Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Empties | December 2015

     Άδειες συσκευασίες, τελειωμένα προϊόντα, με ολοκληρωμένη άποψη και ειλικρινή. Τελευταία ανάρτηση του μήνα, τελευταία ανάρτηση του 2015. Πέρασε άλλος ένας χρόνος με τα καλά και τα κακά του, τις χαρές και τις λύπες του, την αγάπη και την μοναξιά του. Ελπίζω ο νέος χρόνος να φέρει μόνο χαρά στον καθένα ξεχωριστά.


     Λόγω των ημερών, δεν νομίζω να κάθεστε μπροστά από ένα υπολογιστή και να μην διασκεδάζετε, όμως εγώ ήθελα να τελειώσω με τα δεσμά του 2015 και η νέα χρονιά να αρχίσει με νέες αναρτήσεις χωρίς να μας τραβά στα περσινά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

     Θα ξεκινήσω με δύο προϊόντα μαλλιών. Είναι η μάσκα regenerating cream masque από mil mil. Σας έχω μιλήσει πολλές φορές γι' αυτήν. Την βρίσκετε στα Oggi, προσφέρει υπέροχο άρωμα στα μαλλιά, εάν προσέξετε την ποσότητα που χρησιμοποιείτε δεν θα βαρύνει καθόλου τα μαλλιά σας. Ενυδατώνει τα μαλλιά μου, τα αφήνει πολύ απαλά κι ανάλαφρα, μάλιστα, την φορούσα κι ως μάσκα 2-3 ώρες πριν λουστώ, και μετά τα μαλλιά μου ήταν λεία κι απαλά.
     Έπειτα είναι μία μάσκα μαλλιών από le petit marselliais για βαμμένα μαλλιά. Εγώ την χρησιμοποίησα ελάχιστα, γιατί όπως σας έχω ξαναπεί δεν βάφω τα μαλλιά μου, αλλά την είχε αγοράσει η αδερφή μου για εκείνη κι έτυχε να έχει τελειώσει η δική μου, οπότε την χρησιμοποίησα. Την άφησα στα μαλλιά μου περίπου 4 λεπτά, κι όταν την ξέβγαζα ένιωσα ότι τα μαλλιά μου ήταν πιο απαλά, όμως μόλις την ξέβγαλα τελείως είδα τα μαλλιά μου το ίδιο ξηρά όσο ήταν πριν λουστώ, δεν τα μαλάκωσε καθόλου, δεν με βοήθησε στο ελάχιστο να τα ξεμπλέξω, οπότε ένα μεγάλο fail. Κι η αδερφή μου είπε ότι δεν της έκανε τίποτα, που το μαλλί της φτάνει δεν φτάνει τους ώμους. Άθλια απλά.


     Θα συνεχίσω με το λαδάκι σώματος από Thank You. Υπέροχο προϊόν. Άφηνε το δέρμα ενυδατωμένο κι απαλό για όλο το 24ωρο. Δεν ένιωσα ποτέ το δέρμα μου ξηρό, αντίθετα, ήταν λείο κι απαλό. Δεν μου άρεσε το άρωμα του όσο διακριτικό κι αν ήταν. Σίγουρα θέλει προσοχή η ποσότητα που θα χρησιμοποιήσει κάποιος, γιατί θα καθυστερήσει να απορροφηθεί. Εάν η ποσότητα είναι μικρή, θα απορροφηθεί άμεσα.
      Φυσικά τελείωσα ένα αποσμητικό σπρέι από Nivea το Talc Sensation. Μου αρέσει πολύ το άρωμα του, η διάρκεια του επάνω μου, η προστασία που προσφέρει σε ότι δραστηριότητα κι αν συμμετείχα, όλα. Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη, αλλά οκ, μου αρέσει και το αγοράζω συχνά.


      Τελείωσα τρία δείγματα αρωμάτων. Είναι το Hilfiger και το Pas De Coq. Όλα μύριζαν υπέροχα, αν και με κέρδισε λίγο περισσότερο το πρώτο. Φυσικά η διάρκεια τους ήταν τελείως αντίθετη, το πρώτο κρατούσε αρκετές ώρες, ήταν πιο έντονο βέβαια, ενώ το δεύτερο χανόταν πολύ γρήγορα. Εάν αποφασίσω να αγοράσω κάποιο, αυτό σίγουρα θα είναι το Hilfiger.


      Δυστυχώς έφτασα στο τέλος του το καθαριστικό προσώπου από Nuxe που χρησιμοποιούσα τον τελευταίο καιρό. Αφαιρούσε τα πάντα. Το βολεύτηκα απίστευτα. Καθάριζε το πρόσωπο χωρίς να το αφυδατώνει, το στέγνωνε λίγο, αλλά δεν το τραβούσε. Αφαιρούσε το μακιγιάζ, τους ρύπους, την λιπαρότητα, σε καμία περίπτωση δεν την κρατούσε μακριά, όμως εγώ το είχα πάντα μαζί μου, είτε ήθελα να καθαρίσω το πρόσωπο μου, είτε να ξεβαφτώ, είτε να καθαρίσω τα πινέλα μου. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!!
     Ένα προϊόν που έχετε δει κι άλλες φορές στο blog μου είναι η κρέμα προσώπου με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ. Σας έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ.


     Χρησιμοποίησα τα δύο από τα πέντε υγρά μαντηλάκια της ευαίσθητης περιοχής από Dermoxen. Δεν μου άρεσαν καθόλου, με έτσουζαν κι έπρεπε να πλυθώ άμεσα. Παρόλο που τα βρήκα πρακτικά, δεν έδρασαν σε εμένα.


     Δοκίμασα ένα δειγματάκι με λάδι μαλλιών από Orofluido. Δεν κατάλαβα και πολλά με μία χρήση, όμως οι άκρες των μαλλιών μου φαινόντουσαν πιο ξηρές. Δεν ξέρω εάν ήταν από αυτό ή από κάποιο σαμπουάν ή μάσκα.
     Τελείωσα την αγαπημένη μου κρέμα χεριών από Caudalie. Ενυδατώνει τα σκασμένα χέρια, τα επουλώνει, κι απορροφάται σε δευτερόλεπτα. Το άρωμα της δεν μου άρεσε τόσο, όμως την επόμενη φορά θα προτιμήσω κάποιο άλλο, γιατί σίγουρα θα την ξαναπάρω.


       Δοκίμασα κάποια δείγματα ακόμη. Την Effaclar K από La Roche Posay, όπου υπόσχεται ενυδάτωση, φρεσκάδα, οι πόροι αποσυμφορούνται, η λιπαρότητα ρυθμίζεται. Δεν ξέρω εάν όλα αυτά τα κάνει, όμως γίνεται μια υπέροχη βάση πριν το μακιγιάζ, κρατάει την λιπαρότητα μακριά για 8 ωρίτσες, και φυσικά ενυδατώνει την επιδερμίδα στο full. Υπέροχη.
      Τελείωσα δύο δείγματα κρέμας ματιών από Filogra. Είναι σε κρεμώδη μορφή που μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα γίνεται σαν νερό. Δροσίζει την περιοχή, την ενυδατώνει, στεγνώνει γρήγορα για να τοποθετηθεί το concealer και γενικά είναι μία πολύ καλή κρέμα ματιών.
      Ακόμη ένα δείγμα από Jurlique, είναι η κρέμα ημέρας ενυδάτωσης κι εξισορρόπησης. Άφηνε το δέρμα τελείως ματ και γενικά όπως όλα τα προϊόντα Jurlique είναι πολύ καλή.
       Τελείωσα το liftactive advanced filler. Το χρησιμοποιούσα τα βράδια και την επόμενη ημέρα ξυπνούσα φρέσκια με απαλό δέρμα σαν να είχα κάνει μάσκα.
       Τέλος, μία κρέμα αντιρυτιδική, για λάμψη από Rjlastil. Ενυδάτωνε την επιδερμίδα μου πολύ καλά, όμως δεν είδα να κάνει κάτι άλλο. Ήθελα ελάχιστη ποσότητα και το δείγμα όπως βλέπετε είναι αρκετό. Δεν είδα καμία λάμψη στο πρόσωπο μου.

 
     Έφτασαν στο τέλος τους κάποια προϊόντα Lavera. Σας μίλησα αναλυτικά εδώ για όλα. Τελείωσα λοιπόν, την 24η ενυδατική κρέμα προσώπου για ξηρό δέρμα, την BB cream και την CC cream, την ενισχυμένη κρέμα ημέρας,την συσφικτική κρέμα ημέρας, την εξισορροπητική κρέμα προσώπου, την ενυδατική κρέμα ημέρας για λιπαρό κι ακνεϊκό δέρμα, το σαμπουάν αναδόμησης για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά και την εξισορροπητική μάσκα προσώπου για κανονικό/ μικτό δέρμα.


      Τελείωσα τρία δείγματα bodymilk σύσφιξης σώματος με cranberry και αργανέλαιο.


    
     Και τελευταίο προϊόν Lavera που τελείωσα, είναι η κρέμα σώματος με άγριο τριαντάφυλλο.
 

     Φυσικά, τελείωσα κάποια προϊόντα μακιγιάζ επιτέλους. Πρώτα πρώτα την πούδρα mountain calling από essence. Δεν μου άρεσε, έβγαζα λιπαρότητα μέσα σε μία ώρα. Είναι συλλεκτική έκδοση και δεν νομίζω να την βρείτε πλέον.
     Τελείωσα την BB Cream της Garnier στην απόχρωση light/fair. Την λατρεύω! Δίνει περισσότερη κάλυψη από πολλές bb κρέμες, έχει ένα ημιλαμπερό τελείωμα, όπου βάζω πάντα πούδρα και γίνεται ματ. Απλώνονται όλα τα προϊόντα επάνω της υπέροχα και αναμιγνύονται μεταξύ τους, το μόνο αρνητικό της είναι το άρωμα οινοπνεύματος που έχει. Είναι το δεύτερο σωληνάριο που τελείωσα, όμως να είστε σίγουρη ότι θα την αγοράσω ξανά.
      Ένα προϊόν που δεν τελείωσε, αλλά είχε μείνει ελάχιστη ποσότητα, είναι το concealer extra lasting από Avon στην απόχρωση Fair. Είναι υπέροχο απλά. Καταρχήν είναι καλυπτικό, σε εμένα που δεν έχω μαύρους κύκλους αλλά φλεβίτσες. Προσφέρει φωτεινότητα κι ένα φρέσκο, λαμπερό βλέμμα. Δεν μαζεύει στις λεπτές γραμμές, διαρκεί μέχρι να το αφαιρέσετε εσείς και γενικά είναι ένα θαυματουργό προϊόν. Ο λόγος που το πετάω είναι επειδή ψιλοξεράθηκε. Το μειονέκτημα του είναι η τιμή του, αλλά όταν το βρω σε προσφορά θα το αγοράσω ξανά.
       Τελείωσα την βάση ματιών I love stage της essence. Μου άρεσε αρκετά. Αποχρωματίζει τα βλέφαρα, κρατάει τις σκιές για αρκετές ώρες αναλλοίωτες, αναμιγνύονται ομοιόμορφα, και φυσικά η τιμή της είναι πολύ προσιτή.
       Μία ακόμη μάσκαρα έφτασε στο τέλος της. Μιλάω για την They 're Real της Benefit. Το βουρτσάκι είναι πλαστικό, όπου προσφέρει διαχωρισμό, όγκο και μήκος, αρκεί να δουλευτεί σωστά. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν πιστεύω ότι θα δώσω ποτέ τόσα χρήματα για μία μάσκαρα. Ίσως την αναζητήσω στο travel size.
       Τελείωσα ένα δείγμα πούδρας από Lipsi σε ελεύθερη μορφή Δεν ξετρελάθηκα. Καταρχήν, η λιπαρότητα εμφανίζεται πολύ πολύ σύντομα μετά από κάθε της χρήση. Επειδή εμφανίζω στην μύτη λιπαρότητα ως επί τω πλείστο, είναι πολύ άσχημο να είναι κάποια βαμμένη στην εντέλεια και να βλέπεις την μύτη της έτοιμη να τηγανίσει αυγό. Όχι, δεν το δέχομαι. Κατά τα άλλα, προσφέρει ότι κι οι υπόλοιπες πούδρες.
       Τέλος, έμεινε το concealer stay all day της essence. Σας είπα σε παλαιότερο post ότι δεν μου άρεσε, γιατί άφηνε βαρύ τελείωμα κάτω από τα μάτια. Το χρώμα του αλλοιωνόταν, ενώ στην αρχή ήταν αρκετά φωτεινό, μετά γινόταν ένα με το χρώμα του δέρματος μου. Δεν ξέρω, σίγουρα δεν θα το ξαναπάρω.


         Τελείωσα επίσης την μάσκαρα 3in1 από Aden. Έχει τρίχινο βουρτσάκι, με την ιδιαιτερότητα της καμπυλότητας στο κέντρο. Κάνει αρκετά μακριές τις βλεφαρίδες, αρκεί να δουλευτεί αρκετά από την ρίζα. Δεν κρατάει αρκετά το μήκος της, μετά από λίγες ώρες πέφτουν οι βλεφαρίδες, αλλά σε γενικές γραμμές ήταν πολύ καλή.
        Τελείωσα το σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας από τον Κορρέ. Εγώ το λατρεύω, έχω δει τεράστια διαφορά με την φαγούρα και τα λευκά σημάδια. Προσφέρει απαλότητα και όγκο. Δεν κάνει πλούσιο αφρό στο πρώτο χέρι, αλλά καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά μου. Θα συνεχίσω να το παίρνω όσο κάνει τόσο καλή δουλειά.
        Θα πετάξω την κολόνια τύπου 212 VIP από Dust and Cream. Σας είπα ότι δεν μου άρεσε το άρωμα της και δεν την χρησιμοποιώ. Την έφτασα στη μέση, αλλά δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω άλλο.
        Ένα δειγματάκι από το Cherrybox έφτασε στο τέλος του. Μιλάω για το άρωμα Bargello 171. Μυρίζει πολύ όμορφα, έχει αρκετά καλή διάρκεια, κι είναι από τα αρώματα που έχουν έντονο άρωμα.
        Τελείωσα δίσκους ντεμακιγιάζ extra soft από pom pon. Είναι μεγάλοι με διαφορετικές υφές μπρος και πίσω, εμένα με βόλεψαν αρκετά. Χρησιμοποιώ λιγότερους δίσκους από όταν χρησιμοποιούσα τους μικρότερους, και εκτός αυτού δεν μαδάνε. Σίγουρα θα τους ξαναπάρω.
         Τελευταίο προϊόν είναι το Avene Eau Thermal από Vichy. Το χρησιμοποιώ ως λοσιόν για να τελειώσει, προσφέρει δροσιά, ειδικά εάν το έχετε στο ψυγείο το καλοκαίρι είναι θεϊκό.


        Αυτά είχα να σας δείξω. Ελπίζω να μην σας κούρασα. Χαίρομαι για τον χρόνο που περάσαμε μαζί, ελπίζω η νέα χρονιά να συνεχίσει να μας βρίσκει παρέα, και φυσικά να προσφέρει στον καθένα ξεχωριστά ότι η καρδούλα του λαχταράει, ότι το μυαλό του αναζητάει κι ότι η ψυχούλα του ποθεί. Υγεία εύχομαι σε όλους, με το καλό να υποδεχτείτε το νέο έτος, κι όλα τα όνειρα σας να πραγματοποιηθούν το 2016. Καλή χρονιά με υγεία και πολλά φιλιά!

                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers