Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

The Best of August 2015

     Μία ημέρα πριν τον Σεπτέμβριο και πριν το ταξίδι μου, και ήρθα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Αύγουστο. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ χρόνο, όμως δεν ήθελα να μην σας τα δείξω, όσο καιρό έχω το blog, ποτέ δεν παρέλειψα τα αγαπημένα του μήνα. Ευτυχώς δεν είναι πολλά, οπότε ας ξεκινήσουμε....


     Το πρώτο λατρεμένο προϊόν είναι για τα μαλλιά. Είναι το λαδάκι Herboria Max με αργανέλαιο από Kyana. Μυρίζει υπέροχα, βούτυρο κακάο θα έλεγα, είναι παχύρρευστο και προσφέρει έντονη λάμψη στα μαλλιά, υπέροχο άρωμα που διαρκεί και ενυδάτωση στις άκρες. Βέβαια, η γυαλάδα και η ενυδάτωση που προσφέρει δεν διαρκεί μέχρι το επόμενο λούσιμο, όμως αυτό τον μήνα το χρησιμοποίησα πολύ και θα το πάρω μαζί μου στο ταξίδι μου.


     Για τα μαλλιά έχω ακόμη ένα αγαπημένο προϊόν, που είναι το σαμπουάν κατά την πιτυρίδας και της ξηροδερμίας από Κορρέ. Σας έχω ξαναμιλήσει γι' αυτό σε όχι πολύ παλιό post. Δρα άμεσα κατά της ξηροδερμίας, αφήνει φυσικό όγκο στις ρίζες, καθαρίζει τα μαλλιά από τα ασπράκια που αφήνει η ξηροδερμία, όμως, δεν κάνει τόσο πλούσιο αφρό στο πρώτο χέρι. Το προτείνω 1000%. Είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψετε εάν έχετε πρόβλημα ξηροδερμίας.
     Για το σώμα χρησιμοποίησα το αφρόλουτρο Mango Candy του Κορρέ. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά για όλη την σειρά εδώ. Πραγματικά δεν έχει τελειωμό. Το χρησιμοποιώ τόσο καιρό και είναι ακόμη δύο δάχτυλα πριν το τέλος.


     Ενυδατική σώματος δεν έχω αυτό τον μήνα, πρώτον γιατί η ζέστη ήταν ανυπόφορη τις περισσότερες ημέρες και δεν άντεχα να βάλω κάτι στο σώμα μου, αλλά όταν χρησιμοποιούσα κάποια ήμουν ανάμεσα σε τρεις, όπου θέλω να δοκιμάσω ή να τελειώσω. Όμως χρησιμοποίησα την κολόνια miss O από oriflame. Είναι η αγαπημένη μου καλοκαιρινή κολόνια. Μυρίζει ιδιαίτερα θα έλεγα, όχι έντονα, και το άρωμα της διαρκεί αρκετά.
     Το αγαπημένο αποσμητικό του μήνα είναι από Noxzema το Memories. Σας το έδειξα και στα empties του μήνα και σας είπα ότι τελειώνει πολύ γρήγορα. Αυτή είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ, όμως εάν δεν το βρείτε σε προσφορά δεν αξίζει  να δώσετε τόσα χρήματα για 15 ημέρες διάρκειας. Πάντως έχει τρομερό άρωμα και διαρκεί όλη μέρα.


    Για την ενυδάτωση των ποδιών και των χεριών μου χρησιμοποίησα την SteamCream. Έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ. Πρόσφερε πολύ καλή ενυδάτωση στα πέλματα, σε καμία περίπτωση δεν μπορούσα να περπατήσω μετά την τοποθέτηση της, είναι αρκετά λιπαρή, όμως το επόμενο πρωί τα πόδια μου ήταν αρκετά απαλά χωρίς να κολλάνε ή να γλιστράνε. Δεν μπορώ να σας πω ότι καταπολεμά την ξηρότητα, όμως ως ενυδατική είναι αρκετά καλή.


     Προϊόντα μακιγιάζ μπορεί να μην έχω γι' αυτό τον μήνα, χρησιμοποιούσα κάθε φορά που βαφόμουν διαφορετικά προϊόντα, όμως έχω στα αγαπημένα του μήνα το νεράκι micellare της Garnier. Είναι εξαιρετικό!! Αφαιρεί τα πάντα αμέσως, δεν αφήνει υπολείμματα, δεν τσούζει την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή χωρίς να την αφυδατώνει. Σίγουρα αξίζει!


    Τέλος, άφησα τα προϊόντα για την ενυδάτωση του προσώπου μου. Όσοι έχετε δει το post που έκανα με το τι θα πάρω μαζί μου στις διακοπές μου εδώ, θα είδατε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα όλο τον μήνα. Χρησιμοποίησα το Herbal Recovery Serum από Jurlique. Είναι λεπτόρρευστο, απορροφάται αμέσως από το δέρμα, το κρατάει αρκετά απαλό και ενυδατωμένο.
    Η κρέμα προσώπου που χρησιμοποιούσα είναι με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ για ξηρό και κανονικό δέρμα. Η αλήθεια είναι ότι την είχα αρκετό καιρό στο καλαθάκι μου στο κομοδίνο να την δοκιμάσω, αλλά συνέχεια την απέφευγα. Επειδή το δέρμα μου είχε καθαρίσει από σπυράκια και κοκκινίλες, δεν ήθελα να ρισκάρω να υποτροπιάσει. Όμως τελικά άλλη κρέμα προκάλεσε αύξηση της ακμής μου και αυτή η κρέμα την εξισορρόπησε όσο καλύτερα γινόταν. Επειδή είναι για ξηρό/κανονικό δέρμα, στο δικό μου μικτό δέρμα καθόταν λίγο βαριά και προκαλούσε έξτρα λιπαρότητα. Λογικό είναι φυσικά, δεν χρειαζόμουν τόσο βαθιά ενυδάτωση. Πλέον χρησιμοποιώ την ίδια κρέμα για λιπαρές επιδερμίδες και είναι ακόμη καλύτερη για την επιδερμίδα μου. Θα σας πω νεότερα στο επόμενο favourite post.
     Για την ενυδάτωση των ματιών μου χρησιμοποίησα την κρέμα Lift Instant από Aslavital. Προσφέρει ενυδάτωση στην ξηρή περιοχή των ματιών μου, την αφήνει απαλή, αλλά θα έλεγα ότι νιώθω ότι την βαραίνει. Ίσως επειδή προσφέρει δράση λίφτινγκ κι εγώ ακόμη δεν την χρειάζομαι. Ίσως πάλι και να είναι η ιδέα μου. Θα δούμε.
      Τέλος, η ενυδάτωση των χειλιών μου γινόταν με το baby lips από Maybelline στο άρωμα cherry. Δεν θα πω ότι προσφέρει ενυδάτωση, όχι πλούσια τουλάχιστον, όμως τα χείλη μου αυτό το διάστημα είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και ότι προσφέρει το συγκεκριμένο προϊόν είναι αρκετό. Εγώ το χρησιμοποιώ περισσότερο για να το τελειώσω, αλλά κι επειδή τα χείλη μου δεν έχουν χρώμα, είναι σχεδόν λευκά, με αυτό το lip balm αποκτούν φυσικό χρώμα. Το χρησιμοποιώ το βράδυ πριν κοιμηθώ και την επόμενη ημέρα τα χείλη μου είναι ροδαλά και όμορφα.


     Έφτασε στο τέλος του αυτό το post. Δυστυχώς το επόμενο θα έρθει τέλος του Σεπτέμβρη, επειδή δεν θα έχω μαζί μου υπολογιστή, οπότε μην με ξεχάσετε. Εύχομαι να περνάτε όμορφα, να διασκεδάσετε, να έχετε ένα όμορφο μήνα και με το καλό να υποδεχτείτε το φθινόπωρο!!! Καλό μήνα σας εύχομαι και καλό χειμώνα!!!!

                                                                Φιλιά πολλά,
                                                                           Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers