Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα Οκτωβρίου 2015

     Οκτώβρης! Ένας μήνας ζέστης-κρύου, θλίψης-ζωντάνιας, χαράς-λύπης. Με την εναλλαγή των καιρικών συνθηκών, η διάθεση μας αλλάζει, το δέρμα μας ασφυκτιά κι εμείς δεν ξέρουμε πως να φερθούμε...


      Σήμερα όμως, είμαι εδώ για να σας πω τις δικές μου εξαιρετικές επιλογές που κράτησαν τις ισορροπίες στην επιδερμίδα μου, χωρίς να γίνει λιπαρή από μικτή, ή να εμφανίσω σπυράκια, αλλά και τα μαλλιά μου ώστε να μην φριζάρουν.

      Θα ξεκινήσω με την καθημερινή περιποίηση του προσώπου, πρωινή και βραδινή. Το πρώτο προϊόν που χρησιμοποιώ μόλις ξυπνήσω, είναι το αφρίζον καθαριστικό προσώπου και ματιών με ελιά και λεβάντα από Apivita. Έκανα αναλυτικό review εδώ πρόσφατα. Αμέσως μετά, χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα με άγριο τριαντάφυλλο του Κορρέ. Ήδη την έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ! Θα δείτε την γνώμη μου στο αναλυτικό post εδώ. Αμέσω μετά, θα χρησιμοποιήσω το αντηλιακό προσώπου Ήφαιστος, με δείκτη προστασίας 15 από Fresh Line. Στην περιοχή μου είχαμε αρκετό ήλιο μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά λάτρεψα το αντηλιακό γιατί έχει υπέροχο άρωμα, απορροφάται αμέσως, δεν εμφανίζει λευκά σημάδια, προστατεύει την επιδερμίδα και είναι πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ. Τέλος, τελευταίο προϊόν της ημέρας είναι η επανορθωτική μάσκα ύπνου του Κορρέ. Έχω τελειώσει ήδη ένα βαζάκι κι ένα σωληνάριο σε travel size, κι ήδη κοντεύει να τελειώσει αυτό το βαζάκι. Έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.


       Στην περιποίηση του σώματος μου, χρησιμοποίησα την ώρα του ντους το shower cream σε άρωμα τριαντάφυλλο από Roger & Gallet. Μυρίζει όμορφα, διακριτικά και γλυκά. Δεν αφήνει άρωμα στο σώμα για αρκετή ώρα, αλλά ήταν αρκετά χαλαρωτικό. Στη συνέχεια, χρησιμοποιούσα το endless touch της σειράς Skin so Soft της Avon. Μου αρέσει η μορφή τζελ που έχει, προσφέρει δροσιά στο σώμα μου, χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα και απορροφάται αμέσως, αφήνει απαλό το δέρμα μου και μυρίζει υπέροχα. Λάτρεψα το άρωμα του, με ταξιδεύει σε ανατολή. Για την διάρκεια της καθαριότητας μου τις ώρες άθλησης, χρησιμοποιούσα το αποσμητικό amalfi. Το βρήκα στα Oggi, δεν έχει βλαβερές ουσίες, εμένα δεν μου μυρίζει κάποιο άρωμα, και κρατάει την κακοσμία του ιδρώτα μακριά. Αρκετά καλό. Τέλος, η περιποίηση των χεριών μου γινόταν με την κρέμα χεριών Φράουλας από The Body Shop. Μυρίζει υπέροχα, απορροφάται αμέσως, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα ή άσχημη αίσθηση στα χέρια. Μπορώ άνετα να πιάσω κάτι μετά χωρίς να περιμένω κάποια λεπτά να στεγνώσει, όπως συμβαίνει με άλλες κρέμες.


      Θα συνεχίσω με δύο προϊόντα μαλλιών. Το ένα είναι η τύπου Tangle Dessert από ΑΒ. Στο ταξίδι μου τον Σεπτέμβριο ξέχασα να πάρω την δική μου βούρτσα, κι έτσι σε μια επίσκεψη μου στον Βασιλόπουλο την είδα. Κόστιζε λιγότερο από 4€ και την βρήκα εξαιρετική. Χρησιμοποιώ μόνο αυτή πλέον. Πριν το χτένισμα όμως, τοποθετώ στα νωπά μαλλιά μου το Moroccan Argan oil της σειράς Advance Techniques από Avon. Κάνει τα μαλλιά μου πιο απαλά, τους δίνει λάμψη και ελαφριά θρέψη. Δεν θα σας πω ότι τα ξεμπερδεύει τελείως, αλλά σίγουρα τα ξεμπερδεύει πολύ πολύ καλά, βοηθώντας με να χτενιστώ χωρίς κόπο και πόνο. Αξίζει να το δοκιμάσετε.


       Τέλος, θα περάσω στα προϊόντα μακιγιάζ.  Αυτό το μήνα βάφτηκα αρκετά, μόνο που δεν έβαζα βάση, αλλά το camouflage concealer της Catrice στην απόχρωση 30 rosy beige στις περιοχές όπου είχα κοκκινίλες. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ. Οι σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι η παλέτα Gelato for two 10 της NYX. Μπορείτε να δείτε μακιγιάζ με τη συγκεκριμένη εδώ. Έχει όμορφα χρώματα κατάλληλα για την μεταβατική αυτή περίοδο. Έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα αρκετά καφέ μολύβι στην γραμμή eyeliner, κι η επιλογή μου ήταν το glimmerstick diamonds eyeliner στην απόχρωση brown sugar. Είναι καφέ με μικρά glitterακια, όπου όταν πέσει το φως επάνω στα μάτια δίνει τρομερή λάμψη. Έχει πολύ καλή διάρκεια, είναι βουτυρένιο και σταθερό. Στα χείλη τώρα, φόρεσα αρκετά το matte lipstick crayon 02 από Golden Rose. Είναι τα νέα κραγιόν της εταιρίας σε μορφή μολυβιού. Θα τα δείτε αναλυτικότερα εδώ. Χρησιμοποίησα πάρα πολύ το Guava lipstick 17 Pink του Κορρέ, το έχετε δει στο project pan #2, εδώ, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ η φυσική απόχρωση που άφηνε στα χείλη μου. Τέλος, χρησιμοποίησα το le blush 140 της L' Oreal. Έχει έντονη απόδοση, υπέροχο χρώμα με ελαφριές λάμψεις.


      Αυτά τα προϊόντα ξεχώρισα. Εσείς ποια προϊόντα αγαπήσατε αυτό τον μήνα;;; Έχουμε κάποιο κοινό;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers