Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Μάσκες Κορρέ - part 1

     Όλες έχετε δει τις νέες μάσκες Κορρέ που κυκλοφορούν!! Είναι μικρές, χαριτωμένες με σχέδια φρούτων στη συσκευασία. Η κάθε μάσκα είναι για διαφορετική δράση και με διαφορετικό φρούτο κι άρωμα δημιουργημένη. Κοστίζει 4€ περίπου σε φαρμακεία, ενώ σε online φαρμακεία θα τις βρείτε μέχρι 2,90€. Η ποσότητα τους είναι 18ml, ελάχιστα μεγαλύτερη από τις μάσκες Apivita.

     Σήμερα θα σας μιλήσω για τις τέσσερις εκ των οχτώ μασκών. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ μόνο αυτές κι έχω μια ολοκληρωμένη άποψη όπου σκέφτηκα να σας την πω. Θα σας μιλήσω λοιπόν για την μάσκα με άργιλο, με grapefruit, με ακτινίδιο και με καρπούζι. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά!


    Πρώτη μάσκα που χρησιμοποίησα και χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά είναι το scrub με ακτινίδιο για ήπια απολέπιση. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για όλο το πρόσωπο, αλλά το χρησιμοποιώ καθημερινά και τοπικά σε σπυράκια. Είναι πολύ ελαφρύ scrub με πολλούς, λεπτούς και ήπιους κόκκους όπου καθαρίζουν ελαφρά το δέρμα και το αφήνουν απαλό. Το συγκεκριμένο το έχω λατρέψει και σίγουρα θα το ξαν'αγοράσω μιας κι αυτό ήδη τελειώνει.


    Αμέσως επόμενη είναι η μάσκα με grapefruit για άμεση λάμψη. Δείχνει πιο καθαρό το πρόσωπο και πιο φωτεινό. Η υφή της είναι σαν κρέμα, είναι λευκή παχύρρευστη και απορροφάται από το δέρμα. Με έχει αφήσει αρκετά ικανοποιημένη.


    Επόμενη μάσκα είναι ο άργιλος για βαθύ καθαρισμό. Εγώ βάζω πιο παχιά στρώση στο πρόσωπο μου, ώστε να μην κοκαλώσει αμέσως. Δεν έχω δει βαθύ καθαρισμό, αλλά βλέπω μια διαφορά στο δέρμα μου. Όμως τον χρησιμοποιώ τοπικά στα σπυράκια για να τα ξηραίνει, αλλά και πάλι δεν κάνει κάτι δραστικό. Για αυτή τη μάσκα δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα και τόσο.


   Τέλος, έμεινε η μάσκα με καρπούζι για αναζωογόνηση και ξεκούραστη όψη. Η εμπειρία μου δεν ήταν τόσο καλή μπορώ να πω. Ο λόγος είναι ότι μετά την απολέπιση έβαλα την μάσκα, μία λεπτή στρώση μπορώ να πω, κι άρχισε να με καίει ελαφρώς πάνω από το άνω χείλος. Στο υπόλοιπο πρόσωπο ένιωθα μία δροσιά. Όμως όταν την ξέβγαλα κι έπλυνα το πρόσωπο μου, ένιωθα δροσιά κι ελαφρύ κάψιμο μαζί. Πως είναι όταν μασάμε καραμέλες Halls και εισπνέουμε αέρα από το στόμα;;; Κάπως έτσι αλλά σίγουρα πιο ελαφριά. Ναι μεν έδωσε μια δροσιά στο πρόσωπο μου και το ξεκούρασε, όμως αυτό το κάψιμο που ένιωσα δεν ξέρω τι ήταν. Θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ, και σίγουρα θα σας πω περισσότερα σε empties.


    Όπως λοιπόν είδατε και παραπάνω, όλες οι μάσκες-scrub, περιέχουν φρούτα. Μυρίζουν αρκετά ωραία, διακριτικά, αλλά όχι τόσο φυσικά. Θεωρώ ότι οι κρέμες που έχει μυρίζουν πιο φυσικά τα λουλούδια που έχουν επιλέξει.

    Αυτή είναι η γνώμη μου για αυτές τις μάσκες. Έχω και τις υπόλοιπες τέσσερις στο ντουλάπι μου και μόλις τις δοκιμάσω λίγο θα σας μιλήσω λίγο και γι' αυτές. Πείτε μου εάν εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια και την άποψη σας γι' αυτήν. Σας φιλώ και εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ!!

                                                                    Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers