Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Non Favorites | March

      Καλό μήνα είπαμε;;; Είπαμε!!! Δεν ήθελα να ξεκινήσω τον μήνα με προϊόντα που με απογοήτευσαν, αλλά δυστυχώς δεν ήρθαν όπως ήθελα τα πράγματα και δεν μπόρεσα να ανεβάσω ανάρτηση εχτές.


     Τον Μάρτιο δεν είχα πολλά προϊόντα που με απογοήτευσαν. Θα ξεκινήσω με το μοναδικό προϊόν μακιγιάζ που είχα. Είναι το even better concealer από Clinique στην απόχρωση nude. Μου το έκαναν δώρο και δεν πέτυχαν την απόχρωση, όμως το είχα για να καλύπτω σπυράκια. Επειδή ήταν σκούρο δεν το χρησιμοποίησα αρκετά, αλλά το χρησιμοποίησα κάτω από τα μάτια για να καλύπτω τυχόν μαύρους κύκλους, μετά από ξενύχτι, ή έντονες φλέβες. Δυστυχώς γερνούσε το δέρμα μου πάρα πολύ. Έκανε έντονες τις λεπτές γραμμές, ζάρωνε πολύ την περιοχή, κι όταν έβαζα από πάνω το concealer για φως δεν έστρωνε ομοιόμορφα. Δεν μου άρεσε καθόλου και λυπάμαι τα χρήματα που έδωσαν.


       Επόμενο είναι μία κρέμα χεριών από Παπουτσάνη τη σειρά Olivia. Μυρίζει όμορφα, είναι μία ελαφριά κρέμα, όμως δεν βοηθάει στην προστασία των χεριών από την ξηρότητα. Τις ημέρες κακοκαιρίας του μήνα τα χέρια μου έσκασαν, ενώ πέρασε όλος ο χειμώνας χωρίς να σκάσουν ούτε μία φορά, κι ενώ έβαζα την κρέμα, το σκάσιμο αντί να καλυτέρευε, χειροτέρευε. Αναγκαστικά, χρησιμοποίησα άλλη κρέμα χεριών για να γιατρευτούν τα χέρια μου. Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα, ενώ τα βράδια χρησιμοποιούσα την κρέμα για ενυδάτωση, ένιωθα τα χέρια μου να με τραβάνε, να είναι πολύ αφυδατωμένα, θαμπά. Πλέον δεν την χρησιμοποιώ, την άφησα στην άκρη. Θα την χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι που δεν έχω πρόβλημα ξηρότητας κι ελπίζω να δράσει καλύτερα.


       Για το τέλος άφησα μία κρέμα προσώπου. Δεν είναι όποια κρέμα, είναι η λευκαντική κρέμα προσώπου από Sostar. Για να μην σας κουράζω, πατήστε εδώ, όπου μίλησα αναλυτικά για την κρέμα. Επίσης, από τότε που έκανα το post χρησιμοποιώ την κρέμα ανελλιπώς, αλλά δυστυχώς δεν έχω δει κάποια βελτίωση στις πανάδες. Οπότε μεγάλο fail.


       Αυτές ήταν οι αποτυχίες του μήνα. Μπορεί σε εσάς να δούλεψαν καλύτερα απ'ότι σε εμένα. Ανυπομονώ να δω την γνώμη σας. Σας φιλώ και εύχομαι ο νέος μήνας να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο.

                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers