Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Aden Cosmetic Beautytestbox & collective Beautytestbox

   Όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο, σήμερα θα σας δείξω δύο συνδρομητικά κουτάκια που πήρα από το Beautytestbox πριν λίγες ημέρες. Τα έχω στην κατοχή μου αρκετές ημέρες και κάποια προϊόντα από αυτά τα έχω χρησιμοποιήσει, αλλά θα σας μιλήσω σε άλλο post για την άποψη μου.


    Θα ξεκινήσω με το Collective Beautytestbox το οποίο κόστιζε 15€.







    Το Aden cosmetic Beautytestbox περιείχε όλα τα προϊόντα full size και κόστιζε 20€.


 




    Σε γενικές γραμμές έμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένη!! Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν στο πρώτο κουτάκι η συσκευασία της κρέμας σώματος, γιατί δεν είναι ρευστή και δεν βγαίνει εύκολα από το μπουκαλάκι. Κι από το δεύτερο κουτάκι θα ήθελα κάποιο πιο ανοιξιάτικο χρώμα κι όχι το κλασσικό κόκκινο. Παρόλ' αυτά, ήταν super όλα τα προϊόντα και τα μεγέθη τους!

    Εσείς αγοράσατε κάποιο κουτάκι από τα τρία που είχαν διαθέσιμα;;; Ποια προϊόντα ξεχωρίσατε;;; Σας φιλώ και εύχομαι να περάσετε μία όμορφη Κυριακή!!!

                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers