Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

"Μια συγνώμη για το τέλος" - Λένα Μαντά

   Ένα ακόμη ταξίδι ξεκίνησε πριν τρεις ημέρες σχεδόν με το νέο βιβλίο της Λένας Μαντά, Μια συγνώμη για το τέλος. Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες γνωρίζετε την συγκεκριμένη συγγραφέα, εγώ προσωπικά την λατρεύω κι έχω διαβάσει όλα της τα βιβλία.


    Το συγκεκριμένο βιβλίο λοιπόν μας λέει στην περίληψη: 
     Μυρσίνη Σερμένη - Τσακίρη - Ιδομενέα
    Κόρη του Σαράντη Σερμένη, που εκδιώχτηκε από τους γονείς του, επειδή ερωτεύτηκε παράφορα την γυναίκα του αδερφού του. Άχρωμη, σχεδόν άσχημη, μεγάλωσε σ' ένα σπίτι όπου έλειπε η αγάπη και υπερτερούσε η αυστηρότητα. 
   Σύζυγος του Κωστάκη Τσακίρη, γεμάτη απέχθεια για τον άντρα που δια την βία παντρεύτηκε, και, πολύ σύντομα, χήρα του. 
   Σύζυγος, κατόπιν, του Θεμιστοκλή Ιδομενέα, γιου του συνταγματάρχη Μιλτιάδη Ιδομενέα, στα χρόνια της Χούντας, την εποχή που είχαν μπει στο στόχαστρο τόσο οι αριστεροί όσο και οι ομοφυλόφιλοι.
   Αδελφή του Θεόφιλου Βέργου, νόθου γιου του πατέρα της. 
   Όλα τα είδε η Μυρσίνη στη ζωή της, όλα τα γεύτηκε κι όλα τα υπέμεινε. Μόνο ένα δεν της είπαν, μια συγνώμη για το τέλος.


   Πόσο πόνο κι απόρριψη μπορεί να γευτεί ένας άνθρωπος;;; Πόσες ατυχίες μπορεί να υπομείνει;;; Σε αυτό το βιβλίο βλέπουμε πόσο δυνατός μπορεί να είναι ένας άνθρωπος αρκεί να έχει δίπλα του έναν πραγματικό φίλο που να τον νοιάζεται! Η Μυρσίνη πέρασε πολλά στη ζωή της, κι όχι καλά, κι όμως άντεξε τις απώλειες της ζωής της και των αισθημάτων της.


    Να σας πω την αλήθεια το βιβλίο το ρούφηξα κυριολεκτικά, ξενυχτούσα τα βράδια για να μάθω τι έγινε στην συνέχεια και το άφηνα από τα χέρια μου με λύπη. Είναι δυνατό βιβλίο, που όμως κατά την γνώμη μου δεν θεωρώ τόσο καλό όσο τα υπόλοιπα της Λένας Μαντά. Δεν λέω ότι δεν αξίζει, αλλά σίγουρα άλλα βιβλία της ήταν πολύ πολύ καλύτερα. Είναι αρκετά μεγάλο βιβλίο, αλλά είμαι σίγουρη ότι όσες το διαβάσετε θα το τελειώσετε πολύ γρήγορα. Σίγουρα θα σας αφήσει πολλά συναισθήματα που όμως στο τέλος θα σας δικαιώσει το happy end που πάντα μας προσφέρει η συγκεκριμένη συγγραφέας.

    Είμαι σίγουρη ότι πολλοί από εσάς το έχετε διαβάσει ήδη. Πείτε μου την δική σας γνώμη εάν σας άρεσε περισσότερο από τα προηγούμενα βιβλία της. Επίσης δώστε μου προτάσεις για να επιλέξω νέα βιβλία να διαβάσω. Περιμένω τα σχόλια σας!! Καλά να περνάτε εύχομαι!!

                                                                 Φιλιά πολλά,
                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers