι φυσικό προϊόν, δεν ήθελα να το ρισκάρω.
       Τέλος, πετάω ένα ρουζ, το color mix 4 από Lovely, είχε τρεις αποχρώσεις που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ξεχωριστά ή όλα μαζί. Δυστυχώς έπεσε και έσπασε. Μου άρεσε αρκετά τόσο για την απόδοση και την διάρκεια του, όσο και για την τιμή του.


       Αυτά ήταν τα empties προϊόντα που μάζεψα τον μήνα Απρίλιο. Ποια προϊόντα τελειώσατε εσείς;;; Έχουμε κάποιο κοινό;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

                                                              Φιλιά πολλά,
                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers