Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

March favourites 2015

 
  Έφτασε το τέλος του μήνα κι απορώ πότε ήρθε και πότε έφυγε. Αν και ένιωθα ότι καθυστερούσε πολύ να έρθει η επόμενη μέρα, συνειδητοποιώ ότι πέρασε πολύ γρήγορα και ήσυχα. Αυτό τον μήνα δεν άλλαξα πολύ την ρουτίνα μου ή ξεχώρισα κάποιο νέο προϊόν, όμως έχω κάποια πραγματάκια να σας δείξω.


     Θα ξεκινήσω με την περιποίηση του σώματος και των μαλλιών μου. Χρησιμοποίησα το body scrub με σταφύλι από Fresh line, το οποίο είναι gel με λεπτούς και ελαφρώς αραιούς κόκκους. Είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση. Δεν κάνει βαθύ καθαρισμό, δεν γδέρνει το δέρμα, κάνει πλούσιο αφρό και μυρίζει υπέροχα το μπα νιο για αρκετή ώρα. Οι ευαίσθητες επιδερμίδες θα το λατρέψουν. Για την ενυδάτωση του σώματος μου χρησιμοποίησα το body cream με βανίλια και καραμέλα από Fresh Line. Μυρίζει όμορφα, πολύ γλυκά, ενυδατώνει αρκετά καλά την επιδερμίδα και την αφήνει πολύ απαλή. Το άρωμα μένει στο σώμα για ώρες, ενώ στα ρούχα μένει μέχρι να τα πλύνετε. Είναι υπέροχο!! Το αφρόλουτρο που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα είναι από Klorane "Μυστικό της αμυγδαλιάς". Κάνει αρκετό αφρό με λίγο προϊόν. Μυρίζει όμορφα, όχι όμως το κλασσικό άρωμα του αμυγδάλου. Προσφέρει ελαφριά ενυδάτωση στο σώμα και φυσικά το καθαρίζει πολύ καλά. Επίσης, άφηνε το άρωμα του για αρκετή ώρα στο μπάνιο μου. Το μόνο όμως που δεν μου άρεσε είναι τα parabens που έχει μέσα. Τελευταίο προϊόν που ξεχώρισα για το σώμα είναι το αποσμητικό από Dove. Είναι σε κρεμώδη μορφή, προστατεύει την περιοχή της μασχάλης χωρίς να μου προκαλεί ερεθισμούς. Κρατάει την κακοσμία μακριά και δεν αφήνει λευκά σημάδια στα ρούχα.

    Το μοναδικό προϊόν που άλλαξα στην φροντίδα των μαλλιών μου είναι το λαδάκι της Nuxe. Αφήνει τα μαλλιά πολύ μαλακά σαν να μην έχω βάλει τίποτα, τα αφήνει φρέσκα και ενυδατωμένα. Το λάτρεψα γιατί δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά, αφήνει τις άκρες μαλακές και μπορώ να το χρησιμοποιήσω και κοντά στις ρίζες χωρίς να λαδώσουν.


    Για την περιποίηση του προσώπου μου άλλαξα μόνο λίγα πραγματάκια. Καταρχήν, χρησιμοποίησα δύο αντηλιακά, το ένα είναι από την Frezyderm το Sun screen με spf30. Είναι λατρεμένο γιατί προστατεύει το δέρμα και ταυτόχρονα γίνεται εκπληκτική βάση για το πρόσωπο. Το δεύτερο αντηλιακό είναι από τη Ren με spf 15. Δεν έχει μεγάλη προστασία, όμως το χρησιμοποιώ τις ημέρες που έχει συννεφιά ή βρέχει και οι ακτίνες του ήλιου δεν είναι τόσο έντονες, ή όταν χρησιμοποιώ foundation ή BB cream με spf. Αφήνει ματ το δέρμα, αλλά δεν κάνει ως βάση σε πρόσωπα με ανοιχτούς πόρους, δεν τους γεμίζει , αφήνει το δέρμα ακριβώς όπως ήταν πριν την χρήση του. Κατά τ'άλλα με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένη. Λάτρεψα την night spa της Vichy - Aqualia Thermal. Απορροφούνταν πολύ γρήγορα, δεν άφηνε το δέρμα λιπαρό, ενώ την επόμενη ημέρα το δέρμα μου ήταν τόσο απαλό, λείο και φρέσκο όσο ήταν στην εφηβεία. Και τελευταίο προϊόν για την καθημερινή μου περιποίηση είναι πάλι από Vichy το face scrub για καθημερινή χρήση. Κάνει ελαφριά απολέπιση, έχει πολύ ψιλούς κόκκους και ελαφρώς αραιούς. Για εμένα που το δέρμα μου είναι μικτό, ταιριάζει για τα σημεία όπου δεν εμφανίζω λιπαρότητα είτε στην περιοχή όπου εμφάνισα σπυράκια. Στη ζώνη Τ όπου εμφανίζω λιπαρότητα εγώ θέλω ένα πιο δραστικό scrub. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιούσα μετά το ντεμακιγιάζ μου. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένη. Πάντως οι λιπαρές επιδερμίδες δεν νομίζω να το ευχαριστηθούν. Πιστεύω ότι θα ταιριάξει περισσότερο στις ευαίσθητες επιδερμίδες.



   Κάθε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, ανάλογα πάντα με το πρόβλημα της επιδερμίδας μου, χρησιμοποιώ μάσκα και scrub για βαθύ καθαρισμό. Αυτό τον μήνα ξεχώρισα δύο μάσκες, οι οποίες σε συνδυασμό με το scrub βοήθησαν την επιδερμίδα μου να καθαρίσει από τα σπυράκια και τις έντονες κοκκινίλες.  Δεν εξαφανίστηκαν εντελώς, αλλά υπάρχει μία πολύ καλή πρόοδος. Οι μάσκες λοιπόν που ξεχώρισα είναι από Apivita σύσφιξης και ανάπλασης με βασιλικό πολτό, και από Lavera για εξισορρόπηση. Το scrub είναι από Avon της σειράς Planet spa. Έχει σχετικά χοντρούς κόκκους, που δεν γδέρνουν το δέρμα, όμως νιώθω την τριβή που γίνεται. 


   Τέλος, άφησα τα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποίησα περισσότερο. Αν  κι αυτό τον μήνα έκανα πολλά post MakeUp of the day, δεν χρησιμοποιούσα στάνταρ προϊόντα. Αυτά όμως που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το porefessional της Benefit. Καλύπτει υπέροχα τους πόρους, δίνοντας τους ελαφρύ χρώμα, ώστε να απλωθεί το foundation ή η BB cream σαν βελούδο από  πάνω και χωρίς να γίνονται αντιαισθητικοί οι πόροι. Το ρουζ orange-brown του Κορρέ. Έχει έντονη απόδοση και χρειάζεται ελαφρύ χέρι για να μην γίνει πολύ έντονο το αποτέλεσμα στα ζυγωματικά. Διαρκεί όλη μέρα χωρίς να χάσει την ένταση του. Επίσης χρησιμοποίησα το bronzer από Catrice. Δεν δίνει έντονο χρώμα στην δική μου επιδερμίδα, όμως το χρησιμοποιούσα για να ζεστάνω τον τόνο της επιδερμίδας μου όταν χρησιμοποιούσα πολύ ανοιχτόχρωμο foundation. Η μάσκαρα που λάτρεψα είναι η Intelligent από aden. Δεν δίνει μάκρος στις βλεφαρίδες, όμως δίνει όγκο και τις κολλάει ελαφρώς. Οι σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι από catrice Νο400 My first cooperware party, δίνει φως και λάμψη στα μάτια και στην κόγχη χρησιμοποιούσα άλλες σκιές ή λίγο από το bronzer. Η άλλη σκιά είναι από Milani σε καφέ-χακί απόχρωση, Bella Espresso. Διαρκεί όλη μέρα χωρίς primer, δεν μαζεύει καθόλου στην γραμμή του κινητού βλεφάρου κι η απόδοση της είναι πολύ έντονη με ένα απαλό άγιγμα.Το μαύρο μολύβι που χρησιμοποίησα στην υγρή γραμμή του ματιού είναι από Avon το Super Shock. Είναι πάρα πολύ μαλακό, δεν σπάει κατά την χρήση του, όμως όταν το ξύνω πολλές φορές λιώνει. Η διάρκεια του στην υγρή γραμμή του ματιού είναι πολύ καλή, δεν φεύγει εύκολα, δεν λερώνει την περιοχή κάτω από τα μάτια, αλλά όπως το υγρό eyeliner, "ξερνάει" χρώμα την επόμενη μέρα. Αυτό το μήνα, ξεχώρισα δύο lipliners. Το πρώτο είνα το 11 In the Nude το οποίο το χρησιμοποιούσα με τα περισσότερα κραγιόν που φορούσα. Όμως, το μολύβι από Sleek το Satchel 326, όπου είναι ένα βαθύ καφέ και το φορούσα σαν περίγραμμα, ενώ γέμιζα τα χείλη μου με το κραγιόν 28 Plum Nude από Clinique. Το μολύβι έχει πολύ καλή διάρκεια, πιω, φάω κλπ, δεν φεύγει.  Τέλειο αποτέλεσμα. Ένα ακόμη κραγιόν που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό πολύ είναι της aden το 026. Το χρησιμοποιώ με σκούρα lipliners κι ανοίγω το χρώμα τους ή δημιουργώ νέα απόχρωση. Τέλος, το κραγιόν που λάτρεψα για την απόχρωση του είναι από peggy sage το 318. Είναι ενυδατικό, με απαλό ροζ χρώμα, καθόλου έντονο και η απόχρωση του είναι τόσο ανοιξιάτική... Δεν έχει ιδιαίτερα καλή διάρκεια, αλλά λατρεύω την απόχρωση του.

     Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για αυτό τον μήνα. Μόλις αλλάξει ο μήνας θα αλλάξω την περιποίηση του προσώπου μου και θα σας δείξω στο facebook ποια προϊόντα θα χρησιμοποιήσω. Πείτε μου ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα και εάν έχουμε κάποια κοινά. Μέχρι το επόμενο post σας εύχομαι να περνάτε όμορφα και ξέγνοιαστα!! Φιλιά πολλά,

                                                                       Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers