Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

November Empties 2015

      Επιτέλους ο Δεκέμβρης είναι ήδη κοντά μας και τα Χριστούγεννα μας χαιρετούν από πολύ κοντά. Τα σπίτια μας γιορτινά πια στολίζουν την καθημερινότητα μας κι εμείς κουρνιάζουμε κι απολαμβάνουμε το θέαμα τους. Σήμερα όμως είμαι εδώ για ένα ακόμη empties post, το προτελευταίο για αυτό το έτος. Επειδή τα προϊόντα είναι αρκετά ας ξεκινήσουμε..

      Θα ξεκινήσω με αποσμητικά. Το πρώτο είναι το Laino με άρωμα ροδάκινο για 24η προστασία. Σας το είχα δείξει σε προϊόντα απογοήτευσης του μήνα Ιουλίου,  εδώ. Εκτός ότι δεν μου άρεσε σαν αποσμητικό τότε, είπα να το δοκιμάσω αυτή την περίοδο που δεν ιδρώνω τόσο, ώστε να τελειώσει και να μην πάνε χαμένα τα χρήματα μου. Μόλις το έβαλα, άρχισε να με τσούζει αρκετά έντονα, ίσως είχε λήξει, ίσως το δέρμα μου ήταν αρκετά ευαίσθητο στην περιοχή, δεν ξέρω, αλλά δεν το προτείνω σε κανέναν.
       Αμέσως μετά, έχω το schmidt's φυσικό αποσμητικό. Το είχα βρει σε ένα κουτάκι από το organicbrands. Είναι σε μορφή κρέμας, όπου με την θερμότητα των δαχτύλων βγαίνει προϊόν σε πιο ρευστή μορφή. Εμένα δεν με βόλεψε. Ένιωθα σαν να μην φοράω αποσμητικό, κάποιες φορές το ένιωθα κολλώδες, αλλά δεν κρατούσε την επιδερμίδα καθαρή. Το μόνο που μου άρεσε ήταν το άρωμα του.
       Τέλος, είναι το αποσμητικό amalfi, το βρίσκετε στα Oggi. Σε εμένα έδρασε πολύ καλά, είχε όμορφο διακριτικό άρωμα, είχε 0% αλκοόλ, αλουμίνιο και δεν είναι αντι-ιδρωτικό, οπότε δεν φράζει τους πόρους. Όποτε το βρω ξανά, θα το αγοράσω.


       Τελείωσα δύο προϊόντα τόνωσης για το πρόσωπο. Το ένα είναι το Rosewater balancing mist από Jurlique. Έχω μιλήσει γι' αυτό αναλυτικά εδώ.
        Επόμενο είναι η τονωτική λοσιόν με ρόδι από τον Κορρέ. Μου άρεσε αρκετά. Τόνωνε την επιδερμίδα μου, την καθάριζε από υπολείμματα μακιγιάζ και ρύπους. Το άρωμα του μόνο μου θύμιζε ελαφρώς οινόπνευμα κι όχι ρόδι, αλλά δεν με πειράζει.


       Για το πρόσωπο τελείωσα τρεις μάσκες. Η πρώτη είναι η επανορθωτική μάσκα ύπνου από τον Κορρέ. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ, όπου μπορείτε να διαβάσετε τους λόγους που την λατρεύω.
       Τελείωσα την μάσκα προσώπου planet spa με λάσπη και μεταλλικά στοιχεία από την νεκρά θάλασσα. Απλά την λατρεύω! Την χρησιμοποιώ τοπικά σε σπυράκια και τα ξηραίνει. Την χρησιμοποιώ σε όλο το πρόσωπο και μετά είναι καθαρό και ματ. Γενικά, είναι η μάσκα που με βοήθησε με τα σπυράκια που με παίδευαν. Έχω τελειώσει ήδη δύο συσκευασίες, αυτή είναι η τρίτη και πολύ σύντομα θα πάρω κι άλλη.
       Η τελευταία μάσκα είναι από τα Sephora, είναι με πράσινο τσάι για ματ αποτέλεσμα. Πραγματικά άφησε το δέρμα μου ματ όλη την ημέρα. Δεν είδα κάτι περισσότερο, μείωση κηλίδων κλπ, αλλά για ματ αποτέλεσμα σίγουρα θα την ξαναπάρω. Προσωπικά βρίσκω άκρως βολικές τέτοιου είδους μάσκες.


       Ας περάσουμε σε προϊόντα για το μπάνιο. Πρώτα είναι το conditioner με καρύδα από mil mil. Το έχω δείξει στα μη αγαπημένα του Οκτωβρίου, εδώ. Σε εμένα δεν έκανε δουλειά δυστυχώς. Είναι τεράστιες συσκευασίες αυτά τα προϊόντα και πολύ οικονομικά, αλλά δεν κάνουν τίποτα στα μαλλιά μου.
        Ένα σαμπουάν για καθημερινή χρήση από Frezyderm. Το λάτρεψα. Μύριζε υπέροχα, έμενε το άρωμα στα μαλλιά μου, και το πιο βασικό; Τα διατηρούσε απαλά. Εγώ δεν λούζομαι καθημερινά, αλλά το συγκεκριμένο προϊόν με κέρδισε από την πρώτη χρήση.
        Τέλος, το αφρόλουτρο Rose από Roger & Gallet. Μυρίζει όμορφα, καθαρίζει πολύ καλά, δεν διαρκεί το άρωμα του και δεν αφήνει την επιδερμίδα βελούδο, όμως την αφήνει αρκετά απαλή.


        Άλλο ένα προϊόν για τα μαλλιά είναι το Moroccan argan oil από Avon. Το χρησιμοποίησα πολύ πριν το χτένισμα για να ξεμπλέκω τα μαλλιά μου και να τα ενυδατώνω. Δεν τα βάραινε καθόλου, τα άφηνε απαλά και λαμπερά.
        Τελείωσα τις αμπούλες για τα μάτια από Refresh. Τις χρησιμοποιώ πριν να βάλω τους φακούς επαφής και μετά που θα τους βγάλω. Μου άρεσαν αρκετά, αλλά ήταν πολύ μικρές. Οι άλλες που αγόραζα συνήθως είχαν περισσότερο υγρό που το χρησιμοποιούσα για δύο ημέρες.
         Τελείωσα το body splash από Fresh Line. Σας είχα πει ότι δεν μου άρεσε το άρωμα του τόσο, όμως σε εμένα είχε αρκετά καλή διάρκεια. Δεν τελείωνε με τίποτα μπορώ να πω.


         Αυτό τον μήνα τελείωσα ή απλά πετάω αρκετά προϊόντα χειλιών. Πετάω το lip butter mango του Κορρέ. Το χρησιμοποίησα αρκετά, όμως έχει αλλοιωθεί η μυρωδιά του πολύ και δεν πρέπει να το χρησιμοποιώ. Είναι αρκετά καλό, αρκετά ενυδατικό, όμως εγώ το βρίσκω λίγο βαρύ. Μετά την τοποθέτηση του στα χείλη μου, πάντα έπαιρνα την περίσσια ποσότητα με μία χαρτοπετσέτα.
         Πετάω επίσης το lip scrub από Bomb cosmetics. Αυτό δεν έπαθε κάτι, όμως επειδή το έχω αρκετό καιρό και νομίζω ότι έληξε, αλλά κι επειδή δυσκολεύομαι να πάρω προϊόν από μέσα, είπα να το πετάξω. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ.
        Τελείωσα το baby lips από Maybelline. Σας έχω μιλήσει αρκετές φορές γι' αυτό. Προσφέρει ελαφριά ενυδάτωση στα χείλη κι ελαφρύ χρώμα.
         Τέλος, τελείωσα το high protection stick από Avene με spf 30. Το χρησιμοποίησα πάρα πολύ από το καλοκαίρι μέχρι πρόσφατα. Προστατεύει τα χείλη μας από τις ακτίνες του ήλιου και ταυτόχρονα τα ενυδατώνει. Αφήνει λευκό τελείωμα στα χείλη, αλλά δεν με ενοχλεί.


        Πριν περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ που τελείωσα, θα σας δείξω κάποια δείγματα που δοκίμασα. Θα ξεκινήσω με το αντηλιακό της Panthenol Extra με spf 30. Εκπληκτικό αντηλιακό. Προστατεύει το δέρμα από τον ήλιο, δεν αφήνει λευκά σημάδια, ενυδατώνει την επιδερμίδα κι επίσης δεν χρειάζομαι μεγάλη ποσότητα. Τέλειο!
        Αμέσως μετά, δοκίμασα την liftactive serum 10 eyes & lips. Εγώ τη χρησιμοποίησα μόνο για την περιοχή γύρω από τα μάτια. Είναι σε μορφή που μόλις ενωθεί με το δέρμα γίνεται νερό. Ενυδάτωσε απίστευτα την επιδερμίδα μου, έλαμπε η περιοχή των ματιών όλη μέρα, και δεν εμφάνισα πρηξίματα ή σακούλες.
        Δοκίμασα την CC cream της Frexyderm για ευαίσθητα με κοκκινίλες δέρματα. Πρόσφερε ελαφριά κάλυψη, εγώ πίστευα ότι εφόσον μιλάει για κοκκινίλες, θα ήταν πιο καλυπτική. Η διάρκεια της ήταν τρεις με τέσσερις ώρες. Μετά η λιπαρότητα έκανε έντονη εμφάνιση και σε κάποια σημεία του προσώπου μου, το χρώμα της είχε εξασθενίσει. Δεν ξετρελάθηκα είναι η αλήθεια.
        Τελείωσα τρία προϊόντα Jurlique. το πρώτο είναι η κρέμα χεριών όπου σας έχω μιλήσει αναλυτικά  εδώ. Κι έπειτα είναι το firming and tightening serum και το herbal recovery night cream. Δεν ξέρω εάν πρόλαβαν να δάσουν με τις δύο χρήσεις που έκανα, όμως η αίσθηση που άφησαν στο πρόσωπο μου ήταν αξιοζήλευτη. Τόσο απαλό, σαν βελούδο ήταν το επόμενο πρωί.
        Χρησιμοποίησα ένα scrub προσώπου και σώματος από Pharmasept, της σειράς Cleria. Έχει πολύ ψιλούς κόκκους, αρκετά αραιούς. Εμένα δεν μου άρεσε, διότι δεν ένιωσα ότι καθάρισε την επιδερμίδα μου. Όμως όσες κοπέλες έχουν ακμή και δεν θέλουν να κάνουν scrub λόγω των πολύ έντονων κόκκων, νομίζω ότι θα είναι το καταλληλότερο που θα χρησιμοποιήσουν.
        Τέλος, χρησιμοποίησα ένα scrub από Locherber. Σε αντίθεση με το προηγούμενο, αυτό έχει έντονους, ψιλούς και πυκνούς κόκκους, όπως ακριβώς θέλω εγώ. Έκανε καλή απολέπιση σε βάθος.


        Και τώρα, ήρθε η ώρα για τα προϊόντα μακιγιάζ. Καταρχήν θα πετάξω το σφουγγαράκι τύπου beauty blender. Το είχα αγοράσει από το ebay 1€ μόνο, όμως επειδή το έξινα με τα νύχια μου για να καθαρίσει άρχισε να μαδάει. Ξέρω, βλακεία μου, όμως έγινε. Πλέον δεν θα το ξανακάνω.... Κατά τα άλλα, εάν εξαίρεσετε την έντονη μυρωδιά πλαστικού που είχε, είναι εκπληκτικό προϊόν.
       Πετάω το κραγιόν 17 pink του Κορρέ. Μυρίζει άσχημα και δεν θέλω να το χρησιμοποιώ. Όμως είχε ένα υπέροχο καθημερινό χρώμα, my lips but better που λέμε. Η διάρκεια του ήταν πολύ καλή. Τέσσερις με έξι ωρίτσες.
       Τελείωσα ένα μολύβι ματιών της Avon, το glimmerstick diamond brown sugar.  Είναι ένα καφέ με κομμάτια glitter. Υπέροχο γλυκό χρώμα, με τρομερή απόδοση και διάρκεια. Είναι σε μηχανικό μολύβι, είναι πολύ μαλακά και θέλει προσοχή να μην σπάσουν κατά την τοποθέτηση του.
        Άλλο ένα προϊόν που βρήκα τελειωμένο στο νεσεσέρ μου είναι το lipstick coral you από Avon. Το χρησιμοποιούσα το καλοκαίρι και δεν είχα καταλάβει ότι τελείωσε. έχει σχετικά καλή διάρκεια, είναι ματ, έχει έντονη απόδοση, αλλά η συσκευασία του δεν είναι πρακτική. Εγώ το είχα τόσα χρόνια και δυσκολευόμουν να βγάλω προϊόν, φέτος που έπεσε μια δυο φορές κάτω, σαν να έφτιαξε κι έβγαζε προϊόν κανονικά. Μόνο που εάν έβγαζα περισσότερο προϊόν απ' ότι χρειαζόμουν, δεν μπορούσα μετά να το βάλω μέσα.
         Τέλος, χρησιμοποίησα μέχρι τέλους το μολύβι φρυδιών easybrow 03 medium brown. Είναι σε μηχανικό μολύβι, είχε πάρα πολύ προϊόν, είχε έντονη απόδοση, είχε πολύ μεγάλη διάρκεια και σχημάτιζα ομοιόμορφα τα φρύδια μου χτενίζοντας τα με το βουρτσάκι του.


         Τελείωσα τόσα προϊόντα που κι εγώ δεν ξέρω πότε τα κατάφερα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά;;; Πείτε μου στα σχόλια την δική σας άποψη. Εύχομαι να περνάτε όμορφα, να έχετε έναν όμορφο μήνα και να μην ξεχνάτε ότι εκεί έξω υπάρχουν πολλοί που δεν θα μπορούν να έχουν ότι εμείς αυτές τις Άγιες ημέρες. Καλό μήναααα!!!

                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers