Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

September Favourites 2015

  

     Ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου έφτασε στο τέλος του. Παρόλ' αυτά, η ζέστη είναι ανυπόφορη, δεν έχουμε καθόλου δροσιά ή συννεφιά, ώστε να μπούμε σε διάθεση φθινοπώρου. Σήμερα λοιπόν είμαι εδώ για να σας δείξω ποια προϊόντα ξεχώρισα τον μήνα Σεπτέμβριο. Να σας προϊδεάσω ότι έχω πολλά προϊόντα μακιγιάζ. Ας ξεκινήσουμε όμως.

    Για την μυρωδιά του σώματος μου επέλεξα το body splash Galatea από Fresh Line. Σας είχα ξαναπεί ότι το άρωμα του δεν μου άρεσε τόσο, όμως μου άρεσε η διάρκεια του επάνω μου και οι γύρω μου μου έλεγαν πόσο ωραίο είναι. Επίσης, σας μίλησα τον προηγούμενο μήνα για το αποσμητικό Memories της Noxzema. Το λάτρεψα, αλλά μου κράτησε ακριβώς 20 ημέρες. Θεωρώ ότι είναι πολύ ακριβό για την ποσότητα του και τελειώνει πολύ γρήγορα. Δεν είμαι από τα άτομα που ψεκάζονται πολύ ώρα και συνέχεια, οπότε θεωρώ ότι ενώ είναι πολύ καλό και μυρίζει όμορφα, δεν αξίζει εάν δεν πέσουν λίγο οι τιμές τους.


    Πριν αρκετό καιρό, μέσα σε κάποιο κουτάκι  Glowbox, εάν δεν κάνω λάθος, είχα βρει το essential cleanser από Murad. Το είχα δοκιμάσει μία φορά τότε, αλλά δεν μου άρεσε επειδή ήταν πολύ απαλό κι ελαφρύ, και νόμιζα ότι δεν κάνει δουλειά. Στο ταξίδι μου όμως, αποφάσισα να το δοκιμάσω περισσότερο. Δεν είχα άλλωστε επιλογές αλλαγής. Μπορώ να πω ότι το λάτρεψα! Ναι μεν είναι πολύ απαλό και ελαφρύ για το δέρμα, ώστε να μην καταλαβαίνω την δράση του, όμως εξαφάνιζε κάθε ίχνος μακιγιάζ, ακόμη και με την μάσκαρα. Πρόσφερε δροσερή αναπνοή στο δέρμα μου. Σίγουρα το προτείνω. Εάν το πετύχω σε προσφορά θα το αγοράσω σίγουρα.


    Το αφρόλουτρο του μήνα είναι το Strawberry από The bodyshop. Μυρίζει υπέροχα, καθαρίζει και προσφέρει δροσιά στο σώμα. Δεν είναι από τα αφρόλουτρα που προσφέρουν ενυδάτωση, όμως δεν ένιωσα ότι αφυδατώθηκα κιόλας. Αυτό το μήνα ξεχώρισα τα nose pore strips από Beauty Formulas για βαθύ καθαρισμό. Εγώ έχω έντονους, ανοιχτούς πόρους στην μύτη μόνο. Φαίνονται σαν να έχουν βρομιές μέσα, ενώ είναι από το δέρμα. Με τα strips οι πόροι μου φαίνονταν καθαροί. Μόλις έβγαζα τα χαρτάκια πάνω από την μύτη μου έβλεπα τις ακαθαρσίες στην επιφάνεια της "μάσκας". Το μόνο μειονέκτημα του είναι ότι η καθαριότητα διαρκεί για ένα 24ωρο περίπου. Ίσως και λιγότερο. Αναλόγως το πόσο λιπαρό είναι το δέρμα σας. Εγώ πάντως πήρα και δεύτερο κουτί. Το κάθε κουτί έχει 6 μέσα.


    Ενώ όπως θα είδατε εδώ, είχα επιλέξει πολλά πινέλα για να πάρω μαζί μου, όμως χρησιμοποίησα μόνο πέντε. Το μοναδικό πινέλο που χρησιμοποίησα για bronzer, highlighter και ρουζ είναι από ecotools το Deluxe fan brush. Έπειτα χρησιμοποίησα πάρα πολύ το πινέλο domed shadow brush από Real Techniques. Έπειτα χρησιμοποίησα το Ε3 από MUA και το deluxe crease από Real Techniques. Τελευταίο πινέλο που χρησιμοποίησα για να τραβήξω το μολύβι και να σχηματίσω ομοιόμορφη γωνία, είναι το γωνιακό πινέλο από Heart basic Series. Όλα τα πινέλα είναι εξαιρετικά και τα λατρεύω!!! Πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσετε!


    Μιας και μίλησα για πινέλα, ας περάσουμε στα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποίησα πάρα πολύ αυτό τον μήνα. Θα ξεκινήσω με τα προϊόντα προσώπου. Παρόλο που είχα μαζί μου foundation και cc cream, δεν βαφόμουν ιδιαίτερα, εκτός από κάποιες κοκκινίλες-σπυράκια που μου δημιούργησε ένα ληγμένο προϊόν. Ευτυχώς το συνειδητοποίησα έγκαιρα και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ, οπότε το πρόσωπο μου επανήλθε στα φυσιολογικά του. Για να καλύψω τις ατέλειες μου λοιπόν, χρησιμοποίησα το camouflage concealer της Catrice στην απόχρωση 030 Rosy Beige. Έχω μιλήσει αναλυτικότατα εδώ. Δεν θα μπορούσα να παραλείψω το Bahama Mama της The Balm, είναι τελείως ματ, καθαρό καφέ, και κάνει τις σκιές στο κάθε δέρμα φυσικές. Άλλο ένα προϊόν της The Balm που χρησιμοποίησα, όχι τόσο συχνά όμως, είναι το ρουζ DownBoy. Είναι ένα τσιχλοφουσκί χρώμα, με έντονη απόδοση και τελείως ματ. Η συχνότερη επιλογή σε ρουζ και η καθημερινή χρήση σε λάμψεις γινόταν με το colour and contour της Avon. Εγώ φέτος δεν μαύρισα καθόλου, όμως τα χρησιμοποίησα στην φίλη μου που είχε μαυρίσει πολύ, και το ρουζ της πρόσφερε περισσότερο λάμψη παρά χρώμα, οπότε της το έβαζα  ως bronzer. Πολυχρηστικό προϊόν! Τέλος, επειδή η ζέστη ήταν καθημερινή, δεν ήθελα να χαλάσει το μακιγιάζ μου, έτσι χρησιμοποιούσα πριν ξεκινήσω το μακιγιάζ μου και αφότου το τελείωνα, το make- up fixer από nee. Έκανε τη δουλειά του, παρόλο που ίδρωνα, οπότε μπαίνει στα αγαπημένα μου.


    Θα περάσω στα προϊόντα ματιών και φρυδιών. Επιτέλους απέκτησα την βάση σκιών της radiant. Μου αρέσει πάρα πολύ, αν και θα προτιμούσα να είχε χρώμα. Οι σκιές έμεναν στην θέση τους για ώρες. Πολύ καλή. Η παλέτα που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι η Parisian Chic της NYX. Καθημερινά χρησιμοποιούσα διαφορετικό συνδυασμό, οπότε όλη η παλέτα είναι λατρεμένη. Κάποιες φορές επέλεξα την παλέτα E383B Knock on Wood της Wet & Wild. Μου αρέσει πολύ η πουδρένια τους υφή και η έντονη χρωματική απόδοση τους. Εξαιρετική αυτή η σειρά. Το μαύρο μολύβι που χρησιμοποίησα ως eyeliner και στην εσωτερική υγρή γραμμή των ματιών μου είναι το Super Shock black eyeliner της Avon. Είναι πολύ μαλακό μολύβι, σβήνεται πανεύκολα και μένει στην θέση του μέχρι να το αφαιρέσετε. Τέλος, χρησιμοποίησα αρκετά το νέο μου απόκτημα των Sephora, το eyeliner Siren's Charm. Έκανε μεγάλη εντύπωση. Εάν θέλετε μακιγιάζ με το συγκεκριμένο eyeliner, δεν έχετε παρά να μου το ζητήσετε. Δύο προϊόντα χρησιμοποιούσα συνέχεια για τα φρύδια. Το ένα είναι η μάσκαρα eyebrow filler της Catrice και το eyebrow pencil της Annie 02 Brown. Εξαιρετικά και τα δύο, με φυσικό αποτέλεσμα.




    Η μοναδική μάσκαρα που χρησιμοποίησα είναι η Lash Sensational της Maybelline. Πιστεύω ότι δίνει στις βλεφαρίδες μου όγκο, μήκος, διαχωρισμό, και γενικώς ένταση. Νομίζω ότι θα βρίσκεται πάντα στη συλλογή μου η συγκεκριμένη μάσκαρα.

   

    Ήρθε η ώρα να περάσουμε στα χείλη. Είχα πολλές επιλογές μπορώ να πω, και φυσικά τις χρησιμοποίησα σχεδόν όλες. Όμως το πρώτο αγαπημένο μου είναι το Liquid mat lipstick 104 της Erre Due.  Έκανε πάταγο το συγκεκριμένο κραγιόν. Είναι σε υγρή μορφή, που μόλις στεγνώσει γίνεται ματ, χωρίς να φεύγει από τη θέση του. Είναι ένα φουξ/κόκκινο χρώμα, που εγώ το χρησιμοποιούσα κάποια βράδια με σκούρο περίγραμμα, το Matita Labra pencil από Astra. Είναι ένα κανονικό μολύβι, δεν θα πω μαλακό, αλλά δεν είναι σκληρό. Έχει έντονη χρωματική απόδοση που διαρκεί. Θα συνεχίσω με το Xtreme shine lip cream 06 Pinky Nude της Nyx. Ξέρετε πόσο πολύ λατρεύω τα προϊόντα Nyx. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιούσα περισσότερο σε φυσικό μακιγιάζ ή σε πρωινή βόλτα. Επειδή όμως μόνο του δεν έχει μεγάλη διάρκεια, χρησιμοποιούσα ως βάση το lip pencil o4 light pink από Annie. Είναι αρκετά καλό μολύβι, όμως σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα μολύβια της essence. Άλλο ένα προϊόν που χρησιμοποιούσα τα πρωινά είναι το Power Pout από MUA, στην απόχρωση Irreplaceable. Έχω ενθουσσιαστεί με τα συγκεκριμένα, διότι προσφέρουν χρώμα κι ενυδάτωση, η οποία μόλις φύγει από τα χείλη και μείνουν ματ, το χρώμα θα γίνει ελαφρώς εντονότερο και θα παραμείνει μέχρι να φάτε. Δεν περίμενα τέτοια δράση από τα συγκεκριμένα προϊόντα. Προτελευταίο κραγιόν που χρησιμοποίησα, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το 10 Matte lipstick crayon της Golden Rose. Έκανα αναλυτικό review εδώ. Τέλος, μερικά βράδια χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου Long lastick lipstick 225 της Elixir. Σας έχω μιλήσει και γι'αυτό αναλυτικά εδώ.



    Τον Σεπτέμβριο βάφτηκα όσο δεν είχα βαφτεί όλο το καλοκαίρι. Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα και ποια προϊόντα από τα παραπάνω έχετε δοκιμάσει. Ελπίζω να είχατε όμορφες στιγμές τον μήνα που φεύγει, αλλά να έχετε ακόμη καλύτερες τον μήνα που έρχεται!! Σας φιλώ!!

                                                                       Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers