Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Empties | February 2016

     Πότε πέρασε ο Φεβρουάριος;;; Ήταν ένας πολύ καλός μήνας για εμένα, κι εύχομαι να συνεχίσει με αυτούς τους ρυθμούς ο υπόλοιπος χρόνος. Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω τις άδειες συσκευασίες του μήνα, να σας πω την γνώμη μου γι' αυτά, εάν τα προτιμήσω στο μέλλον ξανά ή όχι και γιατί.

     Θα ξεκινήσω με προϊόντα μαλλιών. Τελείωσα μία μικρή συσκευασία μάσκας, το Supreme oils με πέντε διαφορετικά έλαια από Avon. Υποσχόταν λάμψη της τρίχας, και υπέθεσα ότι θα πραγματοποιούσε την υπόσχεση λόγω των ελαίων. Όχι, δεν έκανε κάτι το αισθητό, δεν είδα κάποια διαφορά στα μαλλιά μου και φυσικά δεν θα το επιλέξω σε επόμενες αγορές μου.
    Τελείωσα την κρέμα μαλλιών επανόρθωσης και θρέψης της Orzene. Μυρίζει εκπληκτικά, άφηνε τα μαλλιά μου απαλά, αλλά μου ερέθισε την ξηροδερμία μου και είχα ανυπόφορη φαγούρα. Δεν θα την επιλέξω στο μέλλον μόνο και μόνο για την ξηροδερμία.
    Επιτέλους τελείωσα το υγρό Pitta oil από Gerard's. Είναι έλαιο κατά της ξηροδερμίας και το είχα βρει σε κάποιο συνδρομητικό κουτί. Δεν έκανε τίποτα απολύτως. Αντίθετα, την τελευταία φορά που η ξηροδερμία μου ήταν στα χειρότερα της, όταν έβαλα αυτό το έλαιο στο κεφάλι μου, με έπιασε χειρότερη φαγούρα. Δεν είδα καμία επούλωση, οπότε σίγουρα δεν θα το αγοράσω σε full size.
    Τελευταίο προϊόν μαλλιών που τελείωσα, είναι το argan oil Herbona max από Kyana. Ήταν στο Cherrybox σε full size, είναι αργανέλαιο αρκετά πηχτό. Μου άρεσε πάρα πολύ, αν και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με την δοσολογία, γιατί μπορεί να βαρύνει την τρίχα. Οι άκρες των μαλλιών μου ήταν πάντα ενυδατωμένες και λαμπερές. Πολύ καλό προϊόν, λίγο ακριβό εάν θυμάμαι σωστά, αλλά δεν τελειώνει καθόλου γρήγορα.


     Έχω δύο προϊόντα της στοματικής υγιεινής. Πρώτη είναι η οδοντόκρεμα Aim White system. Μου άρεσε πάρα πολύ! Είδα πραγματικά λεύκανση στα δόντια μου. Το μόνο αρνητικό της είναι που όσο νερό κι αν χρησιμοποιώ να ξεβγάλω την σαπουνάδα από τα δόντια μου, την επόμενη ημέρα πάντα θα είχα κάποια υπολείμματα στα χείλη. Δεν νομίζω να την επιλέξω ξανά.
     Δυστυχώς, τελείωσα το στοματικό διάλυμα CB12 κατά της κακοσμίας. Εκπληκτικό προϊόν. Μου άρεσε πάρα πολύ! Πάντα μετά από κάθε χρήση η αναπνοή μου ήταν διαφορετική. Θα το ξαναπάρω σίγουρα!


     Ας συνεχίσω με τον καθαρισμό του προσώπου μου! Τελείωσα το καθαριστικό gel προσώπου από Synchroline. Το χρησιμοποίησα ελάχιστα στο πρόσωπο μου, κι ο λόγος είναι επειδή δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί στα μάτια δεν το βρήκα τόσο εύχρηστο. Όσες φορές όμως το χρησιμοποίησα, το βρήκα ελαφρύ, καθαρίζει καλά το δέρμα και το άφηνε απαλό. Όμως, το τελείωσα χρησιμοποιώντας το για τα πινέλα μου. Εξαιρετικό!
    Τελείωσα τον αφρό καθαρισμού της Apivita με λεβάντα. Σας έχω μιλήσει αρκετά στο παρελθόν, μπορείτε να δείτε την άποψη μου εδώ. Σίγουρα θα τον αγοράσω ξανά, όμως ίσως δοκιμάσω αυτόν με το κίτρο πρώτα.
    Τελευταίο καθαριστικό, είναι ένα διφασικό makeup remover για μάτια και χείλη, το Extra Lasting από Avon. Η μορφή του είναι λίγο περίεργη. Είναι σαν πολύ πηχτό έλαιο που δεν απορροφάται γρήγορα από το βαμβάκι. Παρόλ' αυτά, δεν καθάριζε καλά την μάσκαρα είτε ήταν αδιάβροχη είτε απλή, με έτσουζε στα μάτια αρκετά και γενικά άφηνε μία άσχημη αίσθηση στο δέρμα. Εννοείται ότι δεν το προτείνω κι ούτε θα το αγοράσω ξανά.


    Στην περιποίηση του προσώπου μου τελείωσα την Aqua Vita της Apivita. Είναι εξαιρετική κρέμα, προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, δεν μου προκάλεσε ακμή, άφηνε το δέρμα μου απαλό και γενικά με βοήθησε με την ακμή μου. Την έχω ήδη σε full size.
    Τελείωσα δύο μάσκες προσώπου των Sephora, Masque boue purifiant matifiant. Δεν μου πρόσφερε ματ αποτέλεσμα, όμως επειδή είναι τύπου άργιλος, ξέρανε ενεργά σπυράκια με την πρώτη χρήση. Επίσης, μέσα σε 5 λεπτά είχε στεγνώσει, οπότε την έβγαλα πολύ γρηγορότερα από ότι συνήθως παρόμοιες μάσκες. Μου άρεσαν αρκετά.
    Άλλη μία μάσκα προσώπου που τελείωσα είναι από ventus η λευκαντική μάσκα. Δεν μου άρεσε το άρωμα της. Όμως μετά από κάθε χρήση έβλεπα το πρόσωπο μου έναν τόνο πιο λευκό και πιο καθαρό. Αλλά δυστυχώς, αυτή η δράση σε εμένα δεν είχε διάρκεια περισσότερο από λίγες ώρες. Δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο να την ξαναπάρω στο μέλλον.
    Μία μάσκα ματιών που τελείωσα είναι από τον Κορρέ με αγγούρι. Την χρησιμοποιούσα σαν κρέμα πρωί ή βράδυ και μου πρόσφερε τέλεια απαλότητα κάτω από τα μάτια. Δεν έχω μαύρους κύκλους και δεν μπορώ να σας πω εάν έκανε δουλειά.
   Τελείωσα ένα lip balm της Apivita με πρόπολη. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, διατηρεί τα χείλη απαλά κι ενυδατωμένα κι απόλυτα υγιή. Επειδή όμως είναι λίγο βαρύ, το χρησιμοποιούσα μόνο το βράδυ.


    Ένα ακόμα προϊόν που χρησιμοποιούσα για τον καθαρισμό του προσώπου μου είναι οι δίσκοι ντεμακιγιάζ από Azade. Είναι τετράγωνοι με δύο διαφορετικές πλευρές. Δεν μου άρεσαν, πρώτον γιατί ήταν μικροί, δεύτερον γιατί ήταν σκληροί και τρίτον επειδή ήταν πολύ λεπτοί.
    Μία τεράστια πολυχρηστική συσκευασία που επιτέλους έφτασε στο τέλος της, είναι το Eau Thermale της Avene. Το καλοκαίρι το χρησιμοποιούσα στη θάλασσα για το σώμα μου, το χειμώνα το χρησιμοποιούσα ως λοσιόν. Δυστυχώς η αντλία ήταν ελαττωματική από την αρχή και δεν με βοηθούσε να ψεκάσω το πρόσωπο μου. Σαν λοσιόν την έβαζα σε έναν δίσκο ντεμακιγιάζ και μετά το άπλωνα στο πρόσωπο μου, όχι απευθείας. Θα το ξαναπάρω το καλοκαίρι, αλλά στο μικρό μέγεθος, θεωρώ ότι είναι πολύ άβολη η συσκευασία του.
     Τελείωσα μία κρέμα σώματος, της σειράς Dione της Fresh line. Μυρίζει θεϊκά!! Το άρωμα έμενε αρκετά στο σώμα, ενώ στα ρούχα έμενε μέχρι να πλυθούν. Το σώμα μου ήταν απαλό και μυρωδάτο. Θα το αγοράσω σίγουρα σε μεγάλη συσκευασία.
     Τελείωσα το αφρόλουτρο τσιχλόφουσκα από I Love. Μου άρεσε το άρωμα του, αλλά δεν πρόσφερε κάποια ενυδάτωση στο σώμα. Δεν θα το αποκτήσω ξανά στο μέλλον.


     Σχεδόν τελείωσα την κρέμα σώματος από Organic Surge. Ενώ στην συσκευασία της δεν φαίνεται παχύρρευστη, στην πραγματικότητα, δεν απορροφάται γρήγορα από το δέρμα κι αφήνει μία στρώση πάνω από την επιδερμίδα αντιαισθητική. Η μυρωδιά του δεν μου άρεσε, ήταν σαν βότανα, αλλά άσχημη. Δεν μου άρεσε καθόλου και με τα χίλια βάσανα χρησιμοποίησα τόσο προϊόν.
     Σε αντίθεση με την προηγούμενη, τελείωσα ένα body butter που λάτρεψα. Είναι από the body shop με άρωμα φράουλας. Έχει φρέσκο άρωμα, δροσερό, κρατάει τις αισθήσεις ζωντανές. Δεν έχει τόσο μεγάλη διάρκεια όσο της Fresh Line, αλλά δίνει πλούσια ενυδάτωση, ειδικά σε ξηρά σημεία όπως αγκώνες και γόνατα.
     Το body scrub από Intermed έφτασε στο τέλος του. Σας το είχα δείξει σε non favourites εδώ. Σίγουρα δεν θα το αγοράσω ξανά.
     Τελείωσα το αγαπημένο μου καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής Intim Area Foam από frezyderm. Είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει. Προσφέρει καθαριότητα 1000%, δεν προκαλεί κάποιο ερεθισμό και κρατάει την περιοχή υγιή.Θα το αγοράζω ευφόρου ζωής.

    

     Δοκίμασα δύο δείγματα body lotion από Dust & Cream, το ένα με άρωμα γιασεμί και το άλλο με αλόη. Θεϊκά αρώματα, λάτρεψα το γιασεμί όμως! Η λοσιόν προσφέρει πιο ελαφριά ενυδάτωση, αλλά δροσερή και απαλή υφή. Μου άρεσαν πολύ και θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή σε μεγαλύτερο μέγεθος.
     Χρησιμοποίησα ένα δειγματάκι αφρόλουτρο από arome nature με άρωμα βανίλια. Ελαφρύ άρωμα, όχι ιδιαίτερα πλούσιο αφρό, και γενικά ένα κλασσικό αφρόλουτρο.
     Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο το αποσμητικό DermaZero της Neutro Roberts. Εκτός από τα καλά συστατικά που έχει, δεν προσφέρει τίποτα. Δεν με προστατεύει από την κακοσμία, αντίθετα προκαλεί κιόλας. Δεν θα το ξαναπροτιμήσω. Μου άρεσε πολύ πολύ περισσότερο αυτό με το ροζ καπάκι και πραγματικά έκανε θαυμάσια δουλειά. Αυτό όχι!
     Τέλος, τελείωσα την κρέμα χεριών του Κορρέ. Προσφέρει ενυδάτωση και προστασία από την ξηρότητα, δεν είναι βαριά με την αντιαισθητική κολλώδη υφή. Πολλές φορές την χρησιμοποιούσα σαν μάσκα, έβαζα αρκετή ποσότητα στα χέρια μου και την άπλωνα όσο πιο καλά μπορούσα και μετά κοιμόμουν. Την επόμενη ημέρα τα χέρια μου ήταν απαλά σαν του μωρού.



     Πριν τελειώσει αυτό το post, έχω τέσσερα προϊόντα μακιγιάζ. Πρώτο είναι το camouflage από Catrice στην απόχρωση 030 Rosy Beige. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.
     Επόμενο είναι το μολύβι ματιών Glimmerstick diamonds στην απόχρωση twilight sparkle της Avon. Αγαπημένα μολύβια! Έχουν διάρκεια, σβήνονται πανεύκολα, έχουν στρασάκια που αντανακλάνε στο φως και προσφέρει λαμπερό βλέμμα, όμως μπορεί να τρέξει εάν δακρύσετε ή εάν ακουμπάει το άνω βλέφαρο με το κινητό.
     Τελείωσα την CC cream 123 perfect από Bourjois στην απόχρωση 32 light beige. Μου άρεσε πάρα πολύ. Είχε ελαφριά με μέτρια κάλυψη, δίνοντας όμως φυσικό αποτέλεσμα. Έχει διάρκεια πολλές ώρες, δεν είναι ματ, αλλά με μία πουδρίτσα γίνεται. Θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον, όχι σύντομα όμως γιατί έχω πάρα πολλά προϊόντα που θέλω να τελειώσω.
      Τελευταίο προϊόν είναι οι πέρλες της Avon που τις είχα στο τελευταίο μου project pan. Τις έσπασα όλες και τις έκανα σκόνη για πιο εύκολη χρήση και πιο έντονο αποτέλεσμα. Τις χρησιμοποιούσα πλέον ως ρουζ, είχαν έντονη απόδοση, μεγάλη διάρκεια, φυσική λάμψη κι αρκετά μεγάλη ποσότητα. Ο λόγος που τις πετάω είναι ότι έχω χρησιμοποιήσει το περισσότερο προϊόν κι επειδή τις είχα πολλά χρόνια. Σίγουρα θα τις αποκτήσω ξανά.


      Αυτά είχα να σας δείξω. Γράψτε μου στα σχόλια ποια προϊόντα έχετε δοκιμάσει και πως σας φάνηκαν εσάς. Ποια προϊόντα θα θέλατε να δοκιμάσετε ή τα αποφεύγετε και γιατί. Εύχομαι να έχετε μία όμορφη εβδομάδα και έναν υπέροχο μήνα!!!

                                                    Φιλιά πολλά,
                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers