Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Non favourites of June 2015

    Άλλος ένας μήνας πέρασε, δοκιμάζοντας νέα προϊόντα, που άλλα μου άρεσαν αρκετά, άλλα λιγότερο κι άλλα καθόλου. Σήμερα θα σας δείξω ποια προϊόντα δεν μου άρεσαν καθόλου και τους λόγους που τα αντιπάθησα.


    Πρώτο είναι ένα conditioner από milmil όπου το βρήκα στο super market. Είναι ιταλικό προϊόν, κόστιζε μόνο 2,50€ και περιέχει 200ml. Υπόσχεται: "Μαλακτικό Θρέψης με λάδι Argan, χάρη στην κρεμώδη φόρμουλα ξεμπερδεύει τα μαλλιά, αφήνοντάς τα απαλά και μεταξένια. Βοηθά να επανακτήσουν την φυσική λάμψη και την ελαστικότητά τους." Εκτός από το υπέροχα άρωμα που έχει και την ελάχιστη απαλότητα που προσφέρει, δεν κάνει τίποτα άλλο. Σίγουρα θα το τελειώσω, όμως θεωρώ ότι στα δικά μου μαλλιά που μπερδεύονται πάρα πολύ, δεν κάνει το ελάχιστο. 



    Άλλο ένα προϊόν για τα μαλλιά που με απογοήτευσε είναι το σαμπουάν από Apivita με tea tree και μέλι κατά της ξηροδερμίας. Δεν κάνει πλούσιο αφρό, αλλά στο δεύτερο χέρι κάνει πλουσιότερο. Δεν μου άρεσε ότι χρειάζομαι αρκετή ποσότητα για τα μαλλιά μου που είναι μακριά. Δεν είναι ένα οικονομικό προϊόν ή προϊόν που θα το βρω σε προσφορά ώστε να μην με νοιάζει η τιμή του. Αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν καταπολεμά την ξηροδερμία μου. Την πρώτη μέρα που θα λουστώ, δεν με πιάνει φαγούρα, την δεύτερη μέρα όμως νιώθω τρελή φαγούρα. Κι εκτός αυτού, δεν καθαρίζουν τα μαλλιά μου 100% από τα ασπράκια της ξηροδερμίας. Το χρησιμοποιώ εναλλάξ με του Κορρέ, γιατί του Κορρέ ανακουφίζει το κεφάλι μου και κρατάει την φαγούρα και την ξηροδερμία μακριά. 



    Επόμενο είναι ένα αποσμητικό από Neutro Roberts Derma Zero. Παλιότερα έπαιρνα με το ροζ καπάκι, όμως επειδή ήταν anti-pespirant προτίμησα να πάρω αυτό όπου είναι 0% antipespirants, alcohol, aluminium, parabens. Θα έλεγα ότι έχει ελαφρύ άρωμα, όμως, εάν κάποιος ιδρώνει πολύ ή ασκείται ή έχει πολύ περπάτημα με τις υποχρεώσεις του, σίγουρα αυτό το αποσμητικό θα του κάνει τη ζωή χειρότερη. Φυσικά, δεν μιλάω για τον ιδρώτα, αλλά για την οσμή που εκπέμπει. Δεν καλύπτει καθόλου, ούτε προσφέρει όμορφη μυρωδιά. Δυστυχώς για αυτή την περίοδο δεν το προτείνω καθόλου. Έχει τόσο καλά συστατικά, που στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω.



    Προτελευταίο προϊόν που δεν μου άρεσε είναι το pro base prime & conceal από MUA. Δεν καλύπτει τις κοκκινίλες, κι αν βάλω πολύ ποσότητα και μετά απλώσω το foundation ή την BB cream μου, στα σημεία όπου έχω βάλει την βάση, θα φαίνονται πολύ λευκά. Δεν ξέρω εάν κάνω κάτι λάθος εγώ, αλλά ειλικρινά δεν μου άρεσε καθόλου. 



    Τελευταίο και πιο απογοητευτικό προϊόν είναι από Real Techniques το Stippling brush. Απλώνω την BB cream μου ή γενικά τα υγρά foundations, δεν μπορώ να πω ότι κάνει τέλεια δουλειά, ούτε ότι με απογοήτευσε γι' αυτό. Εγώ πλένω τα πινέλα μου σχεδόν καθημερινά, ειδικά εάν έχω χρόνο, μπορεί να τα πλύνω αμέσως μόλις βαφτώ. Το συγκεκριμένο πινέλο όποτε και να το πλύνω μου παίρνει κυριολεκτικά αρκετή ώρα για να το καθαρίσω. Την τελευταία φορά δε, φαινόταν πεντακάθαρο εξωτερικά, αλλά μόλις άνοιξα τις τριχούλες είδα ότι ήταν γεμάτο προϊόν. Και μάλιστα φαινόταν σαν mouse foundation που εγώ δεν είχα χρησιμοποιήσει άλλο από υγρό. Τουλάχιστον μισή ώρα προσπαθούσα να το καθαρίσω. Ειλικρινά απηύδησα και είπα τέλος, δεν το ξαναχρησιμοποιώ για foundation, δεν θα μου βγάζει εμένα την πίστη κάθε φορά για να καθαρίσει.




    Ειλικρινά θέλω να μου πείτε τη δική σας γνώμη για όσα από αυτά έχετε δοκιμάσει. Εάν εσάς κάθονται καλύτερα ή εάν τα χρησιμοποιείτε διαφορετικά. Επίσης, πείτε μου ποια ήταν τα δικά σας non favourites του μήνα για να ανταλλάξουμε απόψεις στα σχόλια. Εύχομαι να περνάτε όμορφα!

                                                         Φιλιά πολλά,
                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers