Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Better than Sex mascara - Too Faced VS Roller Lash mascara - Benefit

      Πόσες κοπέλες από εσάς δεν έχετε μπει στον πειρασμό να αγοράσετε ακριβές mascara επειδή γίνεται ντόρος κι ακούτε τα καλύτερα σχόλια;;; Δύο τέτοιες mascara είναι η Better than Sex από Τοο Faced και η Roller Lash από Benefit. Εμένα μου δόθηκαν δώρο με κάποιες αγορές σε travel size, αλλά μπορείτε να τις βρείτε κι εσείς στα Sephora γύρω στα 11€.


     Σας είχα δείξει τις mascara στο νεσεσέρ που είχα για τον μήνα Μάιο, εδώ, και δείξατε μεγάλο ενδιαφέρον να μάθετε την γνώμη μου. Σήμερα μετά από 1 μήνα σχεδόν χρήσης είμαι εδώ για να σας πω την άποψη μου, ποια mascara προτιμώ και ποια προτείνω.

     Θα ξεκινήσω με την Roller Lash από benefit. Έχει πλαστικό βουρτσάκι, με καμπύλη, κοντά τριχάκια, αλλά ίσα ταξινομημένα. Το βουρτσάκι μοιάζει αρκετά με την Lash Sensational της Maybelline, δες εδώ, αλλά το συγκεκριμένο είναι πιο μικρό. Το αποτέλεσμα της είναι αρκετό μήκος, πολύ καλή καμπύλη, κολλάει τις βλεφαρίδες στην δεύτερη στρώση, αλλά δυστυχώς δεν δίνει έντονο χρώμα και όγκο. Πιστεύω ότι με ένα διακριτικό μακιγιάζ, ανοίγει το βλέμμα και κάνει τα μάτια μεγαλύτερα. Έχει τρομερή διάρκεια, διατηρεί το σχήμα των βλεφαρίδων, κι επίσης οι βλεφαρίδες μένουν μαλακές κι εύκαμπτες παρόλο που έχω βάλει δύο στρώσεις mascara.



     H Better than Sex από Too Faced έχει τρίχινο βουρτσάκι με μεγαλύτερες τριχούλες στις άκρες και κοντύτερες στην μέση. Παρόλο που δεν συμπαθώ τα τρίχινα βουρτσάκια, αυτή η mascara με εξέπληξε. Με την πρώτη στρώση δίνει έντονο μαύρο χρώμα στις βλεφαρίδες, γίνει όγκο, μήκος, αλλά τις κολλάει αρκετά. Δεν θέλει πολύ κόπο για να βάψετε τις βλεφαρίδες, δεν αφήνει κομματάκια παρόλο που φαίνεται στις βλεφαρίδες ότι έχει κομπάκια. Σε εμένα δεν είδα να προσφέρει καμπυλότητα, οπότε δεν ξέρω εάν τη διατηρεί.



     Εμένα μου αρέσουν και οι δύο πάρα πολύ. Ξεχωρίζω την better than sex για μακιγιάζ που θέλω να τονίσω τα μάτια μου μόνο με mascara, ενώ την Roller Lash σε μακιγιάζ που θέλω να δώσω μεγαλύτερη ένταση στα μάτια, χωρίς eyeliner όμως. Φυσικά μπορείτε να αγοράσετε τα δείγματα που είναι οικονομικότερα για να τα δοκιμάσετε, έχουν τεράστια ποσότητα και το μέγεθος τους είναι κατάλληλο για ταξίδια. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές;;;; Ποια προτιμάτε;;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας!

                                                                           Κωνσταντίνα

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers