Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Νέες μάσκες Κορρέ - part 2

   Πριν λίγο καιρό, σας είπα την άποψη μου για τις τέσσερις εκ των οχτώ μασκών του Κορρέ από την νέα σειρά, εδώ. Σήμερα, ήρθε η ώρα να σας πω την γνώμη μου για τις μάσκες με νεκταρίνι, αγγούρι, σταφύλι και cranberry.


   Η πρώτη μάσκα που θα σας μιλήσω είναι η μάσκα με νεκταρίνι για εντατική ενυδάτωση. Την έχω τελειώσει ήδη και σας είπα δυο λόγια γι' αυτήν εδώ. Δίνει πλούσια ενυδάτωση στο πρόσωπο, χωρίς να βαραίνει τα λιπαρά δέρματα. Την άπλωνα στο πρόσωπο μου, την άφηνα 15 λεπτά και απορροφούνταν από το δέρμα μου. Μυρίζει υπέροχα και φυσικά, και γενικά είναι μία μάσκα που ξεχώρισα από αυτή την σειρά.

    Επόμενη μάσκα είναι η μάσκα με Cranberry για άμεση σύσφιξη. Ειλικρινά, δεν ξέρω εάν κάνει ότι υπόσχεται, αλλά λάτρεψα την μυρωδιά της. Χαίρομαι να την φοράω και να την μυρίζω. Εάν εσείς την δοκιμάσατε, πείτε μου εάν είδατε κάποια σύσφιξη στο πρόσωπο σας.


     Στη συνέχεια είναι το scrub για βαθιά απολέπιση με σταφύλι. Δεν έχει χοντρούς κόκκους, όμως έχει πυκνούς. Μου άρεσε αρκετά, αν και σίγουρα θα προτιμήσω το scrub ήπιας απολέπισης με ακτινίδιο. Καθαρίζει το δέρμα, αλλά δεν θεωρώ ότι κάνει τον τέλειο καθαρισμό.


     Και τέλος, η δροσερή μάσκα ματιών με αγγούρι για μαύρους κύκλους και σακούλες. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους κύκλους μου ούτε με σακούλες, όμως γενικά εκτός από την δροσερή υφή της την ώρα που την απλώνω, δεν νιώθω ενυδατωμένη την περιοχή. Είναι διάφανο gel και χρειάζεται λίγη ποσότητα για την περιοχή κάτω από τα μάτια. Δεν ξετρελάθηκα να σας πω την αλήθεια.


     Οι μάσκες που ξεχώρισα είναι με το νεκταρίνι και το scrub με ακτινίδιο. Οι υπόλοιπες δεν με ξετρέλαναν ώστε να πω ότι θα τις ξαναπάρω οπωσδήποτε. Σίγουρα θέλω να δω και την δική σας άποψη για όσες έχετε δοκιμάσει. Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!! Φιλιά πολλά,

                                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers