Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

FF PRO Brush review

     Θυμάστε πριν δύο μήνες περίπου που είχα πάρει κάποια πινέλα από femme fatale σε πολύ χαμηλή τιμή;;;; Εάν δεν θυμάστε όμως μπορείτε να δείτε εδώ τις αγορές μου. Σε εκείνη την παραγγελία πήρα τρία πινέλα από μία εταιρία που δεν γνώριζα, την FF Pro.


     Τα πινέλα κόστισαν από 2€-4€. Εγώ επέλεξα δύο πινέλα για τα μάτια κι ένα για το πρόσωπο. Είναι μακρύτερα από τα άλλα πινέλα, σε κάποιο ταξίδι δηλαδή δεν θα είναι και τόσο βολικά. Το πρώτο πινέλο είναι stippling brush το οποίο είναι για foundation. Είναι το πρώτο πινέλο τέτοιου σχεδίου που χρησιμοποιώ, όμως το συγκεκριμένο δεν μου άρεσε καθόλου. Είναι πολύ αραιές οι τριχούλες και δεν απλώνει ομοιόμορφα τα foundations. Φανταστείτε ότι την BB cream της Garnier όταν προσπάθησα να την απλώσω στο πρόσωπο μου με το συγκεκριμένο πινέλο έδωσε ένα πολύ βαρύ αποτέλεσμα και πολύ έντονο. Ξεβάφτηκα αμέσως. Πλέον το χρησιμοποιώ για ρουζ όταν είναι πολύ έντονο για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα. Δεν μου άρεσε και ούτε σας το προτείνω.

     Έπειτα πήρα δύο πινέλα ματιών, το ένα είναι μυτερό και το άλλο είναι κοφτό. Καταρχήν είναι λίγο σκληρές οι τριχούλες, μαδάνε σαν τρελά, και δεν βολεύουν για blending. Εγώ τα χρησιμοποιούσα για contouring και highlighter, όμως κάθε φορά έβρισκα τριχούλες στο πρόσωπο μου κι έτσι αποφάσισα να τα πετάξω. Δεν νομίζω ότι θα μου φανούν χρήσιμα. Όσο κι αν τα έπλυνα δεν σταμάτησαν να μαδάνε. Σκέτη αποτυχία τα συγκεκριμένα πινέλα.


       Δεν μου άρεσαν καθόλου όπως καταλάβατε. Ίσως να δικαιολογούσα το γεγονός του μαδήματος εάν ήταν μόνο το ένα πινέλο, αλλά και τα δύο;;; Θεωρώ ότι δεν αξίζουν καθόλου κι ας κοστίζουν μόνο 2-3€. Εάν τα έχετε δοκιμάσει πείτε μου τη δική σας άποψη εάν σας έχει συμβεί και σε εσάς.

                                                              Φιλιά πολλά,
                                                                                  Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers