Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Project Pan #2

      Καλό μήνα σε όλους!! Ο Οκτώβριος μπήκε δυναμικά, με πολύ αέρα και δροσιά. Πλέον, μόλις ο ήλιος κρυφτεί, δεν μπορούμε να κυκλοφορούμε με κοντομάνικα, μία ζακετούλα είναι απαραίτητη. Εγώ ξεκίνησα να φοράω σκούρα κραγιόν και να μπαίνω σιγά σιγά στο κλίμα.


      Σήμερα, όπως είδατε κι από τον τίτλο, θα ξεκινήσω ένα νέο project pan με 7 προϊόντα που θέλω και πρέπει να τελειώσω. Γιατί;;;; Θα δείτε στην συνέχεια. Όμως, να σας ενημερώσω ότι τα προϊόντα τα είχα σημειώσει εδώ και μία εβδομάδα, όμως τα χρησιμοποιούσα ωστόσο, οπότε θα δείτε σε κάποια προϊόντα ότι έχουν μειωθεί λίγο. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

     Τα δύο πρώτα προϊόντα που επέλεξα να τελειώσω, είναι δύο κολόνιες. Η πρώτη είναι κολόνια τύπου "Hypnotic", με πολύ όμορφο άρωμα, πολύ καλή διάρκεια, αλλά λόγω της συσκευασίας της δεν την πολυχρησιμοποιώ. Επίσης, εάν ακουμπήσει επάνω στα ρούχα αφήνει λεκέ, οπότε την απέφευγα. Πλέον, θέλω να τελειώσω κάποιες κολόνιες και είναι η πρώτη μου επιλογή.


     Η αμέσως επόμενη είναι η miss o από oriflame. Είναι η αγαπημένη μου κολόνια για το καλοκαίρι. Όμως την έχω ήδη τρία χρόνια, κι όσο περνάει ο καιρός θα εξατμίζεται. Ήδη είναι σχεδόν στο τέλος της, οπότε θα τελειώσει γρήγορα.

     Έπειτα έχω δύο πουδρένια προϊόντα. Το ένα είναι η πούδρα mountain calling 01 snow alert της essence. Έπιασα πάτο επιτέλους. Ο λόγος που θέλω να την τελειώσω είναι επειδή μου βγάζει περισσότερη λιπαρότητα από ότι έχω πραγματικά, δεν κρατάει ματ το δέρμα μου για πολλές ώρες και γενικά δεν μου έκατσε καλά. Στην αρχή μου άρεσε πολύ, όμως όσο περνούσε ο καιρός με απογοήτευε. Θέλω λοιπόν να την τελειώσω για να την ξεφορτωθώ.


    Το επόμενο πουδρένιο προϊόν είναι το face pearls της Avon. Είναι το αγαπημένο μου πολυχρηστικό προϊόν. Όταν είχα κάνει πρόπερσι το μεγάλο ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου και πέταξα πολλά προϊόντα, μένοντας με συνολικά δέκα πραγματάκια, κράτησα τις πέρλες, παρόλο που τις είχα ήδη αρκετά χρόνια στη συλλογή μου. Τα καλοκαίρια τις χρησιμοποιώ σε όλο το πρόσωπο για έξτρα λάμψη. Τις χρησιμοποιώ σας ρουζ, ή πάνω από bronzer για να δώσω πιο ηλιοκαμένη όψη. Το έβαλα στο project pan όπως καταλάβατε, λόγω των πολλών χρόνων που το έχω. Θέλω να το καταναλώσω όσο περισσότερο μπορώ.

     Για το τέλος άφησα τρία προϊόντα χειλιών. Το πρώτο είναι από τα πιο πρόσφατα αποκτήματα μου, το Xtreme shine lip cream 06 pinky nude από NYX. Ο λόγος που θέλω να το τελειώσω είναι επειδή η μυρωδιά του έχει αλλοιωθεί. Πιστεύω ότι δεν θα αργήσει να χαλάσει, οπότε αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω όσο μπορώ κι αντέχω. Είναι το μοναδικό προϊόν που δεν έχω μέτρο σύγκρισης, μιας και δεν φαίνεται μέχρι ποιο σημείο βρίσκεται το προϊόν.

    Το επόμενο είναι το baby lips cherry από Maybelline. Το έχω ήδη ανοιχτό περίπου ένα χρόνο, το χρησιμοποιώ καθημερινά και τελειωμό δεν έχει. Όμως επειδή βαρέθηκα να το χρησιμοποιώ κι επειδή δεν προσφέρει κάποια ενυδάτωση, σκέφτηκα να το τελειώσω άμεσα πριν ξεκινήσουν τα κρύα και τα χείλη μου χρειάζονται πιο δραστικά balms.


    Τελευταίο προϊόν είναι ένα κραγιόν του Κορρέ, από την σειρά Guava το 17 pink. Ενώ είναι ένα καθημερινό, πολύ φυσικό χρωματάκι, μύριζε άσχημα από όταν το παρέλαβα. Επειδή λυπάμαι τα λεφτά που έδωσα για να το αγοράσω, αποφάσισα να το χρησιμοποιώ καθημερινά για να δώσω ένα φυσικό χρώμα στα χείλη μου, μιας και σας έχω ήδη πει ότι τα χείλη μου είναι σχεδόν λευκά, δεν έχουν κάποιο φυσικό χρώμα.

    Το project pan θα διαρκέσει μέχρι 01/12, ακριβώς 2 μήνες από σήμερα. Όπως και στο προηγούμενο project pan, μόλις τελειώσω κάποιο προϊόν, θα το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο. Η νέα ανανεωμένη ανάρτηση θα γίνει σε 15 ημέρες. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά, κι αν έχετε σκοπό να τελειώσετε κι εσείς κάποια προϊόντα μακιγιάζ ή περιποίησης. Σας εύχομαι καλό μήνα, με πολλά φιλιά και χαμόγελα.

                                                            Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers