Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Τι έχω στο νεσεσέρ μου - Summer Update

    Μέχρι πριν λίγο καιρό, το νεσεσέρ που είχα στην τσάντα μου είχε λίγα βασικά προϊόντα για ανανέωση του μακιγιάζ μου. Μπορείτε να δείτε εδώ λεπτομέρειες. Πλέον, λίγο ότι βάζουμε περισσότερο χρώμα στη ζωή μας, λίγο η ανυπόφορη ζέστη, λίγο ότι τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ περισσότερο τα προϊόντα του νεσεσέρ μου, αποφάσισα να τα ανανεώσω κάνοντας κάποιες αλλαγές σε χρώματα και προϊόντα.


    Η αλήθεια είναι ότι δεν αφαίρεσα πολλά προϊόντα, αλλά πρόσθεσα περισσότερα. Καταρχήν, όπως είδατε στην φωτογραφία άλλαξα νεσεσέρ. Είναι μικρότερο από το προηγούμενο, αλλά εφαρμόζει καλύτερα στις τσάντες μου.

    Η πρώτη βασική αλλαγή που έγινε ήταν τα πινέλα. Όπως είδατε σε προηγούμενο Post πήρα το mini brush trio από Real Techniques αποκλειστικά για το νεσεσέρ. Επίσης  πρόσθεσα το blush brush από essence, όπου είναι κι αυτό μικρό και βοηθάει για bronzing και contouring, όπως και για ρουζ. Είναι άκρως ικανοποιητικά όλα από θέμα ποιότητας και μεγέθους φυσικά.


    Για blush, bronzer/contouring και highlighter επέλεξα το colour and contour "rose glow" από Avon. Επειδή το χρώμα για κοψίματα μωβίζει το προτιμώ για ρουζ. Δίνει υπέροχο χρώμα και λάμψη ταυτόχρονα. Το highlighter είναι εκπληκτικό, έχει ωραία λάμψη, διακριτική κι εντυπωσιακή ταυτόχρονα. Για contour διάλεξα το ρουζ 20 Sienna από Jordana, είναι σε καφέ απόχρωση, ειδικά για αυτή την περίοδο που δεν έχω μαυρίζει είναι υπέροχο. Είναι καθαρό καφέ, τελείως ματ, κι είναι ιδανικό για κοψίματα στις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες. Τέλος, πρόσθεσα στο νεσεσέρ μου το ρουζ 47 orange-brown από Κορρέ. Είναι ένα καφετί που ελαφρώς πορτοκαλίζει, έχει μικρό και διακριτικό shimmer και ο λόγος που το επέλεξα είναι επειδή μπορώ να το χρησιμοποιώ για bronzer και για ρουζ. Αγαπώ τα ρουζ του Κορρέ.


    Θα συνεχίσω με σκιές. Οι επιλογές μου είναι το χρυσό/ μπρονζέ και ροζ, μοβ, πράσινο. Η μικρή παλέτα ονομάζεται Sunburst από Avon. Έχω κάνει ένα μακιγιάζ με αυτήν εδώ. Ενώ η μεγαλύτερη παλέτα είναι η smoke & mirrors πάλι από Avon. Η συγκεκριμένη παλέτα είναι η δεύτερη που αγοράζω, φαίνεται άλλωστε ότι είναι καινούρια. Την πρώτη την χρησιμοποιούσα όλο το χρόνο, ειδικά το καφέ-ροζ και το μοβ. Λατρεμένη παλέτα, απλά.


     Για τα μάτια επίσης επέλεξα ένα μολύβι μαύρο, πάντα χρειάζεται, από Vivo το eye-liner black. Έχει σφουγγαράκι για σβήσιμο στο πίσω μέρος του. Ένα έντονο τρικουάζ χρώμα με στρας από Avon το aqua shock, το χρησιμοποίησα κι αυτό εδώ. Ένα μολύβι φρυδιών από Golden Rose to 103 όπου έχει χτενάκι για να επαναφέρω το σχήμα τους. Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην έβαζα μία μάσκαρα, επέλεξα της Maybelline την Lash Sensesional. Στην αρχή δεν μου άρεσε, όμως τώρα που την χρησιμοποιώ περισσότερο, την λάτρεψα! Όπως ξέρουμε όλοι, το καλοκαίρι το μακιγιάζ μας και ειδικά στα μάτια δεν μένει σταθερό λόγω ζέστης, γι' αυτό, επέλεξα ένα δείγμα βάση σκιάς από The Balm την Put a lid on it.


     Για Make-up επέλεξα από nee το matte effect sebum regulating. Το είχα βρει σε κάποιο συνδρομητικό κουτί, αλλά μου αρέσει η εφαρμογή του και το ματ αποτέλεσμα του, καθώς επίσης ότι δεν χρειάζομαι πούδρα.


     Στα χείλη έχω τρία κραγιόν, ένα lip balm κι ένα lip gloss. Το πρώτο κραγιόν είναι από Elixir το 225. Το λατρεύω αυτό το κραγιόν για την έντονη απόδοση του και την πάρα πολύ καλή διάρκεια του. Έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ. Ένα μολύβι κραγιόν από avon το non retractable. Είναι έντονο πορτοκαλί χρώμα και ταιριάζει σε απίστευτα μαυρισμένη επιδερμίδα. Τέλος, επέλεξα ένα πιο φυσικό χρώμα από Golden Rose από τα velvet matte το Νο16. Έχω μιλήσει γι' αυτά εδώ κι εδώ. Έχω επίσης ένα Lip balm κι ένα lip gloss από I love με άρωμα φράουλα. Θεικό!


     Σε καλοκαιρινό νεσεσέρ δεν θα μπορούσε να λείπει ένα αντηλιακό. Επέλεξα από fresh line της σειράς Ήφαιστος. Το μέγεθος του είναι κατάλληλο για νεσεσέρ, η σύσταση του είναι πηχτή, αλλά δεν αφήνει ασπρίλα στο πρόσωπο. Μου άρεσε αρκετά. Φυσικά θέλω να έχω ένα body mist μαζί μου και επέλεξα πάλι από fresh line της σειράς Ποσειδών με περγαμόντο και μάραθο. Μυρίζει καθαριότητα και φρεσκάδα. Για μία ανανέωση είναι καλό, αλλά γενικά δεν με ξετρέλανε. Θέλω να προσθέσω ένα αποσμητικό στο νεσεσέρ μου, αλλά να είναι μικρό να μην το έχω χύμα στην τσάντα. Εάν έχετε κάποιο υπόψιν σας πείτε μου το στα σχόλια.


      Φυσικά, πάντα έχω αμπούλες με φυσικά δάκρυα για τα μάτια. Ειδικά όσοι φοράτε φακοί επαφής πρέπει οπωσδήποτε να έχετε μαζί σας. Σίγουρα έχω μαζί μου λίμες για περιπτώσεις ατυχήματος. Πολλές φορές μου έχει τύχει να σπάσει το νύχι μου και να αργήσω να επιστρέψω σπίτι. Τέλος, το οδοντικό νήμα συνεχίζει να έχει την θέση του στο νεσεσέρ μου, υπάρχουν στιγμές που το χρειαζόμαστε.

       Αυτό είναι το περιεχόμενο του νεσεσέρ μου. Πείτε μου εσείς τι αλλαγές κάνατε στο δικό σας νεσεσέρ και τι χρώματα επιλέξατε να έχετε μαζί σας. Περιμένω τα μηνύματα σας!! Φιλιά πολλά,

                                                                        Κωνσταντίνα

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers