Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

review Bio Aroma Lip Balm

     Στην καθημερινή μας περιποίηση ποτέ δεν παραλείπουμε την ενυδάτωση του προσώπου μας. Σήμερα όμως, θα σας μιλήσω αποκλειστικά για ένα προϊόν χειλιών ή πιο σωστά, ένα φυτικό προϊόν, από Bio Aroma. Είναι σε βαζάκι και η χρήση του γίνεται με τα δάχτυλα. Περιέχει 25ml και η διάρκεια ζωής του είναι 18M.


     Είναι 100% φυσικό προϊόν χωρίς συντηρητικά. Περιέχει μελισσοκέρι, πορτοκάλι και κανέλα. Μυρίζει έντονα πορτοκάλι σε εμένα και η ποσότητα του φαίνεται ατελείωτη! Εγώ το χρησιμοποιούσα στην αρχή με τα δάχτυλα, όμως αποφάσισα να το χρησιμοποιώ μόνο με πινέλο. Επειδή είναι αρκετά μεγάλη ποσότητα, δεν θέλω να λερώνεται και να χαλάσει γρήγορα.

     Ο λόγος που αποφάσισα να σας κάνω αναλυτικό review είναι επειδή εγώ το χρησιμοποιώ ως πολυχρηστικό προϊόν. Ας ξεκινήσω όμως με την δράση του στα χείλη. Ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη όσο ξηρά κι αν είναι, αλλά χρειάζεται να παίρνω λίγη ποσότητα. Εάν χρησιμοποιήσω περισσότερο προϊόν, μένει στα χείλη σαν παχιά στρώση. Ευτυχώς όμως δεν τα βαραίνει, ούτε γυαλίζουν πολύ έντονα. Όμως, παρατήρησα, σε σύγκριση με της Apivita που χρησιμοποιώ εδώ και λίγες μέρες, ότι ήθελα πολύ συχνά να κάνω απολέπιση στα χείλη μου. Δεν ξέρω πως συνέβαινε, αλλά συνέχεια δημιουργούνταν πετσάκια στα χείλη μου.


     Ένας άλλος τρόπος που λάτρεψα να το χρησιμοποιώ είναι σε σκασμένα σημεία στα χέρια. Μία περίοδο, είχαν σκάσει τα χέρια μου τόσο πολύ που μάτωναν συνέχεια. Ότι κρέμα και να έβαζα με έκαιγε και δεν ενυδατώνονταν όσο έπρεπε. Μόλις χρησιμοποίησα το balm, απευθείας ανακούφισε τα χέρια μου, χωρίς τσούξιμο και πόνο. Εννοείται ότι δεν ανέθρεψε το δέρμα αμέσως, όμως το διατηρούσε ενυδατωμένο για αρκετές ώρες, χωρίς να έχω πρόβλημα να βρέχω τα χέρια μου συνέχεια.

    Και ένας τρίτος τρόπος που το χρησιμοποιώ, πολύ πρόσφατα όμως ξεκίνησα, το ανακατεύω με λίγη ζάχαρη και κάνω απολέπιση στα χείλη. Καθαρίζουν τα χείλη μου και ενυδατώνονται ταυτόχρονα!


    Κάνει εξαιρετική δουλειά όπως κι αν το χρησιμοποιήσω, θεωρώ ότι αξίζει πραγματικά να το αποκτήσει κάποιος, πρώτον γιατί είναι τόσο οικονομικό, δεύτερον γιατί έχει τεράστια ποσότητα μέσα, τρίτον γιατί είναι πολυχρηστικό, τέταρτον επειδή δίνει πλούσια ενυδάτωση όπου κι αν το τοποθετήσουμε, και τέλος, επειδή είναι ελληνικό προϊόν!

    Δεν τελειώνει με τίποτα παρόλο που το έχω τόσο καιρό στην κατοχή μου και το χρησιμοποιώ καθημερινά τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Είναι σίγουρα μία καλή επένδυση, που στο μέλλον σίουρα θα την ξανακάνω. Πείτε μου εάν εσείς το έχετε δοκιμάσει ή έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο προϊόν από την συγκεκριμένη εταιρία. Με ενδιαφέρει να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταρίας... Αυτά προς το παρόν, θα τα πούμε στο επόμενο post. Φιλιά πολλά,

                                                                Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers