Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Project Pan #2 - The End

     Καλό μήνα με υγεία σας εύχομαι!!! Επιτέλους μπήκε ο Δεκέμβρης, τα κρύα άρχισαν, τα σπίτια στολίστηκαν κι εμείς ψάχνουμε δώρα για τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Όμως, η καθημερινότητα μας συνεχίζεται κανονικά κι έτσι είμαι εδώ με το τελευταίο ανανεωμένο project pan.


     Το ξεκίνησα πριν δύο μήνες, συνολικά είχα 13 προϊόντα στο project εκ των οποίων τα έξι τα τελείωσα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν χρησιμοποιηθεί μέχρι την μέση σχεδόν. Ας δούμε αναλυτικά την πρόοδο μου.

     Από τα πρώτα προϊόντα που έβαλα στο project είναι η Mountain Calling powder 01 snow alert της essence και το Face Pearls της Avon. Την πούδρα την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους σχεδόν, όπως βλέπετε, οπότε μέχρι τέλος του μήνα θα την έχω τελειώσει. Οι πέρλες όμως, όσο κι αν τις χρησιμοποιώ δεν τελειώνουν. Τον τελευταίο καιρό τις χρησιμοποιώ ως ρουζ το πρωί και προσφέρει λάμψη και νεανική όψη. Τις λατρεύω!
    Έπειτα η κολόνια τύπου της Carolina Herrera 212 Vip. Είμαι πολύ ικανοποιημένη που την έφτασα μέχρι την μέση. Δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου όταν την ψεκάζω επάνω μου, όμως όσο εξατμίζεται γίνεται πιο γλυκό το άρωμα της και μου ταιριάζει. Δεν την χρησιμοποιώ πλέον τόσο πολύ,την φοράω μόνο όταν βρίσκομαι σπίτι.


     Πριν να συνεχίσω με τα προϊόντα που είχα στο project pan, να σας πω ότι έβαλα ενδεικτικά το concealer της Essence για να σας δείξω κάποιο προϊόν από το άτυπο project pan που έχω κάνει. Εάν σας ενδιαφέρει να δείτε τα προϊόντα που έχω βάλει στην καθημερινότητα μου προσπαθώντας να τα τελειώσω, αφήστε μού σχόλιο για να κάνω την αντίστοιχη ανάρτηση.
       Τα τελευταία προϊόντα ειναι: η twist eyeshadow pink gold του Κορρέ, η BB cream της bioten, η βάση ματιών I love stage της Essence, και το Xtreme Shine lip cream 06 pinky nude από Nyx. Όπως βλέπετε, όλα τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Φυσικά, δεν είναι εύκολο να τελειώσεις κάποιο προϊόν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, όμως εγώ θεωρώ ότι κατάφερα να χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους πολλά προϊόντα, κι ακόμα περισσότερα μέχρι την μέση.


        Να είστε σίγουροι ότι θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τα συγκεκριμένα προϊόντα μέχρι να τελειώσουν. Δεν ξέρω εάν ξεκινήσω νέο project pan σύντομα, όμως θέλω να τελειώσω κάποια προϊόντα από το άτυπο project και ύστερα να ελέγξω την συλλογή μου για τα πιο παλιά καλλυντικά ώστε να τα χρησιμοποιήσω όσο περισσότερο μπορώ, πριν χαλάσουν και τα πετάξω. 

        Εσείς στο δικό σας project pan πως τα πάτε;; Έχετε επιλέξει πολλά προϊόντα που θέλετε να τελειώσετε;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας. Εύχομαι να περνάτε όμορφα και οι Άγιες ημέρες που έρχονται να σας βρουν υγιής.

                                                            Φιλιά πολλά,
                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers