Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Collective Haul (ecotools, essence,catrice, clinique)

     Όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο, σήμερα θα σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα τον τελευταίο μήνα περίπου, ίσως και λίγο περισσότερο. Είναι κάποιες αγορές όπου έγιναν μέσω ηλεκτρονικών διευθύνσεων, αλλά και κάποια πράγματα όπου ζήτησα από μία φίλη μου να μου αγοράσει από κάποιο bazaar που έγινε τα Χριστούγεννα στην περιοχή της.

     Οι τελευταίες αγορές που παρέλαβα ήταν από beautyAz. Έχει βγει μία νέα σειρά της essence και της catrice και δεν κρατήθηκα να μην αγοράσω κάποια πράγματα. Από catrice επέλεξα το ρουζ illuminating blush 010 "I am Nuts about you". Έχει μικρά glitter μέσα, αλλά στο πρόσωπο δεν φαίνονται έντονα. Κόστιζε 4,59€


     Πήρα επίσης ένα προϊόν 2σε1, blush and bronze 02. Πολύ βολική συσκευασία, αν και θα προτιμούσα να ήταν λίγο μεγαλύτερο το ρουζ. Κόστιζε 3,44€.


     Από τη νέα σειρά επέλεξα ακόμη ένα bronzer, δεν ξέρω τι έχω πάθει τον τελευταίο καιρό!! Το συγκεκριμένο είναι το Hydrating bronzing powder, όπου κατά την γνώμη μου είναι για πολύ ανοιχτές-λευκές επιδερμίδες. Στο δικό μου δέρμα φαίνεται ελαφρά κι όσο κι αν το χτίζω δεν γίνεται εντονότερο. Το πιθανότερο είναι να το χρησιμοποιήσω το καλοκαίρι ως πούδρα.. Κόστιζε 3,74€.


     Επέλεξα επίσης μία μονή σκιά από την σειρά Absolute eye colour "New in Brown". Τις συγκεκριμένες σκιές τις λατρέυω!! Αυτό το χρώμα το επέλεξα για να το χρησιμοποιώ καθημερινά ή σε απαλά μακιγιάζ για extra λάμψη. Κόστιζε 3,19€.


     Τέλος, πήρα ακόμη ένα camouflage στην απόχρωση 020 light beige αυτή τη φορά, για να ταιριάξει απόλυτα στο χρώμα του δέρματος μου ώστε να το φοράω και σκέτο! Έχω κάνει ήδη αναλυτικό review εδώ εάν θέλετε να το δείτε. Το χρησιμοποιώ για να καλύψω κοκκινίλες και σπυράκια κι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Κοστίζει 3,39€.


     Από essence πήρα δύο lipliners. Οι αποχρώσεις είναι το 11 In the Nude και το 07 Cute pink. Σύντομα θα σας κάνω αναλυτικό review για τα μολύβια χειλιών της essence, αν και έχετε ήδη ακούσει πολλά θετικά σχόλια. Επίσης θα δείτε το ένα από αυτά στα αγαπημένα του μήνα γιατί το χρησιμοποίησα πολύ τις τελευταίες ημέρες. Το καθένα κοστίζει 1,29€.


     Και τέλος, πήρα δύο bronzing powder 2σε1 από τη σειρά Sun club στις αποχρώσεις 020 Sunset και 010 Sunshine. Το πρώτο το έχω χρησιμοποιήσει για ρουζ, ενώ το δεύτερο εάν κάνω μίξη το καφέ με το μπεζ, μου δίνει πολύ ανοιχτόχρωμο αποτέλεσμα. Τα έχω χρησιμοποιήσει μία φορά το καθένα και δεν μπορώ να σας πω κάτι συγκεκριμένο, όμως τα δείγματα στο χέρι μου είναι από όλο το προϊόν. Το καθένα κόστιζε 4,49€.



     Επόμενο κατάστημα είναι το plus4u. Ως γνωστόν, στο συγκεκριμένο online shop έβρισκα τα πάντα μεν, αλλά ενδιαφερόμουν περισσότερο για προϊόντα κατοικιδίων και gadgets υπολογιστών. Τυχαία είδα ότι έχει πινέλα ecotools. Απίστευτο;;;;; Επέλεξα μόνο δύο προσώπου, αν και ήθελα να τα πάρω όλα, αλλά κρατήθηκα!!


     Το πρώτο που επέλεξα γιατί ήθελα πολύ να το δοκιμάσω είναι το Deluxe fan brush για make up, απ' ότι λέει το site. Εγώ όμως το ήθελα για να κάνω κοψίματα μιας και είναι τόσο παχύ όσο χρειάζεται κι επειδή είναι σε σχήμα βεντάλιας βοηθάει ακόμη περισσότερο για λεπτομέρειες. Το έχω ερωτευτεί!! Το χρησιμοποιώ non stop απ' όταν το πήρα στα χέρια μου!! Κοστίζει 9,63€.


    Το επόμενο πινέλο που πήρα είναι το Buffing brush όπου στο site λέει ότι είναι για πούδρα. Επειδή είναι φλατ πινέλο, εγώ το χρησιμοποιώ για να απλώνω το makeup μου ή την BB cream μου. Μέχρι τώρα με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη! Κόστιζε 8,43€.


    Τέλος, εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να βρω την θεραπεία σκλήρυνσης των νυχιών της Peggy Sage, αλλά όπου κι αν έψαξα ήταν sold out. Ευτυχώς βρήκα το βερνίκι στο Plus4u στην τιμή των 15,99€. Είναι το Νο1 αγαπημένο για το 2014!!!


    Είμαι πολύ χαρούμενη με την συγκεκριμένη παραγγελία! Βρήκα προϊόντα που ήθελα να δοκιμάσω ή να ξανά αποκτήσω και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές!!

     Τέλος, έμειναν κάποιες αγορές που έκανε μία φίλη μου τα Χριστούγεννα αντί για εμένα. Είχε την δυνατότητα να παρευρεθεί σε κάποιο bazaar κι έτσι της παρήγγειλα κάποια πράγματα που ήθελα να δοκιμάσω από clinique και άλλες εταιρίες. Πήγε αργά από ότι μου είπε και δεν βρήκε πολλά πράγματα. Όμως πριν λίγες εβδομάδες πήρα τα πράγματα στα χέρια μου κι έτσι αποφάσισα να σας τα δείξω στο σημερινό post. Παρόλ' αυτά ας δούμε τι βρήκε τελικά.

    Πρώτο είναι το κραγιόν 28 plum nude όπου λάτρεψα και χρησιμοποιώ πολύ τα πρωινά. Είναι ενυδατικό με μέτρια διάρκεια, καφετίζει ελαφρά και το λατρεύω!


    Στη συνέχεια πήρε το κρεμώδες καθαριστικό προσώπου. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά ελπίζω να μου αρέσει.


    Έπειτα πήρε ένα concealer στην απόχρωση Nude. Δεν ξετρελάθηκα, ειδικά για κάτω από τα μάτια. Είναι τόσο στεγνό που μαζεύει αμέσως στις γραμμές.


    Και τέλος, δεν θα μπορούσα να μην επέλεγα ένα bronzer. Εγώ ήθελα το Νο2 αλλά δυστυχώς δεν το βρήκε κι έτσι μου πήρε το Νο1. Έχω ξετρελαθεί με το συγκεκριμένο. Είναι σε στέρεα μορφή κι όσο γυρίζεις το λευκό πλαστικό που βρίσκεται στο στόμιο, ξύνει το bronzer και είναι έτοιμο για χρήση. Δεν είναι σε μορφή σκόνης ώστε να αγχώνομαι να μην μου χυθεί κλπ.


     Φυσικά ήθελα να δοκιμάσω προϊόντα κι από άλλες εταιρίες, αλλά από την λίστα που είχα δημιουργήσει δεν βρήκε τίποτ' άλλο. Γινόταν χαμός!

     Αυτές ήταν οι αγορές μου κορίτσια!!! Πείτε μου τι σας άρεσε ή σας τράβηξε το ενδιαφέρον κι αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά. Ελπίζω κι εύχομαι να περνάτε όμορφα και να γλεντήσετε αυτές τις μέρες!!

                                                                         Φιλιά πολλά,
                                                                                         Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers