Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Ferveli haul

     Πριν λίγες ημέρες έκανα μία παραγγελία από ferveli γιατί ήθελα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα περιποίησης. Είναι φυσικά καλλυντικά όπου δημιουργούνται στην Μυτιλήνη και μπορούν να τα σταλούν σε όλη την Ελλάδα με αντικαταβολή.

    Επειδή λοιπόν ήθελα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα, επέλεξα λίγα και οικονομικά, ώστε να δω εάν θα κάτσουν καλά στο δέρμα μου κι αν  τα ευχαριστηθώ. Να σας πω πρώτα ότι τα προϊόντα τους έχουν ημερομηνία λήξης, όπου είναι πάρα πολύ σημαντικό!! Οι συσκευασίες είναι γυάλινες, καθόλου φτηνιάρικες και πολύ βολικές. Επίσης, με την επιστροφή άδειας συσκευασίας θα έχετε έκπτωση 0,50€ στην επόμενη παραγγελία.


   Πήρα λοιπόν τέσσερα πραγματάκια. Επέλεξα την κρέμα ημέρας με αλόη με επουλωτική κι αναπλαστική ιδιότητα.


   Επέλεξα την αλοιφή για την ακμή με θειάφι. Ξηραίνει τα σπυράκια και βοηθάει στην επούλωση του δέρματος.


    Δεν θα μπορούσε  να έλειπε μία κρέμα χεριών. Υπόσχεται ότι τρέφει και επουλώνει τα σκασμένα χέρια.


    Και τέλος πήρα το lip balm με βούτυρο κακάο.


    Δυστυχώς δεν θυμάμαι τιμές και δεν βρίσκω την απόδειξη για να σας πω ακριβώς τις τιμές, όμως συνολικά έδωσα 20€ και το πιο ακριβό προϊόν από όλα ήταν η κρέμα ημέρας.Ήδη τα δοκιμάζω περισσότερο από μία εβδομάδα και θα σας πω αναλυτικά πως μου φάνηκαν και πως έδρασαν στο δέρμα μου σε άλλο Post! Φανταστείτε ότι την κρέμα χεριών κοντεύω να την τελειώσω.

    Τέλος, μαζί με την παραγγελία μου μου έστειλαν δώρο χαλαρωτικό σαπούνι με άρωμα λεβάντας. Μυρίζει πολύ όμορφα κι ελαφριά.


    Αυτά τα πραγματάκια πήρα. Την παραγγελία μου την έκανα από http://mamafysi.gr. Πείτε μου εσείς εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά. Αναμένετε επόμενο post με την άποψη γι' αυτά... Σας φιλώ και θα τα πούμε στο επόμενο Post.

                                                           Κωνσταντίνα

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers