Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

24-Η Moisturing & Brightening Cream Wild Rose - Korres

      Καθημερινά αναζητούμε προϊόντα κατάλληλα για την επιδερμίδα μας, ώστε να προσφέρουν πλούσια ενυδάτωση, λάμψη, σφριγυλάδα και ότι αναζητά η κάθε μία για τον εαυτό της. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα ενυδάτωσης και λάμψης από τον Κορρέ κι αποφάσισα να σας πω την δική μου άποψη.


      Τους προηγούμενους μήνες χρησιμοποιούσα ένα travel size της συγκεκριμένης κρέμας για ξηρές επιδερμίδες, ενώ αυτό τον μήνα, χρησιμοποιώ σε full size την κρέμα για μικτές/ λιπαρές επιδερμίδες. Καταρχήν να σας πω ότι έχει spf 6, η τιμή της είναι περίπου στα 15€, εγώ και τις δύο τις είχα πάρει σε κάποιο σετ, οπότε οι τιμές κυμαίνονται ανάλογα το σετ και το φαρμακείο.

     Θα σας μιλήσω πρώτα για την κρέμα για ξηρές επιδερμίδες. Το ξέρω ότι δεν είναι κατάλληλη για το δέρμα μου, όμως εγώ την χρησιμοποιούσα πρωί και βράδυ, παρόλο που μου έπεφτε λίγο βαριά. Πρόσφερε πλούσια ενυδάτωση, όπου διαρκούσε όλη μέρα, παρόλο που ίδρωνα, και σκουπιζόμουν συνέχεια, δεν ένιωθα καθόλου ότι το δέρμα μου είναι στεγνό κι αφυδατωμένο. Την ημέρα έβαζα λίγη ποσότητα για όλο το πρόσωπο, ώστε να μην μου βγάζει λιπαρότητα. Το βράδυ όμως, έβαζα κανονική ποσότητα και δεν ερέθισε την ακμή μου που ήταν πιο βαριά κρέμα για εμένα, οπότε χάρηκα διπλά.

    Θεωρώ ότι οι ξηρές επιδερμίδες θα την λατρέψουν. Η υφή της είναι σαν μία κανονική, σχετικά παχιά κρέμα. Απλώνεται ομοιόμορφα και απορροφάται τελείως μετά από 5 λεπτάκια. Πολύ καλή κρέμα!

     "Κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης και λάμψης με πούδρα Καλαμποκιού που απορροφά τη λιπαρότητα και τη γυαλάδα, προσφέροντας ματ αποτέλεσμα. Το λάδι Άγριου τριαντάφυλλου, φυσική πηγή βιταμίνης C, εμφανίζει σημαντική επανορθωτική δράση σε λεπτές γραμμές και δυσχρωμίες. Το εκχύλισμα Imperata Cylindrica ρυθμίζει σε συνεχή βάση την υδατική ισορροπία των κυττάρων, προσφέροντας 24η ενυδάτωση. Το εκχύλισμα από φλοιό Ιτιάς επιταχύνει την ανανέωση των κυττάρων και βελτιώνει την υφή της λιπαρής επιδερμίδας, ενώ το αντιοξειδωτικό εκχύλισμα από Κουρκουμά ενισχύει την δράση της κρέμας κατά των δυσχρωμιών."

    Η κρέμα για μικτές/ λιπαρές επιδερμίδες, μου ταίριαξε πολύ περισσότερο, φυσικό είναι άλλωστε. Κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με την αντίστοιχη για ξηρές επιδερμίδες, μόνο που αυτή είναι σε μορφή τζελ, δεν είναι καθόλου βαριά για το δέρμα μου, απορροφάται αμέσως και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για την ενυδάτωση του προσώπου και του λαιμού μου.


    Το πρόσωπο μου παραμένει φρέσκο, ενυδατωμένο όλη μέρα, χωρίς κοκκινίλες, ή νέα σπυράκια. Συνήθως όταν τελείωνα μία ενυδατική κρέμα όπου μείωνε τις κοκκινίλες, μόλις την τελείωνα, οι κοκκινίλες εμφανίζονταν ξανά. Οπότε είναι σούπερ θετικό αυτό. Όσο αφορά την λιπαρότητα, δεν έχω προσέξει κάτι εντυπωσιακό, εγώ εμφανίζω περισσότερη λιπαρότητα στην μύτη και στο πιγούνι, ίσως όμως καθυστερεί λίγο να εμφανιστεί, δεν νομίζω όμως ότι κρατάει ματ την επιδερμίδα, ειδικά σε μία λιπαρή επιδερμίδα.


    Η άποψη μου;;; Είναι πολύ καλές κρέμες, είναι ελληνικής εταιρίας, είναι με φυσικά συστατικά, χωρίς parabens, τις βρίσκουμε σε προσφορές 1+1, οπότε σίγουρα αξίζουν. Εμένα προσωπικά, η σειρά άγριο τριαντάφυλλο μου ταίριαξε πολύ, εκτός την κρέμα ματιών, μπορείς να δεις την άποψη μου εδώ. Επίσης, σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ για την μάσκα ύπνου της ίδιας σειράς. Εγώ σίγουρα θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον, έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη. Εσείς;;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

                                                                    Φιλιά πολλά,
                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers