Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Non Favourites of July 2015

    Άλλος ένας μήνας τελειώνει, αφήνοντας τα καλά και τα κακά του πίσω. Γενικά ήταν ένας πολύ ζεστός μήνας με πολλά σκαμπανεβάσματα. Ελπίζω εσείς να περάσατε καλύτερα από εμένα. Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που με απογοήτευσαν αυτό τον μήνα.


   Πρώτο προϊόν είναι μία κολόνια τύπου σε άρωμα βανίλια από το Dust & Cream. Είναι στα 23ml και θεώρησα αρκετά βολικό για μες στην τσάντα. Ο λόγος που δεν μου άρεσε ήταν ότι μύριζε σαν πούδρα κι όχι σαν βανίλια. Η διάρκεια του επάνω μου ήταν μία ώρα το πολύ και μετά εξατμιζόταν σαν να μην είχα βάλει ποτέ κολόνια. Με απογοήτευσε πολύ αυτό το προϊόν γιατί περίμενα περισσότερα. Την χρησιμοποιούσα όλο τον μήνα απλά για να τελειώσει.


    Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που υπήρχαν στο special κουτάκι cherrybox το Vana's 2. Μιλάω για τα βερνίκια νυχιών  Grigi Makeup, το weekly top coat No 107 και το weekly polish No 528. Το μόνο θετικό που βρήκα είναι ότι διαρκούν επτά ολόκληρες ημέρες. Όμως, μετά την τρίτη ημέρα αρχίζει να κάνει ρωγμές στις άκρες των νυχιών με αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Επίσης, με απογοήτευσε το γεγονός ότι χρειαζόμουν τρεις στρώσεις για να φανεί το χρώμα του βερνικιού ομοιόμορφο και τέλος δεν στέγνωνε γρήγορα. Το χειρότερο όμως είναι ότι μόλις είχα κάνει την διαδικασία σωστά, μόλις στέγνωνε έβλεπα φουσκίτσες πάνω από το χρώμα. Δεν ξέρω εάν έφταιγε το βερνίκι ή το top coat, πάντως με απογοήτευσαν οικτρά. Ελπίζω στην φωτογραφία παρακάτω να φαίνονται οι μαύρες τελίτσες στα νύχια μου.


    Ένα προϊόν που είναι απαραίτητο για τις νύχτες του καλοκαιριού είναι ένα εντομοαπωθητικό για να έχουμε ήσυχες εξόδους χωρίς παρενέργειες και φαγούρες. Εγώ λοιπόν επέλεξα το Summerline roll on, όπου είναι γαλάκτωμα που βοηθά στην απώθηση των εντόμων. Υπόσχεται ότι έχει ευχάριστο άρωμα και διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη και δροσερή. Ο λόγος που με απογοήτευσε είναι ότι ενώ υπόσχεται δράση εφόσον την απλώσουμε στα σημεία του σώματος μας που είναι ακάλυπτα, σε όσους το έδωσα να το δοκιμάσουν όλους μας τσίμπησαν κουνούπια. Πόσο φυσιολογικό είναι;;; Δεν ξέρω τι θα το κάνω, αλλά πραγματικά σε εμένα δεν έδρασε καθόλου.
 

    Ένα περίεργο προϊόν που δεν με ενθουσίασε είναι το αποσμητικό Laino το οποίο υπόσχεται 24ωρη προστασία και άρωμα ροδάκινο. Ένα θα σας πω, η μυρωδιά του ροδάκινου ήταν τόσο φυσική που μετά μύριζα πολύ άσχημα. Δεν προστάτευσε σε καμία περίπτωση το δέρμα μου, αντίθετα το έκανε να μυρίζει χειρότερα, όχι τόσο ροδάκινο, όσο η μυρωδιά του με την μυρωδιά του ιδρώτα έβγαζαν μία απαίσια αίσθηση. Το maximum που μπόρεσε να με διατηρεί ασφαλή ήταν μισή ώρα. Εάν το δείτε, απλά να αλλάξετε δρόμο!!


     Για το τέλος άφησα δύο αντηλιακά. Το πρώτο είναι από Avon με δείκτη προστασίας 50 για παιδιά. Είναι αδιάβροχο αντηλιακό, που πραγματικά δεν πάει πουθενά. Το κακό του είναι η πολύ σκληρή συσκευασία που θέλει πολύ κόπο για να βγει λίγο προϊόν. Επίσης, είναι παχύρρευστο και θέλει πολύ κόπο για να απλωθεί. Και τέλος, για να ξεπλύνω τα χέρια μου μετά, πρέπει να τα σαπουνίσω πολύ καλά, τρία με τέσσερα χέρια για να φύγει η γλίτσα από πάνω μου. Αλλιώς θα κάνω όλες τις πετσέτες σομόν. Επίσης λερώνει τα ρούχα εάν πέσει επάνω τους και δεν καθαρίζει εύκολα.  Το καλό του είναι ότι δεν αφήνει σημάδια χρώματος μόλις ιδρώσω. Το είχαμε αγοράσει για τις ανιψιές μου, αλλά όπως είπα νωρίτερα έβγαινε πολύ ποσότητα, το χρησιμοποιούσα κι εγώ κάποιες φορές, γι' αυτό έχω άποψη. Ίσως για την θάλασσα σας βολέψει, όμως θα πρέπει να έχετε σίγουρα υγρά μαντηλακια για να καθαρίσετε τα χέρια σας. Εγώ δεν θα το ξαναπροτιμήσω πάντως!



     Τέλος, άφησα δύο δείγματα από Panthenols Extra με δείκτη προστασίας 30.  Είναι σε μορφή κρέμας λευκή, που όταν την απλώνεις αφήνει ελαφρύ χρώμα στο πρόσωπο κι όταν ιδρώσεις ο ιδρώτας θα είναι λευκός. Τέτοιες αντηλιακές τις απεχθάνομαι γιατί γίνομαι κλόουν και δεν νιώθω καθόλου άνετα. Δεν θα την αποκτήσω ποτέ στο μέλλον.


    Αυτά ήταν τα προϊόντα που δεν μου άρεσαν τον μήνα Ιούλιο. Πείτε μου τα δικά σας non favourites προϊόντα, κι αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά να μου πείτε την δική σας άποψη. Σας φιλώ!!

                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers