Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

JurliqueSensitiveBox Review - Beautytestbox

    Το Beautytestbox τους τελευταίους μήνες δημιουργεί δύο με τρία διαφορετικά συνδρομητικά κουτιά εκ των οποίων γνωρίζουμε το περιεχόμενο τους πριν μπούμε στην διαδικασία να τα αγοράσουμε. Τον μήνα Ιούνιο το περιεχόμενο των τριών κουτιών που δημιούργησαν ήταν με προϊόντα Jurlique για ευαίσθητη, νεανική και ώριμη επιδερμίδα.


    Η δική μου επιλογή ήταν της ευαίσθητης και της νεανικής επιδερμίδας, όμως σήμερα θα σας μιλήσω για το κουτάκι Sensitive όπου περιέχουν προϊόντα από την σειρά Calendula Redness Rescue. Προστατεύουν κι αποκαθιστούν την υγιή όψη της επιδερμίδας.


     Jurlique Calendula Redness Rescue Soothing Moisturising Cream 40ml/36,04€.
Υψηλής απόδοσης καταπραϋντική κρέμα με καλέντουλα, για να βοηθήσει την εξισορρόπηση ευαισθησίας της επιδερμίδας, ενώ τα απαραίτητα λιπαρά οξέα που περιέχει, παρέχουν την καλύτερη δυνατή ενυδάτωση. Προσφέρει προστασία από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις.


    Περιέχει πολλά συστατικά, όπως χαμομήλι, καλέντουλα, macadamia, τριαντάφυλλο και έλαια αβοκάντου. Εμένα η μυρωδιά της δεν μου αρέσει να σας πω την αλήθεια. Επίσης, η χρήση της είναι λίγο χρονοβόρα θα έλεγα. Ζεσταίνουμε μικρή ποσότητα ανάμεσα στα δάχτυλα και πιέζουμε απαλά σε πρόσωπο, λαιμό και ντεκολτέ, πρωί και βράδυ. Ο λόγος που λέω ότι είναι χρονοβόρα είναι επειδή εγώ έχω μεγάλο πρόσωπο και σίγουρα δεν με φτάνουν δύο μόνο μικρές ποσότητες για πρόσωπο λαιμό και ντεκολτέ. Βγαίνει σε παχύρρευστη υφή και με την θερμότητα γίνεται πιο ρευστή. Επίσης, μόλις την απλώσω στεγνώνει αμέσως, οπότε χρειάζεται να ενυδατώνω μικρή περιοχή με γρήγορες κινήσεις.


    Η δράση της σε εμένα ήταν πολύ καλή, όπως είπα στεγνώνει αμέσως και μπορώ να βαφτώ απευθείας. Επίσης, κρατάει μακριά τις κοκκινίλες, το πρόσωπο μου έχει καθαρίσει αισθητά. Το δικό μου πρόσωπο είχε γεμίσει με κοκκινίλες, γιατί μετά την επίσημη περίσταση που είχα τον προηγούμενο μήνα, όπου πρόσεχα πολύ ώστε να καθαρίσει το δέρμα μου, αφέθηκα και δεν έκανα καθόλου περιποίηση. Οπότε φαντάζεστε πόσο φούντωσαν οι κοκκινίλες. Μπορώ να πω ότι είδα διαφορά ακόμη σε πανάδες και φακίδες που είχα λόγω μη χρήσης αντηλιακού το χειμώνα. Νέα σπυράκια βγάζω, αλλά με την χρήση όλης της σειράς ξεραίνονται σε μία ημέρα.  Πλέον έχουν μειωθεί αρκετά και φαίνονται ελαφρά στο δέρμα μου. Προσφέρει ενυδάτωση, όμως δεν θεωρώ ότι κάνει κάτι super με την λιπαρότητα, άλλωστε δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι κατάλληλο για λιπαρές μικτές επιδερμίδες. Εγώ έχω μικτό δέρμα, αλλά ιδρώνω πολύ, ίσως παίζει ρόλο κι αυτό που δεν μετριάζει την λιπαρότητα. Γενικά όμως μου αρέσει πολύ!


    Jurlique Caledula Redness Rescue Restorative Serum 30ml/59,04€.
Καταπραϋντικός ορός αποκατάστασης με καλέντουλα, για να βοηθήσει να δημιουργηθεί ένα φυσικό προστατευτικό φράγμα ενάντια περιβαλλοντικές επιθέσεις της επιδερμίδας. Βοηθά να αποκατασταθούν οι άμυνες του δέρματος.


    Είναι ρευστός ορός, ο οποίος μυρίζει καλύτερα από την κρέμα, αλλά και πάλι όχι κάτι τέλειο. Ένα πάτημα της αντλίας και είναι αρκετή για όλο το πρόσωπο. Κι αυτός απορροφάται αμέσως κι αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο μεν, αλλά στεγνό. Δεν εννοώ ότι τραβάει το δέρμα, ή το νιώθω αφυδατωμένο, αλλά έχω την ίδια αίσθηση όπως μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου σε πιο στεγνή μορφή. Δεν ξέρω εάν σας δίνω να το καταλάβετε, αλλά είναι θετικό! Επίσης, κολλάει ελαφρά μέχρι να στεγνώσει τελείως, αλλά μετά είναι σαν να μην φορέσατε τίποτα.



    Σίγουρα έπαιξε τον ρόλο του ως βάση πριν την κρέμα, όπως είπα και πιο πριν είδα τεράστια μείωση στις κοκκινίλες, κλείδωνε την ενυδάτωση του προσώπου μου για ώρες και γενικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.


    Jurlique Balancing Foaming Cleanser 200ml/36,04€.
Αφρίζον, εξισορροπιστικό καθαριστικό για κανονικές/ μικτές επιδερμίδες, για να αφήσει στην επιδερμίδα αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας.

    Είναι το πιο απογοητευτικό προϊόν μέσα στο κουτί. Τα υπόλοιπα προϊόντα μου άρεσαν πολύ και δεν μπορώ να τα ταξινομήσω σε καλύτερο και λιγότερο καλό, όμως το χειρότερο είναι αυτό. Καταρχήν, είναι καθαριστικό μόνο για το πρόσωπο, πρέπει να αποφεύγω την περιοχή των ματιών. Πόσο κουραστικό είναι αυτό;;;; Μυρίζει έντονα ακριβώς όπως η SteamCream. Ενώ είναι αφρός δεν κάνει έντονο αφρό κι ας χρησιμοποιώ αρκετό προϊόν. Το χειρότερο;;; Αφήνει υπολείμματα μακιγιάζ. Ευτυχώς όχι πολλά. Εγώ σχεδόν πάντα αφαιρώ το μακιγιάζ μου με νεράκι micellar ή με κάποιο γαλάκτωμα και μετά σαπουνίζω το πρόσωπο μου ώστε να καθαρίσει τελείως. Αυτό έκανα κι όταν το χρησιμοποιούσα, αλλά όταν έβαζα λοσιόν στο πρόσωπο μου, έβλεπα στο βαμβάκι υπολείμματα μακιγιάζ. Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για πρωί παρόλο που τα προϊόντα που δεν χρησιμοποιούνται για την περιοχή των ματιών με κουράζουν. Το μόνο θετικό είναι ότι είδα μεγαλύτερη διάρκεια στην απομάκρυνση της λιπαρότητας.


    Jurlique Rose Shower Gel 300ml/ 20,37€.
Καθαριστικό τζελ σώματος με το χαλαρωτικό άρωμα του τριαντάφυλλου, που αφήνει το δέρμα καθαρό, ενυδατωμένο, με μία μοναδική αίσθηση αναζωογόνησης. Αφήνει το δέρμα μεταξένια απαλό, χαρίζει αίσθηση φρεσκάδας και προσφέρει βαθιά ενυδάτωση.

    Μυρίζει εκπληκτικά όμορφα, με χαλαρώνει, καθαρίζει κι ενυδατώνει την επιδερμίδα και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα σαπουνιού για να κάνει πλούσιο αφρό. Το μόνο αρνητικό του είναι η τιμή του, αλλά χαίρομαι που το δοκίμασα και μακάρι να μπορούσα να το αποκτήσω ξανά.

    Jurlique Rose Hand Cream 40ml/ 22.14€. 
Μια πλούσια, προστατευτική κρέμα χεριών με τη χαλαρωτική μυρωδιά του τριαντάφυλλου για την αποκατάσταση της ομαλότητας των άκρων, καθώς και την διατήρηση του νεανικού δέρματος. Παρέχει ενυδάτωση που διαρκεί και φυσική αντιοξειδωτική προστασία.


     Το άρωμα της κρέμας δεν θα πω ότι είναι τριαντάφυλλο στην αρχή, όσο όμως στεγνώνει μυρίζει τριανταφυλλένια. Σίγουρα δεν μπορώ να πω ότι διατηρεί το δέρμα νεανικό κλπ, όμως απορροφάται μέσα σε 1 λεπτό, χωρίς να αφήσει λιπαρότητα ή να γλιστράνε ότι πράγματα προσπαθώ να πιάσω. Είναι σαν να μην έχω βάλει τίποτα κι απλά τα χέρια μου είναι ενυδατωμένα στο full, μαλακά και μυρωδάτα. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η κρέμα, μακάρι να την αποκτήσω στο μέλλον.


     Αυτή είναι η δική μου άποψη για όλα τα προϊόντα. Το συγκεκριμένο κουτάκι ήταν εξαιρετικό τόσο από θέμα προϊόντων, όσο από μέγεθος και τιμή. Ελπίζω να καταφέρατε πολλές από εσάς να το αποκτήσατε!! Θέλω να μάθω εάν έδρασαν τα προϊόντα στο δικό σας δέρμα και γενικότερα πως σας φάνηκαν.

                                                                      Φιλιά πολλά,
                                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers