Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Non Favourites of May 2015

     Τι κάνετε ομορφιές;;; Σήμερα είμαι εδώ για να κάνω μία διαφορετική ανάρτηση με προϊόντα που δοκίμασα μέσα στον Μάιο και δεν μου άρεσαν. Επειδή όλες μας δοκιμάζουμε πολλά προϊόντα, αλλά επιλέγουμε να δείξουμε όσα αγαπήσαμε τον κάθε μήνα, ενώ, ή επιλέγουμε μία ανάρτηση για το κάθε προϊόν που δεν μας άρεσε ή περιμένουμε όταν κι αν τα τελειώσουμε να μιλήσουμε σε κάποιο empties post, αποφάσισα να ξεκινήσω αυτή την ενότητα ώστε να σας μιλάω για αυτά άμεσα. Φυσικά, πείτε μου στα σχόλια εάν σας αρέσει η ιδέα μου ώστε να συνεχίσω να κάνω αντίστοιχες αναρτήσεις κάθε μήνα ή όποτε έχω τελοσπάντων.


     Το πρώτο προϊόν που με απογοήτευσε ήταν το eco balm, όπου στάλθηκε από το e-vitamins (δες εδώ). Ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω μιας και ξέρω ότι στο εξωτερικό γίνεται χαμός, ενώ στο εσωτερικό όλες θέλουν να τα αποκτήσουν. Η μυρωδιά του συγκεκριμένου είναι υπέροχη, η συσκευασία του είναι φανταστική, άκρως εξυπηρετική θα έλεγα. Από όταν το απέκτησα το χρησιμοποιούσα καθημερινά όταν ένιωθα τα χείλη μου στεγνά. Ο λόγος που δεν μου αρέσει όμως είναι ότι δημιουργεί πετσάκια, και δεν εννοώ μία φορά στο τόσο, αλλά καθημερινά να έκανα lip scrub, καθημερινά είχαν πετσάκια. Είχα φτάσει σε σημείο να μην μπορώ να φορέσω κάποιο προϊόν με χρώμα στα χείλη μου, ήταν αντιαισθητικό. Όταν σταμάτησα να το χρησιμοποιώ καθάρισαν τα χείλη μου. Το θέμα μου είναι ότι ενώ πρόσφερε μια κάποια ενυδάτωση, σε καμία περίπτωση πλούσια ή ικανοποιητική, πως γινόταν να δημιουργεί τόσο έντονα πετσάκια. Ειλικρινά δεν ξέρω. Το μόνο που μου άρεσε ήταν ότι το χρησιμοποιούσα κατά την διάρκεια της ημέρας και δεν γυάλιζε πολύ, δεν καθόταν βαρύ ούτε λιπαρό στα χείλη. Πάντως, θα δοκιμάσω και τα άλλα δύο που μου έστειλαν και θα σας μιλήσω σε κάποιο άλλο post για εκείνα.


    Θα συνεχίσω με ένα δείγμα από Messinian Spa. Είναι η κρέμα ματιών με hamamelis και αγγούρι. Έκανα αναλυτικό review εδώ, όπου θα δείτε περισσότερες πληροφορίες. Όμως, θα σας πω ότι ερέθισε το δέρμα μου, σαν κάψιμο και δεν ενυδατωνόταν εύκολα. Είναι από τα χειρότερα προϊόντα που δοκίμασα αυτόν τον μήνα.


    Μία εταιρία που κάνει πάταγο στο χώρο της περιποίησης είναι η Caudalie. Αυτόν τον μήνα δοκίμασα το micellar νεράκι με χαμομήλι και σταφύλι. Δεν μου άρεσε καθόλου. Βλέπετε ότι το έχω φτάσει μέχρι την μέση, παρόλο που όλο το μήνα να βάφτηκα δύο- τρεις φορές κι απλά χρησιμοποιούσα μία μάσκαρα. Δεν ξέβαφε καθόλου καλά το μακιγιάζ, είτε ήταν μία απλή bb cream είτε ήταν η πιο ελαφριά ενυδατική κρέμα με χρώμα. Δεν το συζητώ για αδιάβροχα προϊόντα, τα άπλωνε απλά. Χρειαζόμουν 6 δίσκους ντεμακιγιάζ για να αφαιρέσω ολόκληρο μακιγιάζ κι αν χρησιμοποιούσα κι άλλους, θα συνέχιζαν να αφαιρούν μακιγιάζ. Φανταστείτε ότι λάτρεψα το bioderma όσο χρησιμοποιώ αυτό, που το bioderma δεν μου αρέσει καθόλου, γιατί νιώθω ότι ξηραίνει το δέρμα μου. Μόλις το χρησιμοποιούσα έφευγαν όλα τα υπολείμματα με έναν δίσκο. Ειλικρινά, της caudalie το χρησιμοποιώ απλά για να τελειώσει, μόνο που το βλέπω εκνευρίζομαι.


    Προτελευταίο προϊόν είναι η μάσκα ενυδάτωσης μαλλιών με μέλι από Ventus. Μυρίζει υπέροχα, αλλά είναι αρκετά παχύρρευστη με αποτέλεσμα να μην απλώνεται εύκολα στα μπλεγμένα μαλλιά. Επίσης, ενώ υπόσχεται ότι ξεμπερδεύει τα μαλλιά, σε καμία περίπτωση δεν βοηθάει. Το θετικό της είναι ότι ενυδατώνει τα μαλλιά και τα κάνει απαλά. Για αυτή την μάσκα ήμουν 50-50, αλλά τελικά κλίνει προς τα προϊόντα που δεν μου αρέσουν, γιατί δεν με ικανοποίησε σε μεγάλο βαθμό.


     Τελευταίο προϊόν είναι το απαλό υγρό καθαρισμού με χαμομήλι για την ευαίσθητη περιοχή από τον Κορρέ. Είναι σε μορφή gel, κάνει αρκετό αφρό και καθαρίζει την περιοχή. Ο λόγος που δεν μου αρέσει είναι η μικρής διάρκειας καθαριότητα. Τι εννοώ;; Δεν κρατάει την κακοσμία μακριά, ειδικά τις δύσκολες ημέρες που δεν μπορούμε να πλενόμαστε όλη μέρα, θέλουμε ένα δυνατό προϊόν που να είναι απαλό για την περιοχή, αλλά δυνατό με την "βρωμιά". Αυτό δεν κρατάει αρκετά. Σίγουρα θα επανέλθω στο αφρώδες καθαριστικό της Frezyderm.


     Αυτά ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτό τον μήνα και δεν μου άρεσαν, αλλά θα χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους εννοείται. Πείτε μου εάν εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά κι αν έχετε ίδια ή αντίθετη άποψη με την δική μου. Εύχομαι να έχετε καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers