Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Project Pan update 3*

    Πόσο χαρούμενη είμαι που το project pan φτάνει στο τέλος του. Είναι το προτελευταίο update που κάνω. Σε κάποια προϊόντα έκανα πολύ μεγάλη πρόοδο και σε κάποια άλλα μηδαμινή έως καθόλου. Είναι πολύ δύσκολο όλο αυτό το πρόγραμμα, αλλά είμαι ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Εδώ θα δείτε την πρώτη ανάρτηση του Project pan κι εδώ το update #2.

     Ας δούμε όμως τα προϊόντα ακόμη μία φορά. Η αντηλιακή Sun Screen της Frezyderm ήταν η μοναδική προστασία μου για τον ήλιο. Βλέπετε πόσο πολύ χρησιμοποιήθηκε κι ελπίζω μέχρι το τέλος του μήνα να την έχω τελειώσει. Θέλω να δοκιμάσω κι άλλες επιτέλους.


     Στη συνέχεια είναι: CC cream της bioten όπου δεν την έχω χρησιμοποιήσει καθόλου, το natural blush του Κορρέ, όπου κι αυτό το χρησιμοποίησα ελάχιστα, η θεραπεία 8σε1 της Eveline όπου λάτρεψα και χρησιμοποιώ non stop και τέλος, είναι το άρωμα τύπου Chanel "Chance eau Tendre", το οποίο το χρησιμοποιώ ως αποσμητικό χώρου, γιατί έχει αλλοιωθεί το άρωμα και δεν μοιάζει με το αυθεντικό.


    Τελείωσα δύο προϊόντα και είμαι τρισευτυχισμένη! Πρώτο είναι η 24ωρη κρέμα προσώπου Cleria της Pharmasept. Στη θέση της έβαλα την κρέμα προσώπου balance moisture της Youth Lab για να τελειώνω τις κρέμες προσώπου πριν ανοίξω νέες. Έχω μιλήσει αναλυτικότερα εδώ.


    Το δεύτερο προϊόν είναι η BB cream από Locherber. Σας είχα πει ότι δεν μου άρεσε καθόλου και ήταν πανάκριβη. Στην θέση της έβαλα το serum με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ. Είναι για πρόσωπο και μάτια, αλλά δυστυχώς τον ξεχνούσα και δεν τον χρησιμοποιούσα. Τώρα με το project τον χρησιμοποιώ περισσότερο. Παρακάτω θα δείτε την πρόοδο μου από όταν ξεκίνησα.


     Τέλος, έμειναν: η κρέμα ματιών Sensibio από Bioderma, h Frezyfeet Keractive της Frezydermί, η οποία είναι κρέμα ποδιών κι έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Και τελευταίο προϊόν είναι το lip butter Mango από τον Κορρέ, όπου δεν έβαλα γραμμούλα για να μην μολύνω το προϊόν, αλλά το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολύ.


     Αυτή είναι η πρόοδος μου. Σε λίγες εβδομάδες θα δούμε πόσα προϊόντα από αυτά θα έχω τελειώσει ή θα έχουν ελάχιστες χρήσεις ακόμη. Εσείς δημιουργήσατε το δικό σας project pan για να τελειώσετε κάποια προϊόντα;;; Εάν ναι πείτε μου λεπτομέρειες στα σχόλια. Καλό σαββατοκύριακο σας εύχομαι με πολλά μπάνια κι ακόμη περισσότερη διασκέδαση.

                                                Φιλιά πολλά,
                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers