Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

February Favourites 2015






     Άλλος ένας μήνας έφτασε στο τέλος του κι έμεινα να αναρωτιέμαι πότε κιόλας πέρασε. Ήταν ένας μικρός, ευχάριστος μήνας, όχι και τόσο τέλειος, αλλά αρκετά καλός. Γενικά λατρεύω τον Φεβρουάριο επειδή βλέπω τις αμυγδαλιές ανθισμένες και μας προμηνύουν για το πόσο κοντά είναι η Άνοιξη. Δυστυχώς με τις πολλές βροχές τα φύλλα τους καταστράφηκαν και δεν μπόρεσα να βγάλω κάποια φωτογραφία, στο μέλλον ίσως.


    Πάμε όμως να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το μήνα και την άποψη μου γι' αυτά.

    Θα ξεκινήσω με προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πάρα πολύ την κρέμα μαλλιών από Sunsilk για τέλειες μπούκλες. Μου άρεσε αρκετά, αν και πιστεύω ότι εάν τη χρησιμοποιώ μόνη της δεν διατηρεί τα μαλλιά μου απαλά. Μετά από δύο ημέρες φαίνονται αφυδατωμένα. Όταν όμως έχω χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο προϊόν, δίνει ακόμη πιο τέλειες μπούκλες που διατηρούνται για αρκετές μέρες. Όπως και τους προηγούμενους μήνες, συνεχίζω να χρησιμοποιώ το λαδάκι Extraordinary Oil από L'oreal Elvive. Έχω τόσα λαδάκια που περιμένουν, όμως θέλω να το τελειώσω πλέον. Έχω μακρύ μαλλί, σχεδόν μέχρι την μέση, και παρόλ' αυτά, το έχω πολλούς μήνες στην κατοχή μου!! Ενυδατώνει κι αφήνει απαλά τα μαλλιά μου, καθώς επίσης τα βοηθάει να σχηματίσουν τέλειες μπούκλες. Τέλος, η βούρτσα που χρησιμοποιώ εδώ και έναν χρόνο ασταμάτητα είναι η Dessata. Δεν την έχω δείξει ποτέ σε αγαπημένα μου και το θεωρώ πολύ άδικο! Γενικά δεν κουρεύομαι πολύ συχνά, όμως, την τελευταία φορά που κουρεύτηκα η κομμώτρια μου, που τυγχάνει να είναι η αδερφή μου, μου είπε ότι δεν είχαν καθόλου ψαλίδα τα μαλλιά μου, ή έστω σχεδόν ανύπαρκτη. Θεωρώ ότι έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο η βούρτσα που δεν έσπαγε την τρίχα και βοήθησε τα μαλλιά μου να μείνουν υγιή. Τελευταίο προϊόν που λάτρεψα πάρα μα πάρα πολύ αυτόν τον μήνα και δεν το περίμενα, είναι η μάσκα μαλλιών με ρόδι για βαμμένα μαλλιά Colour moisture treatment mask από Avon. Όπως έχω ξαναπεί, δεν έχω βαμμένα μαλλιά, όμως μέχρι πρότινος ήταν πολύ ξηρά. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα ότι τα βαμμένα μαλλιά είναι ξηρά κι ότι ίσως λειτουργήσει σε εμένα η συγκεκριμένη μάσκα. Ευτυχώς λειτούργησε και μάλιστα πάρα πολύ καλά! Άφηνε τα μαλλιά μου τόσο απαλά, τόσο μαλακά, που δεν τα έχω ξαναδεί ποτέ έτσι! Δεν μπορώ να πω ότι ξέμπλεκε τα μαλλιά μου κιόλας, όμως, τα βοηθούσε ώστε να μην πονάω και να ξεμπλέκονται γρηγορότερα από άλλα προϊόντα. Θεϊκό προϊόν!!!


    Θα συνεχίσω με προϊόντα καθαρισμού κι ενυδάτωσης σώματος και προσώπου. Θα ξεκινήσω με το προϊόν που χρησιμοποιώ non stop αρκετό καιρό τώρα. Είναι ο αφρός καθαρισμού της Frezyderm από την σειρά ac-norm active foam plus. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, όπου μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες. Επίσης, για να καθαρίσω το πρόσωπο μου από το μακιγιάζ μου ή μετά το νεράκι ή γαλάκτωμα που χρησιμοποιούσα, χρησιμοποίησα πάρα πολύ από Castalia το Dermopur. Έχω κάνει και γι'αυτό αναλυτικό review εδώ. Μαζί με αυτά τα δύο καθαριστικά προσώπου χρησιμοποίησα το σφουγγάρι konjac για όλους τους τύπους δέρματος. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη! Καθαρίζει το πρόσωπο, το αναζωογονεί και αφήνει το πρόσωπο απαλό. Έχω αφαιρέσει και το μακιγιάζ μου με το συγκεκριμένο και θεωρώ ότι εισχωρεί στους πόρους και αφαιρεί τα πάντα.


     Για την ενυδάτωση του προσώπου μου καθώς και για την μείωση των πανάδων χρησιμοποίησα την κρέμα dark spot correcting με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ. Την χρησιμοποιώ καθημερινά το βράδυ, όμως κάποια πρωινά δυστυχώς την παρέλειπα. Έχω δει κάποια διαφορά στις πανάδες μου, όχι τεράστια, αλλά μόλις κλείσει ένας μήνας χρήσης της θα δείτε φωτογραφίες. Τον Φεβρουάριο χρησιμοποίησα το lip therapy με βούτυρο κακάο από Vaseline. Χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα και τα χείλη μένουν απαλά και "καθαρά". Δεν έχουν σκάσει καθόλου, τα προστατεύει θα έλεγα. Μυρίζει υπέροχα και η ποσότητα του είναι τεράστια. Τελευταίο προϊόν που χρησιμοποίησα αρκετά τον μισό περίπου μήνα στις βλεφαρίδες και στα φρύδια μου, είναι το καστορέλαιο. Δεν μπορώ να πω ακόμη ότι το λάτρεψα, όμως νιώθω ότι έχει δώσει πιο έντονο χρώμα και περισσότερη δύναμη στις τριχούλες. Σίγουρα θα σας μιλήσω πιο αναλυτικά σε άλλο post μόλις δω περισσότερα αποτελέσματα!

 

 Ας συνεχίσω με το σώμα! Το αφρόλουτρο που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα σχεδόν τον μισό
μήνα, είναι από I love το Rasberry & Blackberry. Είναι σε δείγμα, αλλά παρόλο που το χρησιμοποιώ καθημερινά, ακόμη δεν μου έχει τελειώσει. Λατρεύω το άρωμα του!! Η κρέμα σώματος που χρησιμοποίησα είναι πάλι από I love η Strawberry & Cream. Έχει θεικό άρωμα που διαρκεί για ώρες και μένει επάνω στα ρούχα, στα σεντόνια, στο μπάνιο, παντού. Ενυδατώνει το σώμα, αλλά απορροφάται αμέσως αφήνοντας το σώμα απαλό και μυρωδάτο! Μιας και είπα μυρωδιά, δεν θα μπορούσα να παραλείψω το άρωμα τύπου που χρησιμοποίησα. Είναι η Chanel Chance eau Tendre. Είχα το γνήσιο άρωμα, αλλά είναι πανάκριβο, όμως δεν πιστεύω ότι έχουν πετύχει το άρωμα. Παρόλ' αυτά, μου άρεσε και το χρησιμοποίησα όλο τον μήνα. Επίσης, για να μυρίζουμε ωραία πρέπει να έχουμε ένα καλό αποσμητικό, όπου θα κρατάει μακριά τις τυχόν άσχημες οσμές. Χρησιμοποίησα λοιπόν από Noxzema το κρεμώδη αποσμητικό. Το λάτρεψα για δύο λόγους. Πρώτον, δεν λερώνει τα ρούχα και δεύτερον, εκτός του ότι δεν μύριζα καθόλου όταν ίδρωνα, (αν και το χειμώνα πόσο πια να ιδρώσουμε...), είχε από μόνο του ένα υπέροχο άρωμα που διαρκούσε όλη μέρα. Πολλές φορές δεν φορούσα άρωμα κι όμως μύριζα απίστευτα όμορφα με το άρωμα του αποσμητικού. Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω μία κρέμα χεριών. Αυτόν τον μήνα χρησιμοποίησα από Avon την Revitalising moisture hand cream με βούτυρο κακάο. Μυρίζει πολύ γλυκά κι όχι ακριβώς όπως το βούτυρο κακάο, όμως δεν άφηνε τα χέρια μου λιπαρά και τα διατηρούσε ενυδατωμένα κι απαλά. Όμως, σε περίπτωση που είχαν πληγώσει, δεν έκανε κάτι δραστικό. Δεν τα έτσουζε βέβαια, αλλά έπρεπε να την χρησιμοποιώ πολύ συχνά για να καταφέρει να επαναφέρει στην φυσιολογική κατάσταση τα χέρια μου! Πολύ καλή, αλλά όχι για σκασμένα χέρια.



    Αυτά με την περιποίηση μου!! Τι άλλο μας έμεινε;;; Προϊόντα μακιγιάζ φυσικά!! Έχω να σας δείξω αρκετά αυτό τον μήνα.

    Πρώτα να σας πω τι χρησιμοποιούσα για τα φρύδια μου! Δεν ήταν άλλο από το EasyBrow της Jordana στην απόχρωση 03 medium brown. Κοκκινίζει σε εμένα, όμως δείχνει τα φρύδια μου πιο ανοιχτόχρωμα και ταιριάζουν περισσότερο με το χρώμα των μαλλιών μου. Είναι σε μορφή μηχανικού μολυβιού, έχει έντονη απόδοση και διαρκεί όλο το 24ωρο χωρίς να πάει πουθενά. Χρησιμοποίησα για σετάρισμα το Eye Brow Filler της Catrice. Δεν με ξετρελαίνει μόνο του, ούτε κρατάει τα φρύδια μου σταθερά, αλλά το χρώμα του είναι ανοιχτό καφέ όπου δίνει ακόμη πιο φυσικό χρώμα στα φρύδια μου.


    Για τα μάτια χρησιμοποίησα πολύ έγχρωμες μάσκαρα, αλλά αυτή που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν η 03 purple της radiant Studio perfect. Έχω κάνει ήδη review εδώ. Την λατρεύω απλά! Μία ακόμη μάσκαρα που χρησιμοποίησα όποτε έβαφα τα μάτια μου με σκιές ήταν η The're Real της Benefit. Κάνει τις βλεφαρίδες σαν βεντάλια δίνοντας τους μήκος και έντονο χρώμα. Και τέλος, ως βάση σκιών ή απλά για να αποχρωματίσω τα βλέφαρα μου χρησιμοποιούσα την I love stage της Essence. Διατηρεί τα χρώματα για πολλές ώρες, αλλά χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για να βγει πιο απαλό χρώμα στα μάτια από ότι είναι στη συσκευασία. Σε περίπτωση που λίγο μου ξεφύγει η ποσότητα, τότε κατευθείαν βλέπω έναν πορτοκαλί στόκο γύρω από τα μάτια μου. Με λίγη προσοχή είναι αρκετά καλό προϊόν.


    Στο πρόσωπο μου χρησιμοποίησα περισσότερο την BB της Garnier, αλλά όλες την γνωρίζετε και ξέρετε την δράση της!! Η πούδρα που χρησιμοποίησα πάρα πολύ ήταν της essence η Mountain calling. Είναι ημιδιάφανη η οποία αφήνει ματ το πρόσωπο και κρατάει την λιπαρότητα μακριά για 4-5 ώρες περίπου. Εγώ έχω μικρή επιδερμίδα, σε μία λιπαρή επιδερμίδα ίσως "δράσει" για λιγότερη ώρα. Όπως πάντα χρησιμοποιώ το camouflage της catrice στις κοκκινίλες και στα σπυράκια μου. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ και μπορείτε να δείτε πόσο καλυπτικό είναι στο δικό μου πρόβλημα ακμής. Τον τελευταίο καιρό ξεκίνησα να χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου ρουτίνα κάποια προϊόντα ώστε να τα τελειώσω, είτε επειδή δεν μου αρέσουν τόσο όσο κάποια άλλα, είτε επειδή είναι ογκώδη και πιάνουν πολύ χώρο, είτε επειδή έχει λίγο προϊόν. Τα πρώτα που επέλεξα να τελειώσω είναι δύο ρουζ της essence από την σειρά Silky touch. Είναι πολύ γνωστά με πολύ όμορφες αποχρώσεις. Δεν έχουν όμως πολύ καλή διάρκεια στο πρόσωπο μου κι αποφάσισα να τα χρησιμοποιώ καθημερινά παρόλο που έχουν ελαφρύ shimmer. Έχω κάνει review εδώ. Στη συνέχεια έχω να σας δείξω δύο bronzer. Το πρώτο είναι από τον Κορρέ το blush stick στην απόχρωση Natural, όπου λόγου του σχήματος του βοηθάει να κάνω υπέροχα κοψίματα στα μάγουλα και στην μύτη, (στο μέτωπο μου κοκκινίζει αρκετά και δεν μου αρέσει), όμως η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ επειδή έχει λίγο προϊόν. Το λάτρεψα όμως και το χρησιμοποιώ συνήθως τα πρωινά. Το επόμενο είναι από W7 το Africa. Είναι ένα λατρεμένο προϊόν που δίνει έντονο αποτέλεσμα σε εμένα, αλλά επειδή είναι ογκώδη το έχω έξω από τα συρτάρια μου με αποτέλεσμα να είναι το πρώτο που θα πιάσω όταν βιάζομαι και δεν έχω χρόνο να ψάξω μες στα συρτάρια. Το έχω χρησιμοποιήσει τόσο πολύ που απορώ γιατί δεν έχει πιάσει πάτο. Δίνει έντονο αποτέλεσμα με πολύ λίγη ποσότητα που καταλαβαίνω τον λόγο που φαίνεται σαν καινούριο. Για λάμψεις χρησιμοποίησα το Mary-Lou manizer από The Balm. Ένα υπέροχο highlighter που δίνει έντονες λάμψεις, αλλά και πιο διακριτικές, ανάλογα το πόσο έντονα θέλετε να το χρησιμοποιήσετε. Τελευταίο προϊόν που έχω να σας δείξω για το πρόσωπο είναι το primer από beauty uk. Καλύπτει τους πόρους μου, ή τους συμπληρώνει, κάνοντας τους να φαίνονται ανύπαρκτοι όταν απλώνεται το foundation ή η BB cream από πάνω. Είναι σε μορφή gel και χρειάζομαι πολύ λίγη ποσότητα για την ζώνη T. 


     Τέλος, έμειναν τα προϊόντα χειλιών!! Θα ξεκινήσω με τα lipliners όπου είναι πολλά. Συνήθως, έχω 2-3 μόνιμα επάνω στο boudouir μου, αλλά χρησιμοποιώ μόνο ένα-δύο. Αυτόν τον μήνα χρησιμοποίησα 6 διαφορετικά. Ποια είναι αυτά;;; Το Pink bouquet και το Simply spice από Avon. Είναι δύο σχετικά νέα αποκτήματα μου όπου τα έχω λιώσει. Θα σας κάνω αναλυτικό review στο μέλλον μιας και πήρα ήδη δύο νέες αποχρώσεις. Έχουν πολύ καλή διάρκεια και γράφουν αρκετά έντονα. Δεν είναι όμως από τα μολύβια που θα βάψετε τα χείλη σας και δεν θα βάλετε κραγιόν ή Lip gloss από πάνω. Έπειτα, χρησιμοποίησα από lovie το Νο 29. Είναι ένα κοκκινο-μπορντό χρώμα. Δεν έχουν τρομερή διάρκεια, αλλά τον Μάρτιο θα δείτε review γι' αυτά τα μολυβάκια. Ένα λατρεμένο χρώμα είναι από Sleek το Venom, όπου γέμιζα τα χείλη μου και χρησιμοποιούσα το 026 κραγιόν της Aden. Έδιναν τέλειο ροζ-μοβ χρώμα, πολύ φυσικό. Και τέλος, χρησιμοποίησα δύο nude μολύβια. Το ένα είναι είναι το In the nude από Essence και το άλλο είναι το 02 neutral dark από Κορρέ. Τα μολύβια χειλιών της essence είναι πολύ μαλακά με πολύ καλή διάρκεια. Θα σας κάνω review πολύ σύντομα γι' αυτά, ενώ για τα μολύβια του Κορρέ έχω κάνει ήδη εδώ αναλυτικό review! Είναι πολύ μαλακά κι έχουν πολύ καλή διάρκεια!



      Αυτό τον μήνα είχε την τιμητική του ο Κορρές νομίζω. Χρησιμοποιούσα καθημερινά το Natural Purple No 25 από την Mango butter σειρά του Κορρέ με spf10. Δεν έχει τρομερή διάρκεια, όμως ενυδατώνει τα χείλη, τους δίνει χρώμα και φυσικά τα προστατεύει από τις ακτίνες του ήλιου. Αμέσως μετά σας δείχνω το Rose Femme No 42 από Milani. Κι αυτό το φόρεσα πάρα πολύ για λίγο πιο έντονο αποτέλεσμα από του Κορρέ. Έχει υπέροχη υφή, πολύ μεγάλη διάρκεια κι εκπληκτική απόχρωση. Άλλο ένα κραγιόν που χρησιμοποιώ πολύ με έντονα lipliners είναι το No 026 από Aden. Είναι ενυδατικό, δεν έχει διάρκεια κι αφήνει γυαλιστερά τα χείλη όσο ένα ελαφρύ gloss. Δεν ξέρω εάν βγάζει νόημα αυτό που λέω. Ακόμη ένα κραγιόν που χρησιμοποίησα από τον Κορρέ είναι από την σειρά Guava στην απόχρωση Wine Red 58. Έχει πολύ καλή απόδοση κι ακόμη καλύτερη διάρκεια. Δεν με βολεύει η τοποθέτηση του στα χείλη μου που είναι τόσο στρογγυλό, όμως με ένα lip brush απλώνεται τέλεια. Δεν ξηραίνει τα χείλη, αλλά δεν τα ενυδατώνει κιόλας. Και τελευταίο που χρησιμοποίησα, λιγότερο όμως από τα άλλα, είναι από Avon το Vivid Violet. Δεν είναι υπέροχο χρώμα;;; Είναι ενυδατικό κραγιόν που μένει στα χείλη για ώρες. Θα σας κάνω αναλυτικό review και γι' αυτά τα κραγιόν σύντομα.



      Γενικά χρησιμοποίησα πολλά προϊόντα, όχι καινούρια όμως κι άγνωστα. Πείτε μου ποια προϊόντα από αυτά έχετε δοκιμάσει και πως σας έχουν φανεί εσάς. Έχετε κάποιο κοινό αγαπημένο με εμένα;;; Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας! Σας έχω υποσχεθεί πολλές αναρτήσεις, οπότε αναμένετε σύντομα να τις δείτε. Προς το παρόν σας εύχομαι ένα όμορφο σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά,

                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers