Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Skin Whitening night cream - Sostar

     Το μεγαλύτερο κακό που κάνουμε στην επιδερμίδα μας είναι που δεν φοράμε αντηλιακό χειμώνα - καλοκαίρι. Είμαι κι εγώ σε αυτή την κατηγορία, γι' αυτό άλλωστε έχω πρόβλημα με πανάδες. Η αλήθεια είναι ότι όλο το καλοκαίρι πρόσεχα, όμως μέσα σε δύο ημέρες του Νοεμβρίου έβγαλα δύο μεγάλες πανάδες στους κροτάφους. Ο ήλιος βλέπετε ήταν έντονος, το αντηλιακό μου το έβαζα μόνο το πρωί κι όλη μέρα που ήμουν έξω δεν το ανανέωνα.


     Σήμερα όμως δεν θα μιλήσουμε για το αν ή πως τις εξαφάνισα, αλλά για ένα προϊόν κατάλληλο για τις πανάδες. Μιλάω για την λευκαντική κρέμα προσώπου με γάλα γαϊδούρας από Sostar. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεται, οι λευκαντικές κρέμες χρησιμοποιούνται μόνο βράδυ, και μόνο τους χειμερινούς μήνες. Τους καλοκαιρινούς μήνες απαγορεύεται η χρήση τους, γιατί η επαφή με τον ήλιο μπορεί να προκαλέσει αντίθετα αποτελέσματα.

     Εγώ λοιπόν αγόρασα αυτή την κρέμα από το site της Sostar γύρω στα 8€. Επειδή το καλοκαίρι είναι κοντά και θα σταματούσα σύντομα να την χρησιμοποιώ, πήρα λίγη κρέμα με ένα κουταλάκι και την έβαλα σε βαζάκι άλλης κρέμας, έτσι ώστε το χειμώνα να την χρησιμοποιούσα χωρίς τον φόβο ότι θα είχε λήξει. Ευτυχώς που δεν λέρωσα όλο το δοχείο.


     Εγώ την χρησιμοποιούσα στην αρχή σε όλο το πρόσωπο, γιατί έχω φακίδες κι ήθελα να μειωθούν. Ξαφνικά, είδα το πρόσωπο μου να βγάζει σπυράκια, χωρίς υγρό μέσα, κόκκινα και μικρά. Δεν υποψιάστηκα ότι έφταιγε η κρέμα, αλλά η αλλαγή που έκανα στην καθημερινή μου περιποίηση. Στην συνέχεια έβαζα κρέμα μόνο στο κούτελο κ στους κροτάφους. Πάλι είδα κάποια σπυράκια σε αυτή την περιοχή, που είχα να βγάλω από όταν ήμουν στο γυμνάσιο. Άφηνα λοιπόν λίγες ημέρες την λευκαντική κρέμα στην άκρη κι αμέσως έβλεπα διαφορά στο πρόσωπο μου. Όταν δοκίμαζα να την χρησιμοποιήσω ξανά έβλεπα ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. 15 ημέρες προσπαθούσα να την δοκιμάσω αλλά τίποτα.

     Πλέον προσπαθώ να την χρησιμοποιώ εντατικά, επάνω στις πανάδες μόνο, αλλά με φόβο καρδιάς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να σας πω εάν είδα αποτελέσματα, είναι πολύ νωρίς ακόμη. Εάν δεν μου προκαλέσει κάποια έξαρση, θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ, αλλά θα σας πω νεότερα σε άλλο post.

     Γενικά, πιστεύω ότι οι κρέμες της Sostar δεν μου έκατσαν πολύ καλά. Το άρωμα της συγκεκριμένης κρέμας δεν με ενθουσίασε, γενικά δεν είναι ένα όμορφο ή αδιάφορο άρωμα, θα έλεγα έχει λίγο περίεργη προς άσχημη μυρωδιά. Η υφή της είναι σχετικά πηχτή, αλλά απλώνεται ομοιόμορφα επάνω στην επιδερμίδα.

     Σίγουρα θα σας πω νεότερα σε άλλο post, αλλά η άποψη μου μέχρι τώρα είναι αρνητική. Περιμένω τα δικά σας σχόλια εάν την έχετε χρησιμοποιήσει, εάν είδατε διαφορά κι εάν στο δικό σας δέρμα λειτούργησε καλύτερα. Σας φιλώ κι εύχομαι να περνάτε όμορφα!!

                                                                          Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers