Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Collective haul

    Καλό μήνα!! Ο τελευταίος μήνας της άνοιξης ήρθε φέρνοντας μαζί του ζέστη, διάθεση και βόλτες στις παραλίες. Σήμερα έπρεπε να σας δείξω τις άδειες συσκευασίες του προηγούμενου μήνα, όμως αποφάσισα να σας κάνω ένα collective haul με αγορές που έκανα από την αρχή της χρονιάς σχεδόν μέχρι και σήμερα. Είναι από διάφορα online καταστήματα και φαρμακεία και κάποια πραγματάκια από το super market.


    Θα ξεκινήσω με την πιο παλιά παραγγελία, η οποία είναι από pharmacymegastore. Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες από το συγκεκριμένο e-shop κι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη με την εξυπηρέτηση τους και την άμεση ενημέρωση που προσφέρουν στον πελάτη. Ο λόγος των παραγγελιών μου ήταν οι μεγάλες προσφορές που είχαν στα προϊόντα Κορρέ 1+1.

   Πήρα το Serum για τις πρώτες ρυτίδες και την μάσκα ύπνου με άγριο τριαντάφυλλο στην τιμή των 14,18€. Έχω κάνει αναλυτικό review για την μάσκα ύπνου εδώ, καθώς επίσης έδειξα το serum στα αγαπημένα Απριλίου, εδώ.


   Άλλο ένα σετ που πήρα είναι με Φλοιό Μανόλιας κρέμα ημέρας και νύχτας για τις πρώτες ρυτίδες στην τιμή των 14,69€.


   Πήρα επίσης το serum και την κρέμα νύχτας με φλοιό Μανόλιας για τις πρώτες ρυτίδες στην τιμή των 15,60€.


   Τέλος, πήρα το απαλό υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή με χαμομήλι στα 5,8€.


   Άλλος ένα λόγος της παραγγελίας είναι η τσατσάρα Dessata, η οποία κόστιζε 10€. Έχω μιλήσει γι'αυτήν στα αγαπημένα Φεβρουαρίου εδώ.



   Και φυσικά, πήρα την μάσκα με βασιλικό πολτό για ανάπλαση και σύσφιξη από την Apivita. Κοστίζει 6,93€. Πήρα επίσης τα μαντιλάκια της Sostar με 15 τεμάχια στην τιμή των 0,85€.


   Πήρα επίσης μία κρέμα χεριών με cocoa butter από Sostar. Μυρίζει πολύ ωραία, αλλά όχι όπως το βούτυρο κακάο. Έχει 120ml και κοστίζει 2,70€.


  Τέλος, πήρα μία ενυδατική κρέμα προσώπου με αλόη πάλι από Sostar. Κόστιζε μόλις 2,30€.


    Κάποιες αγορές που έκανα από διάφορα super market είναι: Septona lady care 1+1 δώρο. Μαδάνε αρκετά, οπότε δεν τους προτείνω. Nivea talc sensetional, αποσμητικό σε σπρέι, το οποίο το πήρα για τις ώρες τις προπόνησης στο τέννις. Ο προπονητής μου είπε να το βάζω στο χέρι μου ώστε να μην ιδρώνει και γλιστράει η ρακέτα. Επίσης πήρα το αγαπημένο μου αποσμητικό από Noxzema σε κρεμώδη μορφή. Αμφιταλαντευόμουν πολύ καιρό εάν έπρεπε να το ξαναπάρω, ο λόγος είναι ότι έχει αλουμίνιο, αλλά πραγματικά κάνει εκπληκτική δουλειά που δεν άντεξα να μην το αποκτήσω ξανά. Βρήκα 1+1 το γαλάκτωμα και το αφρόλουτρο με σανδαλόξυλο από Ventus. Χάρηκα πάρα πολύ όταν το βρήκα. Λατρεύω το άρωμα του! Φυσικά πήρα μία μάσκα μαλλιών στα 1000ml από mil mil. Την λατρεύω απλά. Και τέλος, πήρα μία οδοντόκρεμα να δοκιμάσω, είναι από Vademecum. Την δοκίμασα ήδη και κάνει εξαιρετική δουλειά χωρίς να καίει το στόμα.


   Δύο τελευταία προϊόντα που αγόρασα από το super market είναι από sunsilk, η κρέμα για εντυπωσιακές μπούκλες και η κρέμα για αναδόμηση. Την πράσινη συσκευασία την παίρνω δεύτερη φορά, θα δείτε στα empties την πρώτη συσκευασία.


    Επόμενο e-shop που επισκέφτηκα είναι το i-beauty. Πήρα τρία προϊόντα μακιγιάζ Golden Rose. Ήθελα να δοκιμάσω την πολυσυζητημένη μάσκαρα Wonder Lash. Κόστιζε 7€. Επέλεξα το bronze mineral 01 στην τιμή των 7,20€ και τέλος, πήρα ένα terracotta ρουζ στην απόχρωση 02. Κόστιζε 8.90€.


    Πήρα την CC cream της Bourjois στην απόχρωση 32 light clair. Κόστιζε 12,50€. Μπορείτε να δείτε εδώ πως φαινεται στο πρόσωπο μου και την κάλυψη που έχει. Επίσης μου έκαναν δώρο μία παλέτα Glamorous.


    Επέλεξα τρία βερνίκια νυχιών. Από την σειρά Color Expert της Golden Rose το 02, από Lorin το 133 και από Golden Rose την σειρά Paris το 03. Το βερνίκι Lorin το έχω δοκιμάσει ήδη και θα δείτε φωτογραφία εδώ



    Μία παραγγελία που είχα κάνει μαζί με κάποιο κουτάκι Glowbox ήταν ένα πινέλο ecotools. Βολεύει απίστευτα για να απλώσω σκιά σε όλο το μάτι, ακόμη και να σβήσω στην κόγχη κάποια χρώματα. Γενικά τα ecotools τα λάτρεψα. Κόστιζε γύρω στα 6,50€ νομίζω.


    Σε μία πρόσφατη παραγγελία μου από Glowbox πήρα την CC cream από Youth Lab. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Κόστιζε 22€.


    Ακόμη μία παραγγελία από online φαρμακείο ήταν από mypharmacity. Επειδή έχει κάποια προϊόντα του Κορρέ σε προσφορά, επέλεξα 2-3 πραγματάκια. Πήρα δύο ρουζ, το ένα είναι η απόχρωση 15 και το άλλο η απόχρωση 32. Κόστιζε το καθένα 8,40€.



   Πήρα επίσης ένα κραγιόν από την σειρά Guava στην απόχρωση 22 Rose. Είναι ένα ροζ κραγιόν που χρυσίζει ανάλογα τον φωτισμό. Κόστιζε μόνο 6,90€. Και τέλος, πήρα ένα gloss διάφανο με glitter για να βάζω στο κέντρο των χειλιών για extra λάμψη. Η απόχρωση είναι 32 beige pink.



   Τέλος, η γλυκύτατη φαρμακοποιός μου έστειλε κάποια πραγματάκια να δοκιμάσω. Μου έστειλε μία σκιά του Κορρέ στην απόχρωση 77 plum, ένα πινέλο χειλιών του Κορρέ, 1 λίμα, 1 tea tree oil για βαθύ καθαρισμό των πόρων της μύτης από beauty formulas και ένα διπλό φακελάκι μάσκας προσώπου για αναζωογόνηση από NutraLead με πορτοκάλι και ρόδι.



   Έκανα μία παραγγελία από bebeauty επειδή ήθελα να αποκτήσω την παλέτα της Sleek garden of Eden. Κοστίζει 10€. Έχω κάνει ένα μακιγιάζ εδώ.



   Πήρα επίσης τρεις αποχρώσεις από τα βερνίκια νυχιών της Barry M. Οι αποχρώσεις είναι GNP 27, 24 και 28. Το καθένα κοστίζει 5,50€. Θα δείτε σε φωτογραφία το 27 εδώ και το 24 εδώ.



   Η πιο πρόσφατη παραγγελία μου ήταν από Beautytestbox. Ήθελα να αποκτήσω τις μάσκαρα της aden, για τις οποίες έχω ακούσει τόσα καλά σχόλια. Επέλεξα λοιπόν την extra volume mascara και την universal 3 in 1 mascara. Η καθεμία κόστιζε 11,81€.


   Φυσικά παρήγγειλα ένα κραγιόν από MMM στην απόχρωση Chara. Κόστιζε 12,23€.


   Όπως πάντα, το beautytestbox μου έστειλε ένα δώρο. Αυτή τη φορά έστειλαν αυτοκόλλητα νυχιών από Peggy Sage κι ένα δειγματάκι από Mary Cohr.


    Αυτές ήταν οι συνολικές αγορές μου. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά, ή πιο προϊόν σας ενδιέφερε περισσότερο και θα θέλατε να δείτε σύντομα αναλυτικό review. Σας ζητώ συγνώμη εάν σας κούρασα. Σας φιλώ και σας εύχομαι καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!

                                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers