Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Empties Ιανουαρίου 2015

    Το πρώτο empties post για το 2015 έφτασε. Έχω αρκετές άδειες συσκευασίες να σας δείξω, κι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που βλέπω ότι κάθε μήνα καταφέρνω να αδειάζω αρκετά προϊόντα, είτε σε travel sizes, είτε σε full sizes. Ποτέ δεν πίστευα ότι κάθε μήνα κατανάλωνα τόσα προϊόντα... Πάμε όμως να τα δούμε μαζί!!! 

    Πρώτα προϊόντα που τελείωσα είναι για τα μαλλιά, ένα conditioner και δύο σαμπουάν. 


  • Το conditioner είναι από Schwarzkopf από τη σειρά Gliss για ξέμπλεγμα, βαθιά επανόρθωση και λάμψη. Μυρίζει υπέροχα, άφηνε υπέροχα μαλακά και λαμπερά τα μαλλιά μου, αλλά δεν τα ξεμπέρδευε καθόλου. Πάντως, η απαλότητα που άφηνε στα μαλλιά μου σίγουρα θα με οδηγήσει στο να το ξαναπάρω. 
  •  Επόμενο είναι το σαμπουάν Argan Plus  το οποίο το βρήκα στο κουτάκι του cherrybox. Μου άρεσε αρκετά, καθάρισε τα μαλλιά μου, τα άφησε απαλά, ένα τσικ λιγότερο από της fresh line, αλλά επειδή είναι για κανονικά μαλλιά δεν βοήθησε την ξηροδερμία μου. Θα έλεγα ότι την επιβάρυνε ελαφρώς. Πάντως, εάν δεν είχα πρόβλημα ξηροδερμίας θα το αγόραζα. 
  •   Τέλος, τελείωσα το Ultrex men για ξηροδερμία. Δίνει φρεσκάδα στο κεφάλι, καθαρίζει τα μαλλιά κι αμέσως απαλύνει την φαγούρα και την ξηροδερμία. Είναι μόνιμα μες στο μπάνιο μου και το χρησιμοποιώ κάθε φορά που θα λούσω τα μαλλιά μου. 
     Έφτασαν στο τέλος τους δύο ακόμη προϊόντα μαλλιών  από Avon. 


  •  Το πρώτο είναι ένα Balm μαλλιών το οποίο δεν ξεβγάζεται. Το τοποθετώ μόλις στεγνώσω τα μαλλιά μου και σχηματίζει υπέροχα την μπούκλα καθώς αφήνει υπέροχα μαλακά τα μαλλιά μου. Η ποσότητα του ήταν 200ml και το είχα στην κατοχή μου από τον Αύγουστο. Φανταστείτε πόσο λίγη ποσότητα χρειάζομαι! Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, εάν θέλετε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες. Ήδη το παρήγγειλα και θα το δείτε σε επόμενο Avon Haul.
  •   Το δεύτερο προϊόν είναι ένα conditioner με χαμομήλι. Το είχα πάρει τους τελευταίους μήνες, και δυστυχώς δεν σας έχω δείξει αυτές τις αγορές ακόμη, δεν είναι πολλές... Αγόρασα λοιπόν αυτό το conditioner νομίζοντας πως είναι η αγαπημένη μου μάσκα με χαμομήλι. Όμως έκανα λάθος και πήρα δύο συσκευασίες που δυστυχώς δεν ξέρω εάν θα χρησιμοποιήσω. Τελείωσα την πρώτη συσκευασία, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου, γιατί δεν έκανε απολύτως τίποτα στα μαλλιά μου. Είτε το χρησιμοποιούσα είτε όχι, το ίδιο και το αυτό.

     Έπειτα, τελείωσα δύο αφρόλουτρα από διαφορετικές εταιρίες.


  •  Το πρώτο είναι το echo με άρωμα μανταρίνι. Υπέροχο άρωμα, υπέροχη αίσθηση και καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα. Εμένα με ταξίδευε αυτό το άρωμα και με χαλάρωνε. Το άρωμα μανταρίνι ήταν σαν να το κόβατε εκείνη την ώρα από το δέντρο. Σίγουρα θα το ξαναπάρω μόλις το βρω.
  •   Το επόμενο είναι το αφρόλουτρο με μανταρίνι και λευκό γιασεμί. Δεν μου άρεσε τόσο η μυρωδιά όσο του προηγούμενου. Καθαρίζει πολύ καλά, αφήνει το άρωμα για λίγη ώρα επάνω στο σώμα και σε όλο το μπάνιο. Βέβαια και τα δύο έχουν τεράστιες ποσότητες που φυσικά δεν τα τελείωσα μόνη μου, τα χρησιμοποιούσαν κι άλλα μέλη της οικογένειας μου. 
      Άλλο ένα αφρόλουτρο που τελείωσα, αλλά σε δείγμα, είναι από τη σειρά Papoutsanis Olivia με olive tree. Μου άρεσε πολύ η μυρωδιά του και η απαλότητα που πρόσφερε στο σώμα μου. Εάν όμως δεν αντέχετε τα έντονα αρώματα δεν προτείνω να το αποκτήσετε. Εμένα μου το έστειλαν σε μια παραγγελία μου από Online φαρμακείο δώρο. Το μείον του είναι ότι θέλει αρκετή ποσότητα για να κάνει αφρό και να νιώσω ότι καθαρίζει η επιδερμίδα μου. Είπαμε, όλα στο μυαλό μας είναι!!


      Τελείωσα το scrub Luxurious από InterMed με ροζ ορχιδέα. Μύριζε εκπληκτικά, όμως δεν έκανε καθόλου καλή απολέπιση!! Ήταν ένα gel με ελάχιστους κόκκους. Ενυδάτωνε πολύ καλά το δέρμα και το άφηνε απαλό. Έχω ήδη χρησιμοποιήσει το scrub με σοκολάτα και βανίλια τα οποία τα είχα λατρέψει. Αυτό δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου!!! 


     Τελείωσα επίσης το body butter με σοκολάτα από Corpus. Μυρίζει θεϊκά. Ενυδατώνει καλά θα έλεγα και είναι πολύ οικονομικό. Θα δείτε αναλυτικό review εδώ.


     Άλλο ένα προϊόν για το σώμα που τελείωσα είναι το αποσμητικό από Neutro Roberts Extra delicate. Υπόσχεται 24ωρη προστασία. Μυρίζει πούδρα και δεν έχει αλκοόλ. Μου άρεσε πάρα πολύ! Διαρκεί ώρες και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ. Το φοράω στο γυμναστήριο, στις βόλτες μου με το σκυλί κι όσο αν ίδρωνα, ποτέ δεν μύριζα. Ο μόνος λόγος που δεν θα το ξαναπάρω, παρόλο που βγαίνει συχνά σε προσφορά 1+1, είναι επειδή είναι anti-pespirant και προσπαθώ να αποφεύγω στην περιοχή της μασχάλης τις "κακές" ουσίες. 


     Ένα άρωμα που τελείωσα είναι  το La vie est belle τύπου, αγορασμένο από το "Ελιξίριο ομορφιάς". Το λατρεύω αυτό το άρωμα, αν και το συγκεκριμένο δεν μοιάζει με τα υπόλοιπα αρώματα τύπου la vie est belle που έχω μυρίσει. Βέβαια, δεν ξέρω να σας πω εάν μοιάζει με το αυθεντικό γιατί δεν το έχω μυρίσει, ή τουλάχιστον δεν το θυμάμαι, όμως η διάρκεια του ήταν σχεδόν όλη μέρα, από το πρωί μέχρι το απόγευμα σίγουρα. Θα το ξαναπάρω αυτό το άρωμα, απλά δεν ξέρω εάν το πάρω από αυτό το κατάστημα. 


    Ας πάμε τώρα σε προϊόντα προσώπου. Τελείωσα τέσσερις μάσκες προσώπου από διαφορετικές εταιρίες.

  

  •   Η πρώτη είναι από NutraLead με μαστίχα και ρόδι. Είναι σε μορφή φίλμ κι αφαιρούνταν πολύ εύκολα!!! Δεν είδα απευθείας κάποια διαφορά, όμως την επόμενη μέρα το δέρμα μου ήταν λείο παρ όλες τις ατέλειες. Ενώ είχα σπυράκια νεκρά ή ζωντανά, το δέρμα μου ήταν επίπεδο χωρίς τα μικρά εξογκώματα των σπυριών. Υπέροχη μάσκα, σίγουρα θα την ξαναπάρω. 
  •   Επόμενο είναι το scrub λάμψης με μύρτιλλο. Το λατρεύω!! Κάνει δουλειά στα 5 μόλις λεπτά και μυρίζει ωραία. Έχω πάρει ήδη τη συσκευασία των 50ml.
  •    Επόμενη μάσκα είναι από Beauty Formulas η Oxygen Rich Bubble mask με γιαούρτι φράουλας. Είναι μία ρευστή κρέμα που όταν την απλώσεις είναι σαν γαλάκτωμα και μόλις την αφήσεις στο δέρμα αμέσως δημιουργεί φουσκίτσες, σαν να λέμε ότι παίρνει τις τοξίνες από το δέρμα και τις απομακρύνει. Εμένα δεν μου έκανε κάτι, σας το είπα και στο προηγούμενο empties post που χρησιμοποίησα το άλλο φακελάκι, οπότε δεν θα την ξαναπάρω....
  •   Τέλος, χρησιμοποίησα την μάσκα anti-stress με σοκολάτα από anatomicals. Δεν κατάλαβα κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου εκτός την απαλότητα που άφησε. 
 
      Έπειτα, τελείωσα δύο καθαριστικά-ντεμακιγιάζ προσώπου.


  •   Το πρώτο είναι από Apivita ο κρεμώδης αφρός καθαρισμού με ελιά και λεβάντα. Είναι για πρόσωπο και μάτια στα 75ml. Εάν δεν κάνω λάθος, μπορείτε να τον βρείτε σε αυτή την ποσότητα σε περίπτωση που θέλετε να τον δοκιμάσετε. Εμένα μου το έστειλαν δώρο από online φαρμακείο μαζί με την κρέμα της Apivita Bee Radiant. Τέλειο προϊόν, καθαρίζει υπέροχα το πρόσωπο, αφήνοντας το μαλακό. Επίσης καθαρίζει τέλεια τα πινέλα, με ένα μόνο σαπούνισμα είναι καθαρά κι απαλά. 
  •    Το επόμενο είναι  από Castalia το γαλάκτωμα Sensial όπου είχε κάποιο κουτάκι Glowbox το καλοκαίρι. Αφαιρούσε αρκετά καλά το μακιγιάζ, όμως δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά του. 
   
     Τελείωσα τους δίσκους ντεμακιγιάζ από Hansaplast. Ήταν τετράγωνοι και παχυλοί με δύο διαφορετικά σχέδια από τη μία και την άλλη πλευρά. Όμως ήταν ότι χειρότερο υπάρχει.... Μαδούσαν με το παραμικρό, καθάριζα το πρόσωπο μου και μετά έβρισκα κομματάκια βαμβάκι στο πρόσωπο και στα χέρια μου. Χειρότεροι δίσκοι δεν υπάρχουν! Σε περίπτωση που τους βρείτε, απλά προσπεράστε τους!





     Και για να τελειώσω με το πρόσωπο, θα σας δείξω κάποια δείγματα που τελείωσα.

  •  Πρώτα πρώτα, τελείωσα άλλο ένα δειγματάκι της κρέμας προσώπου από Apivita Bee Radiant. Εξαιρετική κρέμα, είχα δοκιμάσει ήδη ένα δειγματάκι κι επειδή μου άρεσε πήρα τη full size συσκευασία. 
  •    Χρησιμοποίησα επίσης ένα δειγματάκι πάλι από Apivita την κρέμα ματιών Bee Radiant. Δεν μου άρεσε. Ένιωθα ότι βαραίνει την επιδερμίδα γύρω από τα μάτια και δεν την ενυδατώνει όσο εγώ χρειάζομαι. Δεν νομίζω να την αποκτήσω ποτέ. 


    Ένα άλλο δείγμα που τελείωσα είναι η κρέμα προσώπου με πεπόνι Oily No more. Μου την έστειλε το Mypharmacity με μία παραγγελία μου. Την είχα αγοράσει παλιότερα κι είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη. Άφηνε το δέρμα ματ κι απαλό κι ήταν η κατάλληλη βάση για το μακιγιάζ μου. Βέβαια εγώ έχω μικτή επιδερμίδα και μου ταίριαξε τέλεια. Σε πολύ λιπαρή επιδερμίδα δεν ξέρω εάν θα είναι τόσο καλή.


   Τέλος, τελείωσα τρία δείγματα του Κορρέ από την κρέμα anti spot με άγριο τριαντάφυλλο. Σας έδειξα αυτή την κρέμα στα αγαπημένα του μήνα, εδώ. Το χειμώνα του '14 που την χρησιμοποίησα, είχε καθαρίσει το πρόσωπο μου από πανάδες και φακίδες κι ήδη σας την έχω δείξει σε αγορές μου. Τέλειο προϊόν που κάνει ότι υπόσχεται!!


    Τελείωσα δύο δείγματα από Frezyderm. Το ένα είναι το Eye balm όπου έκανα αναλυτικό review εδώ. Το άλλο δείγμα είναι το Eye cream, αλλά δεν είδα κάποια διαφορά σε σύγκριση με το Eye balm. Ίσως η υφή της κρέμας ήταν πιο ρευστή απ' ότι το balm.

     Και ήρθε η ώρα να δούμε τα προϊόντα μακιγιάζ που θα πετάξω.

     Πρώτο είναι ένα μολύβι από Beauty Line cosmetic 008, όπου φαίνεται σαν να έχει πετρώσει το χρώμα κι όσο κι αν το έξυνα φαινόταν κούφιο. Έχω κάνει review εδώ και μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες αποχρώσεις που έχω. Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί έγινε έτσι. Τα άλλα χρώματα μέχρι τώρα δεν μου έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο....


     Επόμενο που θα αποχωριστώ είναι η διάφανη μάσκαρα από beauty uk. Την χρησιμοποιούσα για τα φρύδια μου και μου κράτησε πολλούς μήνες. Μου άρεσε πάρα πολύ, κοκάλωνε τα φρύδια μου και δεν πετούσαν τριχούλες για όλη μέρα. Κρατούσε το χρώμα σταθερό, τουλάχιστον το μολύβι, γιατί σκιά δεν έχω χρησιμοποιήσει για τα φρύδια μου.. Θα το ξαναπάρω όσο πιο σύντομα μπορώ.


     Ένα concealer από Avon σε μορφή stick στην απόχρωση fair έσπασε και δυστυχώς θα το πετάξω. Το χρησιμοποιούσα κάτω από τα μάτια κι έδινε εκπληκτική φωτεινότητα. Βέβαια επειδή είναι ξηρό έπρεπε να ενυδατώσω πολύ καλά την περιοχή κάτω από τα μάτια, αλλά το ευχαριστήθηκα όσο  το χρησιμοποίησα. Ίσως το ξαναπάρω!!


     Και για το τέλος άφησα δύο μάσκαρες. Η πρώτη είναι από essence η lash princess με το περίεργο καμπυλωτό βουρτσάκι. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ, όμως, μετά από τόσο καιρό που την χρησιμοποιώ άλλαξα γνώμη και δεν μου άρεσε. Ο λόγος;;; Μόλις ξεραθεί λίγο αφήνει συνέχεια κομματάκια κάτω από τα μάτια με αποτέλεσμα να γίνω κλόουν. Σίγουρα δεν θα την ξαναπάρω.


    Η άλλη μάσκαρα είναι από Golden Rose η Cat Walk mascara. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα της και ήδη την έχω αντικαταστήσει.

    Για να κλείσω αυτό το post, θέλω να σας μιλήσω για ένα fail προϊόν από Lavera. Είναι η οδοντόκρεμα με βιολογική πρόπολη χωρίς φθόριο. Έχει απαίσια γεύση, δεν καθαρίζει καθόλου καλά τα δόντια, πρέπει να επιμείνετε με την οδοντόβουρτσα πολύ για να καθαρίσουν και τέλος, μάτωνε τα ούλα μου. Θα μου πείτε ότι φταίει η οδοντόβουρτσα. το σκέφτηκα, όμως τόσο καιρό που χρησιμοποιούσα της Apivita δεν είχα κανένα πρόβλημα, όμως άλλαξα οδοντόβουρτσα και συνέχιζε να μου τα ματώνει. Πλέον, χρησιμοποιώ άλλη οδοντόκρεμα και δεν ξαναμάτωσαν τα ούλα μου. Ειλικρινά δεν θέλω να ξαναδώ αυτό το προϊόν.


     Αυτά τα προϊόντα τελείωσα! Πείτε μου τις εντυπώσεις σας εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά  ή εάν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο. Εύχομαι να περνάτε υπέροχα κι ελπίζω να κάνω πολύ σύντομα το επόμενο post. Εάν έχετε κάποια ιδιαίτερη προτίμηση εννοείται αφήστε μου στα σχόλια τις προτάσεις σας!!! Φιλιά πολλά!!

                                                                 Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers