Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Liebster Awards

    Το ξέρατε εσείς ότι εκτός των δημοφιλέστερων blogs όπου τα γνωρίζουν όλοι και παίρνουν μέρος σε διάφορες υποψηφιότητες, υπάρχουν βραβεία και για τα δικά μας blogs όπου δεν είναι γνωστά αλλά τα αγαπάμε και τα φροντίζουμε για να προσφέρουμε την αγάπη μας στους συνδρομητές μας;;;


     Ε ναι παιδιά!! Πήρα κι εγώ ένα εικονικό βραβείο από την γλυκιά Εύα και την ευχαριστώ πολύ!! Πραγματικά δεν το περίμενα! Θεωρώ ότι μου δίνει δύναμη αυτή η βράβευση, αλλά φυσικά η δική σας αγάπη που δείχνετε σε εμένα και στο blog μου μου δίνει μεγαλύτερη.

    Τι είναι λοιπόν Liebster award;;;; Είναι ένα εικονικό βραβείο όπου απονέμεται από blogger σε blogger, εκ των οποίων οι αναγνώστες να είναι λιγότεροι από 200-300. Ο στόχος αυτών των βραβείων είναι να γίνουν γνωστά και τα μικρότερα blogs.

    Οι κανόνες είναι οι εξής: 
1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάται τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger, o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blog με λιγότερους από 200-300 follower και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blog που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!

1. Γιατί ξεκινήσατε το blog;;;
   Όταν ξεκίνησα να παρακολουθώ video γύρω από το μακιγιάζ στο youtube, ήξερα ήδη κάποια βασικά πράγματα γύρω από αυτό, αλλά υπήρξαν πολλά νέα που έμαθα. Φυσικά ευχαριστώ όλες τις κοπέλες που μας δείχνουν κάποια πράγματα ώστε να μας βοηθήσουν κι έτσι αποφάσισα κι εγώ να κάνω κάτι αντίστοιχο. Όχι να μάθω κάτι τις αναγνώστριες μου, αλλά να μπορώ να τις  "συμβουλέψω" εάν μπορώ, να τους λέω την δική μου άποψη για προϊόντα που δοκιμάζω που ίσως ενδιαφέρονται καθώς και να ανταλλάσσουμε ιδέες, απόψεις και πληροφορίες. 

2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει.
    Σε σχέση με το blog μου αρέσει η κοινότητα στήριξης που υπάρχει. Δεν γνωριζόμαστε κι όμως μιλάμε και συμπεριφερόμαστε σαν να είμαστε φίλες ή καλές γειτόνισσες. Το ίδιο ισχύει και με τους ανθρώπους που μας παρακολουθούν. Σιγά σιγά γινόμαστε μια ομάδα χωρίς επικεφαλή και χωρίς κανόνες. 

3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;; 
   Καταρχήν τα σχόλια μας βοηθούν με το να μας προτείνουν ή να ζητούν οι αναγνώστες τι θέλουν να δουν και τι θέλουν να τους προτείνεις. Επίσης, μπορούν να ανταλλάξουμε απόψεις για το ίδιο πράγμα, ιδέες και λύσεις. Και τέλος, δενόμαστε περισσότερο και σίγουρα μπορούν να δημιουργηθούν καλές φιλίες.

4. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;;;
   Η θεματολογία του blog μου περιστρέφεται γύρω από την περιποίηση και το μακιγιάζ. Με λίγα λόγια, ότι αφορά την γυναίκα. Όμως, θα ήθελα να συμπεριλάβω βιβλία στο blog μου, αλλά δεν έχω δει μεγάλη ανταπόκριση κι έτσι έχω αφήσει το θέμα στην άκρη. 

5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers;;; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;;;
   Η αλήθεια είναι πως προσωπικά δεν ξέρω καμία κοπέλα, όμως θα ήθελα πολύ να γνωρίσω πολλές από κοντά. Φιλικές σχέσεις υπάρχουν στα πλαίσια της κοινωνικής δικτύωσης με αρκετά κορίτσια, άλλωστε έχουμε κοινά ενδιαφέρονται και  "ταιριάξαμε" σαν χαρακτήρες... Όσο μπορέσαμε!

6. Πως φαντάζεσαι το blog σου σε δύο χρόνια;;; Τι θα θέλατε να μεγαλώνει/ να αλλάζει και με ποιο τρόπο;;;
   Σε δύο χρόνια ελπίζω να έχει μεγαλύτερη ανταπόκριση, μιας και τώρα τελευταία έχει πέσει η ήδη υπάρχουσα... :( Θα ήθελα να αλλάξει το σκεπτικό των ανθρώπων, και το δικό μου φυσικά, και να στηρίζουμε όπως μπορούμε τα blogs όλων, όπως μπορεί ο καθένας μας, και να δείχνουμε τον σεβασμό για τον κόπο που έκανε να τραβήξει μία φωτογραφία να μας την δείξει, να πληρώσει ένα προϊόν και να το δοκιμάσει για να μας πει την γνώμη του, κλπ. Μην παρεξηγηθώ, βάζω και τον εαυτό μου μέσα γιατί δεν είμαι καλύτερη, δεν βρίσκω τον χρόνο και παραμελώ τον κόπο κάποιων. 

7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;;;
   Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι που να κάνω καλύτερα από κάτι άλλο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα είναι άψογα. Όμως, το ότι υπάρχει έστω κι ένα άτομο που παρακολουθεί το blog μου, μου δείχνει ότι αυτό που βλέπει είναι υποφερτό κι ότι ενδιαφέρεται να δει κάτι περισσότερο, με κάνει να προσπαθώ για το καλύτερο!

8. Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog;;;
   Ανάλογα το θέμα της ανάρτησης. Υπάρχουν αναρτήσεις που χρειάζομαι 2-3 ώρες για να ετοιμάσω τις φωτογραφίες και το κείμενο, αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες (πχ. κραγιόν) που θέλω περισσότερες από 4 ώρες. Πάντως, όσο χρόνο κι αν έχω προσπαθώ να τον καταναλώσω είτε στο δικό μου blog, είτε στο να δω αναρτήσεις άλλων blogs.

9. Πως γεννιούνται τα posts σας;;;
  Θα έλεγα ότι συνήθως υπάρχει μια ροή, ανάλογα με τα νέα προϊόντα που δοκιμάζω, είτε το τι κυκλοφορεί στην αγορά. Βέβαια υπάρχουν και posts τα οποία ναι μεν είναι γνωστά από άλλα blogs αλλά εγώ τα σκέφτομαι σε τελείως άκυρες στιγμές. Είτε θα δω κάποιο προϊόν και θα σκεφτώ ότι μπορεί να γίνει η τάδε ανάρτηση, είτε όταν βγαίνω για περπάτημα με το σκύλο μου, μην με κοροϊδέψετε, χαλαρώνω κι αδειάζω το μυαλό μου και σκέφτομαι τι θα κάνω ή τι θα γράψω για τα προϊόντα. 

10. Ευχές για τον αναγνώστη!
   Τίποτα λιγότερο από το να είναι όλοι καλά, όλος ο κόσμος! Να μην σταματάει να μας ενθαρρύνει κι ότι του αρέσει ή τον χαλάει να μας το λέει. Μας βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι! 

   Τα δικά μου βραβεία θα δωθούν στις: 
1) chubbycheeks
2) kristiandbeauty
3) beautybykaterinaki
4) georgiastips2
5) marwmew
6) womensstuff83
7) mybeautylaw
8) martinakappa
9) hromatazois
10) demysbeautynews

          Ανυπομονώνα δω τις δικές σας απαντήσεις!! Σας φιλώ και σας ευχαριστώ που με παρακολουθείτε!!

                                                                        Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers