Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Glowbox Haul

      Το πρώτο πακέτο που παρέλαβα το 2015 ήταν μία παραγγελία μου από το e-shop του Glowbox. Την περίοδο των Χριστουγέννων είχαν πακέτα Fresh Line σε αρκετά προσιτές τιμές. Μιας κι εγώ μέχρι τον προηγούμενο μήνα που δοκίμασα το σαμπουάν μαλλιών Erato της Fresh Line, δεν είχα δοκιμάσει ποτέ τίποτα άλλο, παρόλο που είχα ακούσει τόσο θετικά σχόλια , αποφάσισα να αποκτήσω κάποια προϊόντα.

      Το πρώτο πακέτο που επέλεξα να δοκιμάσω ήταν από τη σειρά Galatea almond coconut body collection. Για τα χρήματα που κόστιζε περίμενα να είναι πιο μεγάλες οι συσκευασίες, όμως τις βρήκα πολύ βολικές για ταξίδια μιας κι έχει το φυσικό σφουγγάρι μέσα. Ήταν ένα εκπληκτικό σετ για δώρο. Περιέχει αφρόλουτρο, κρέμα σώματος, body splash και το σφουγγάρι. Μυρίζουν υπέροχα και η μυρωδιά του αμυγδάλου πραγματικά με χαλαρώνει πάρα πολύ! Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, όμως πιστεύω ότι θα τα λατρέψω.


     Επόμενο σετ που πήρα ήταν ένα καφασάκι με κρέμα σώματος στο άρωμα βανίλια και καραμέλα, και scrub σώματος με σταφύλι. Τα δοκίμασα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα με τα αρώματα τους όπως τα προηγούμενα, αλλά έχουν τόσο έντονα αρώματα που διαρκούν πάρα πολύ. Είναι σε βαζάκια τα οποία μετά θα τα κρατήσω για να βάλω κάτι μέσα και φυσικά το καφασάκι όπου θα το χρησιμοποιήσω για διακοσμητικό.


    Τέλος, πήρα την μαλακτική κρέμα μαλλιών Fresh Line από Erato. Μου άρεσε πάρα πολύ το σαμπουάν και σκέφτηκα να δοκιμάσω την μαλακτική. Δυστυχώς αυτή την άρπαξε η αδερφή μου για κάποιο ταξίδι που θα πήγαινε, κι ελπίζω να μου επιστρέψει τη μισή ποσότητα για να τη δοκιμάσω.


     Τελευταία, προσπαθώ να πλένω το πρόσωπο μου με κάποιο σφουγγάρι κι όχι απλά με το χέρι. Πιστεύω ότι το σφουγγάρι καθαρίζει καλύτερα τους πόρους. Έτσι αποφάσισα να πάρω το konjac sponge για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι πολύ μαλακό. Θα σας κάνω αναλυτικό review όταν το δοκιμάσω περισσότερο.


     Αυτές ήταν οι αγορές μου! Εσείς ποια προϊόντα Fresh Line έχετε δοκιμάσει;;; Ποια ξεχωρίσατε για να μου τα προτείνατε να τα αγοράσω κι εγώ;;; Σύντομα θα κάνω review για το δεύτερο σετ που δοκιμάζω αυτή την περίοδο. Φιλιά πολλά,

                                                              Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers