Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Empties Δεκεμβρίου 2014

       Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και χαρά!! Εύχομαι για τον καθένα ξεχωριστά τα όνειρα του να πραγματοποιηθούν και στη ζωή του να υπάρχει μόνο χαρά! Ελπίζω να περάσατε όμορφα και να ξεκουραστήκατε!!!


       Όπως βλέπετε στον τίτλο θα σας δείξω τα άδεια προϊόντα του τελευταίου μήνα του 2014. Γενικά τον Δεκέμβριο τελείωσα πολλά προϊόντα, είτε σε κανονικό μέγεθος είτε σε δείγματα, οπότε θα σας κουράσω λίγο και σας ζητώ συγνώμη από τώρα.

  •        Πρώτα θα ξεκινήσω με προϊόντα μαλλιών. Είναι ο μόνος μήνας της χρονιάς που σας δείχνω πολλά σαμπουάν μαζί που δεν είναι Ultrex. Το πρώτο σαμπουάν που δοκίμασα και λάτρεψα είναι από Fresh Line από τη σειρά Erato. Υπόσχεται ενυδάτωση και επανόρθωση ξηρών και ταλαιπωρημένων μαλλιών. Το βρήκα σε κάποιο κουτάκι  Glowbox και πραγματικά τους ευχαριστώ πολύ που μου έδωσαν την ευκαιρία να το χρησιμοποιήσω. Η γλυκιά blogger Βάσω  με ενημέρωσε ότι δεν κάνει πλούσιο αφρό και πίστευε ότι δεν θα μου αρέσει μιας και γνωρίζει ότι δεν μου αρέσουν τα προϊόντα που κάνουν λίγο αφρό και δεν νιώθω ότι καθαρίζουν τα μαλλιά μου ή το δέρμα μου. Οπότε κι εγώ το δοκίμασα με μισή καρδιά. Όμως, έβρεχα τα μαλλιά μου πάρα πολύ καλά, έβαζα λίγο παραπάνω ποσότητα και ο αφρός ήταν πλουσιότατος και η μυρωδιά υπέροχη. Από την πρώτη χρήση ένιωσα τα μαλλιά μου υπερβολικά μαλακά, η οποία απαλότητα συνεχιζόταν για μέρες. Μου έχει τύχει να χρησιμοποιήσω σαμπουάν ή conditioner που να κάνει τα μαλλιά απαλά για όσο είναι το προϊόν στα μαλλιά, μετά παραμένουν όμως ξηρά όπως και πριν την χρήση τους.

      Το σαμπουάν από Fresh Line, εκτός από την απαλότητα και το άρωμα που διαρκούσε έντονα για μέρες, έκανε τα μαλλιά μου πιο υγιή και λαμπερά. Σχηματιζόταν υπέροχα η μπούκλα και δεν λάδωναν ακόμη και στις 4-5 μέρες που άντεξα να μην λουστώ. Επίσης, εγώ έχω ξηροδερμία κι αυτός είναι κι ο λόγος που δεν χρησιμοποιώ διαφορετικά σαμπουάν. Αυτή την περίοδο λοιπόν με έπιασε η ξηροδερμία μου και παρόλο που το συγκεκριμένο σαμπουάν δεν είναι κατά της ξηροδερμίας, δεν επιβάρυνε το πρόβλημα μου. Το κράτησε στάσιμο μπορώ να πω με διακριτικά συμπτώματα. Το συγκεκριμένο σωληνάριο μου κράτησε περίπου 3 εβδομάδες και σίγουρα θα το δείτε στα αγαπημένα του Δεκεμβρίου. Όμως επειδή έχω το πρόβλημα της ξηροδερμίας δεν θα το αναζητήσω σύντομα όσο κι αν το λάτρεψα... Πάντως, εάν δεν το έχετε δοκιμάσει να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε!!!!! Ότι υπόσχεται το πραγματοποιεί!


  •      Επόμενο προϊόν για τα μαλλιά είναι η μάσκα ολικής επανόρθωσης για ξηρά και κατεστραμμένα μαλλιά από Pharmasept. Δεν μου άρεσε η μυρωδιά του καθόλου, παρόλο που ήταν διακριτική. Επίσης η συσκευασία του ήταν άθλια, πίεζα να βγει το προϊόν και ο αέρας πήγαινε στο επάνω κομμάτι της συσκευασίας, γενικά με παίδεψε πάρα πολύ. Όσο για τα αποτελέσματα του;;; Όπως έχετε καταλάβει, τα δικά μου μαλλιά είναι πολύ ξηρά και λόγω μπούκλας μπερδεύονται πάρα πολύ! Αυτό το προϊόν έδωσε μία μικρή απαλότητα στα μαλλιά μου, αλλά δεν βοηθούσε καθόλου στο ξεμπέρδεμα. Ήταν ένα ακριβό προϊόν και δεν υπάρχει περίπτωση να το ξαναπάρω. Σε εμένα δεν έκανε ούτε το 1/3 από όσα υπόσχεται...

  •      Άλλο ένα προϊόν που έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια είναι από Schwarzkoft από τη σειρά Gliss το conditioner στη μαύρη συσκευασία για πολύ ταλαιπωρημένα και ξηρά μαλλιά. Υπόσχεται ότι ξεμπλέκει και επανορθώνει τα ταλαιπωρημένα μαλλιά. Να ξεκαθαρίσω πρώτα, ότι εγώ δεν έχω βαμμένα μαλλιά, οπότε η ταλαιπωρία τους είναι ελάχιστη επειδή δεν χρησιμοποιώ αφρούς ή λακ, ούτε πιστολάκι. Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι είναι ξηρά και ότι από την πρώτη μέρα που θα λουστώ είναι μπλεγμένα. Μετά λοιπόν την εισαγωγή μου, να σας πω ότι εκτός από το υπέροχο γλυκό άρωμα του, δεν μου έκανε τίποτα άλλο. Όσο για το ξεμπέρδεμα, που ήταν και ο λόγος που το πήρα, τίποτα δεν έκανε! Δεν θα το ξαναπάρω, για εμένα το μόνο που άξιζε είναι το άρωμα του και η διάρκεια που είχε στα μαλλιά μου.
  •        Συνεχίζω με τη μάσκα από Aloe Plus, η οποία είναι για ξηρά μαλλιά κι αυτή. Δεν έκανε τίποτα στα μαλλιά μου. Όσο μπερδεμένα ήταν πριν λουστώ, τόσο μπερδεμένα ήταν και μετά. Η απαλότητα που άφηνε ήταν σχεδόν ανύπαρκτη και γενικά όλο το προϊόν το χρησιμοποίησα για να πω ότι το τελείωσα. Είναι ένα πανάκριβο προϊόν που εάν έχετε τόσο ατίθασα μαλλιά να μην το πάρετε.


  •        Και τέλος, δύο προϊόντα που βρήκα και πάλι στο κουτάκι Glowbox είναι από Molton Brown το σαμπουάν και το conditioner. Για το conditioner δεν έχω άποψη γιατί η χρήση του ήταν μόνο για μία φορά και πάλι δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω όλο το προϊόν. Πάντως, η πρώτη μου άποψη πιστεύω ότι θα είναι και η τελευταία. Δεν είδα να προσφέρει κάτι. Όσο για το σαμπουάν έχω να σας πω ότι καθάριζε πολύ καλά τα μαλλιά μου, είχε ωραίο διακριτικό άρωμα που δεν έμενε μέχρι την επόμενη μέρα στα μαλλιά. Δεν έκανε πλούσιο αφρό, όμως εγώ έβαζα λίγο περισσότερη ποσότητα και είχα το αποτέλεσμα που ήθελα. Όμως, με τις 3 χρήσεις που του έκανα είδα ότι επιβάρυνε πολύ την ξηροδερμία μου, στην αρχή με τα αντιαισθητικά κομματάκια στα μαλλιά και τέλος με φαγούρα. Όπως βλέπετε δεν το έχω τελειώσει και σίγουρα δεν θα το πάρω, ούτως ή άλλως η τιμή του είναι απλησίαστη. 

      Συνεχίζω με προϊόντα προσώπου. Έχω πάρα πολλά και χαίρομαι που αδειάζουν τα ντουλάπια μου. Πρώτο είναι το facial scrub από τη Frezyderm. Σίγουρα έχετε δει αυτό το προϊόν να κυκλοφορεί πολύ σε posts, αλλά στο youtube περισσότερο και πιστέψτε με, έχουν απόλυτο δίκιο. Έχω κάνει αναλυτικό post εδώ και μπορείτε να δείτε την ολοκληρωμένη μου άποψη. Επίσης να σας πω ότι εγώ το χρησιμοποιούσα σχεδόν σε καθημερινή χρήση αναλόγως την ένταση των σπυριών και μου κράτησε τόσο καιρό. Σίγουρα θα το δείτε σε μελλοντικές αγορές μου!


      Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα από Janssen. Είναι σε μορφή αμπούλας για μία χρήση. Το πρώτο είναι η απολεπιστική πούδρα όπου εγώ το χρησιμοποίησα σε νωπό δέρμα άπλωσα τη σκόνη και έκανα την απολέπιση. Μου άρεσε πάρα πολύ. Οι κόκκοι ήταν ψιλοί όμως ένιωθα ότι κάνουν κάτι στο δέρμα μου. Και μετά είχα αρκετά μαλακό πρόσωπο. Επειδή δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω όλη τη σκόνη τη μία μέρα, άφησα σχεδόν το μισό μέσα στο φιαλίδιο και όταν την επόμενη μέρα το έπιασα για να το χρησιμοποιήσω, διαπίστωσα ότι δεν έβγαινε το προϊόν, είχε κολλήσει. 


      Η δεύτερη αμπούλα είναι πούδρα για καθαρισμό. Η χρήση του κανονικά είναι να ρίξω τη σκόνη σε ένα μπολ και μετά να ρίξω λίγο λίγο νερό μέχρι να σχηματιστεί κρεμώδες υφή. Εγώ απλά σε βρεγμένο πρόσωπο συμπλήρωνα όση σκόνη χρειαζόταν. Αυτό μου άρεσε περισσότερο από το scrub. Άφησε το δέρμα μου "τεντωμένο", μαλακό και καθαρό. Απομάκρυνε κάθε ίχνος λιπαρότητας που εμφάνισα αυτό το μήνα. Μπορείτε να τα βρείτε στα φαρμακεία, όμως επειδή είναι αρκετά ακριβά, η μία αμπούλα κοστίζει 2,50€ στο mypharmacity από όπου μου τα έστειλαν μαζί με την παραγγελία μου, δεν νομίζω να τα πάρω σύντομα.

     Τελείωσα ένα  δείγμα facial scrub, μου το είχαν στείλει από το Μαύρο σαπούνι Αφρικής όπου είχα κερδίσει κάποια πραγματάκια σε διαγωνισμό. Θα σας κάνω αναλυτικό review για τις κρέμες που δοκιμάζω, όμως αυτό το χρησιμοποίησα 2 φορές και δεν έχω ακριβή άποψη. Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, είναι ένα καφέ πηχτό υγρό σαν μέλι (όχι τόσο πηχτό όμως) και έχει μαύρους σκληρούς κόκκους. Όταν το χρησιμοποίησα σε νωπό πρόσωπο, ένιωθα ότι έγδερνε το πρόσωπο μου πάρα πολύ. Γενικά μου αρέσουν οι σκληροί κόκκοι, όμως αυτό παραέχει σκληρούς κόκκους που ένιωθα ότι θα γεμίσει το πρόσωπο μου γρατζουνιές. Όπως είπα δεν το χρησιμοποίησα πολύ, αλλά η εντύπωση μου για το δικό μου δέρμα δεν είναι και τόσο θετική.


      Άλλο ένα δείγμα Bioderma της κόκκινης συσκευασίας τελείωσε. Έχω ξαναπεί ότι δεν μου αρέσει γιατί νιώθω ότι αφυδατώνει το πρόσωπο μου και ξηραίνει την περιοχή των ματιών μου. Όμως για όσες θέλετε να το δοκιμάσετε και έχετε ευαίσθητα μάτια, να ξέρετε ότι δεν τσούζει καθόλου και είναι σαν νερό.


       Τελείωσα τους δίσκους ντεμακιγιάζ Cotoni. Ήταν οικονομικά και αρκετά καλά. Εάν τα ξαναβρώ θα τα ξαναπάρω.


       Τελείωσα επίσης το ένα από τα δύο μαντηλάκια ντεμακιγιάζ με ρόδι από τον Κορρέ. Δεν μου άρεσαν καθόλου. Ήταν λίγο νωπά και δεν καθάριζαν εύκολα το μακιγιάζ μου. Τα περισσότερα τα χρησιμοποίησα για τα δείγματα που έκανα στα χέρια μου για τις φωτογραφίες ή για να δω εγώ τα χρώματα, ή για να διορθώσω το μακιγιάζ μου, και πραγματικά παιδευόμουν να αφαιρέσω τα χρώματα όποιας μορφής. Για εμένα δεν αξίζει τίποτα άλλο εκτός από το γλυκό τους άρωμα.


      Άλλο ένα προϊόν που βρήκα σε κάποιο συνδρομητικό κουτί έφτασε στο τέλος του. Αυτή τη φορά θα σας μιλήσω για το γαλάκτωμα από Caudalie. Είναι σε υγρή μορφή, σχεδόν λεπτόρρευστη, μυρίζει υπέροχα και αφαιρεί τα πάντα με την πρώτη φορά. Ακόμη και στα μάτια αφαιρούσε τα πάντα, ακόμη και τη μάσκαρα. Στα μάτια εάν έβαζα πολύ μάσκαρα, χρειαζόταν να βάλω και δεύτερη φορά γαλάκτωμα, αλλιώς η πρώτη ήταν αρκετή. Όταν το βρω σε προσφορά θα το πάρω σίγουρα.


  •       Ένα μεγάλο κομμάτι περιποίησης του προσώπου μας είναι οι μάσκες. Αυτό το μήνα χρησιμοποίησα πολλές παραδόξως, ίσως επειδή βγήκα περισσότερο ή επειδή είχα περισσότερο χρόνο. Το πρώτο φακελάκι είναι το  scrub προσώπου με βερύκοκο για ήπια απολέπιση. Το λατρεύω αυτό το προϊόν! Σε εμένα κάνει καλό καθαρισμό, αφήνει την επιδερμίδα μου καθαρή και ενυδατωμένη ταυτοχρόνως! Έχω πάρει ήδη το σωληνάριο όπου περιέχει 75ml εάν δεν κάνω λάθος και σίγουρα σας προτείνω να το δοκιμάσετε!! 
  •       Δοκίμασα την μάσκα αλόης από Apivita για ενυδάτωση. Να σας πω την αλήθεια, αυτή τον μήνα το δέρμα μου τρελάθηκε γιατί ενώ τη μία μέρα έκανε ζέστη, την επόμενη έκανε κρύο και ου το καθεξής. Ένιωθα λοιπόν το δέρμα μου αφυδατωμένο, όχι ξηρό, αλλά και να έχει τάσης λιπαρότητα. Δοκίμασα τη μάσκα αλόης με επιφύλαξη γιατί πίστευα ότι θα μου έβγαζε περισσότερη λιπαρότητα. Όμως έκανα λάθος και δεν μετάνιωσα καθόλου που την χρησιμοποίησα. Όταν την αφαίρεσα από το πρόσωπο μου, δεν είδα κάποια διαφορά εκτός από την απαλότητα, όμως μετά από λίγο άρχισε να με τραβάει η περιοχή γύρω από τα μάτια. Δηλαδή στα σημεία που δεν είχα βάλει μάσκα, ήθελαν ενυδάτωση ενώ στα σημεία που είχα την μάσκα δεν την αποζητούσαν. Ενυδάτωσε απίστευτα πολύ το δέρμα μου, το αναζωογονούσε και το άφησε με την απαλότητα και ελαστικότητα που χρειαζόταν.  Τέλεια μάσκα!

  •        Στη συνέχεια χρησιμοποίησα άλλη μία μάσκα ενυδάτωσης με θαλάσσια λεβάντα. Μου άρεσε το δροσερό άρωμα της  καθώς και την δροσιά που πρόσφερε στο δέρμα μου. Άφηνε ενυδάτωση στο δέρμα μου, λίγο περισσότερη απ' όση μου άφηνε η μάσκα αλόης. 

  •        Μία μάσκα ακόμη που χρησιμοποίησα για ενυδάτωση ήταν από Sephora με τριαντάφυλλο. Αυτή η μάσκα είναι πάνινη εμποτισμένη με υγρό και την τοποθετούμε στο πρόσωπο μας για κάποια λεπτά ώστε να το ενυδατώσει. Μετά κάνουμε ελαφρύ μασάζ για να απλώσουμε τα προϊόν που έμεινε σε όλο το πρόσωπο και να απορροφηθεί. Μου άρεσε πάρα πολύ! Το αποτέλεσμα της ήταν εκπληκτικό και δεν το περίμενα. Πρόσφερε απίστευτη ενυδάτωση, απίστευτη αίσθηση φρεσκάδας και ζωντάνιας. Θέλω να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες που έχουν τα sephora, αλλά το σκέφτομαι γιατί κοστίζουν 3€ και κάτι. 


  •       Ένα  δείγμα σώματος που τελείωσα είναι η κρέμα σώματος από Apivita με χαμομήλι και ελιά. Μου άρεσε η ενυδάτωση που πρόσφερε, η οποία κράτησε για όλη τη μέρα κι άφησε ξηρά σημεία του σώματος μου απαλά. Όμως δεν μου άρεσε το έντονο άρωμα ελιάς που μύριζε και είναι ο λόγος που δεν θα το επιλέξω στο μέλλον. 

  •       Άλλη μία μάσκα που χρησιμοποίησα είναι από  Beauty Formula. Είναι η μάσκα με φυσαλίδες. Στην ουσία είναι σε κρεμώδες μορφή που μόλις απλωθεί στο δέρμα γίνεται σαν αφρός που όμως είναι σαν οξυγόνο. Δεν μπορώ να σας διευκρινίσω ακριβώς την αίσθηση, όμως δεν είδα κάποια διαφορά στο δέρμα μου. Θα δοκιμάσω και το δεύτερο σακουλάκι και θα σας πω νεότερα. 

       Έπειτα, χρησιμοποίησα τρία φακελάκια από τη νέα μάσκα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο της Apivita. Γενικά μου άρεσε αρκετά. Κάνει ελαφρύ καθαρισμό και αφήνει το δέρμα λαμπερό. Όμως θέλει πολύ προσοχή η ώρα που θα το έχετε στο πρόσωπο σας. Ο χρόνος διάρκειας της είναι 5'. Μην τα ξεπεράσετε. Εγώ ξεχάστηκα τη μία από τις τρεις φορές και όταν αφαίρεσα το προϊόν από το πρόσωπο μου, είχα ελαφριά εγκαύματα γύρω από τα μάτια, στο κούτελο και στη μύτη, σε σημεία όπου η κρέμα ήταν με πιο λεπτή στρώση. Έβαζα κάθε τρεις και λίγο τη SteamCream κι ευτυχώς την επόμενη μέρα  το προσωπάκι μου ήταν μια χαρά. Μην κάνετε το λάθος και χάσετε την αίσθηση του χρόνου γιατί θα την πατήσετε όπως κι εγώ.


      Και τέλος από μάσκες, χρησιμοποίησα τη μάσκα με πορτοκάλι για αναζωογόνηση. Μύριζε σαν να έκοβα ένα πορτοκάλι εκείνη την στιγμή, τόσο έντονα, και η μάσκα είχε κομματάκια από το πορτοκάλι μέσα. Όμως δεν είδα κάποια διαφορά στην επιδερμίδα μου. Ούτε καν απαλότητα. Θα τη δοκιμάσω κι άλλο φυσικά, αλλά οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα είναι αδιάφορες.

      Θα συνεχίσω με τις κρέμες προσώπου που τελείωσα. Πρώτα τελείωσα την κρέμα προσώπου από Avon την ANEW VITALE με Spf 25 για ηλικίες μέχρι 30 αν δεν κάνω λάθος (αργώ ακόμη να τα φτάσω βέβαια). Την χρησιμοποιώ αρκετά αυτή την κρέμα τον χειμώνα. Την αγαπώ γιατί ενυδατώνει το πρόσωπο μου όσο πρέπει και ποτέ δεν το έχω νιώσει να με τραβάει όσο τη χρησιμοποιώ. Είναι όμως ελάχιστα βαριά για λιπαρά πρόσωπα και αφήνει ένα γυαλιστερό τελείωμα.


     Έπειτα, τελείωσα την SteamCream. Έχω κάνει ήδη αναλυτικό review εδώ κι εάν θέλετε πηγαίνετε στο post να δείτε την άποψη μου. Όμως θέλω να συμπληρώσω ότι τη χρησιμοποίησα και στο σώμα και θέλω να σας πω ότι εάν έχετε ξηρό δέρμα, θα σας το ενυδατώσει απευθείας. Παρόλο που είναι λιπαρή κρέμα, στο σώμα απορροφάται πιο γρήγορα από ότι στο πρόσωπο.


    Άλλο ένα προϊόν που ήταν σε κάποιο κουτάκι Cherrybox τελείωσε. Μιλάω για το δείγμα από Neomist όπου είναι ένα προϊόν 2 σε 1, κρέμα και serum μαζί για πρόσωπο και λαιμό χωρίς parabens. Να σας υπενθυμίσω ότι η τιμή του είναι απλησίαστη, 130€ ή 170€, δεν θυμάμαι. Το δείγμα ήταν σε μορφή spray μιας και ήταν αρκετά ρευστό προϊόν, όμως πότε πότε είχα πρόβλημα με την αντλία που δεν πατιόταν. Άσχημο αυτό, αλλά αδιάφορο μιας και είναι δείγμα. Όσο για το προϊόν δεν είδα να κάνει κάτι στο δέρμα μου παρόλο που το χρησιμοποίησα 4-5 φορές. Μόλις όμως το άπλωνα στο πρόσωπο μου άφηνε την αίσθηση της κρέμας με απειροελάχιστη λιπαρότητα. Απορροφούνταν άμεσα και άφηνε το δέρμα όχι απαλό, αλλά στεγνό και τσιτωμένο θα έλεγα. Μύριζε όμορφα και διακριτικά, αλλά όπως είπα και παραπάνω η τιμή του είναι απλησίαστη. Πάντως η σκέψη και η υφή μου άρεσε πολύ!


    Τελείωσα το δείγμα από Apivita Bee Radiant, είναι η νέα κρέμα με βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού. Κι αυτή τη βρήκα στο κουτάκι Glowbox. (όπως καταλάβατε το Glowbox έχει την τιμητική του σήμερα!!) Είναι μια κλασσική κρέμα, ούτε παχύρρευστη αλλά ούτε λιπαρή, κάτι ενδιάμεσο. Αφήνει το δέρμα απαλό, ενυδατωμένο, απορροφάται σε 1-2 λέπτα και μπορώ να κάνω το μακιγιάζ μου απευθείας. Μυρίζει πολύ έντονα πορτοκάλι όμως. Όπως ξέρετε την έχω πάρει ήδη σε full size και θα σας μιλήσω αναλυτικότερα μόλις την δοκιμάσω περισσότερο!!

    Μαζί με την κρέμα Bee Radiant που πήρα, είχε μαζί και κάποια δείγματα δώρο. Μέσα σε αυτά ήταν και το Serum Radiance. Είναι λεπτόρρευστο με ήπια και όμορφη μυρωδιά, καμία σχέση με της κρέμας, πολύ πιο ευχάριστη. Μόλις το απλώσω στο πρόσωπο μου απορροφάται απευθείας και το αφήνει μαλακό. Το χρησιμοποίησα 3 φορές, αλλά μου άφησε πολύ θετική άποψη και εάν το βρω σε προσφορά θα το πάρω.
 
 
    Τελείωσα επίσης την κρέμα προσώπου Aqua Vita.  Την είχα χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και την είχα βάλει και σε αγαπημένα. Αφήνει το δέρμα απαλό σαν μωρού και full ενυδατωμένο. Έχει όμορφη διακριτική μυρωδιά που εμένα με χαλαρώνει. Την έχω ήδη σε full size.

    Και τέλος, χρησιμοποίησα το natural Serum όπου είναι λεπτόρρευστο και μυρίζει όμορφα και διακριτικά. Όμως, όταν το απλώσω στο πρόσωπο μου απορροφάται σε δευτερόλεπτα κι αφήνει την αίσθηση κολλώδης υφής στο δέρμα που δεν μου αρέσει! Δεν νομίζω ότι θα το πάρω σε κανονικό μέγεθος!

    Ένα λατρεμένο προϊόν ματιών που τελείωσα είναι το υγρό καθαριστικό φακών από New Sept. Καθαρίζει τέλεια τους φακούς, δεν μου προκαλεί κανένα ερεθισμό, ούτε δυσκολία στο να φορέσω τους φακούς όταν είμαι κουρασμένη ή άυπνη. Το μόνο αρνητικό του είναι η συσκευασία του, αλλά λόγω τιμής, μεγέθους και ικανοτήτων το λατρεύω!


    Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για δύο οδοντόκρεμες που τις έχω ξαναχρησιμοποιήσει. Η πρώτη είναι η White με μαστίχα και πρόπολη από Apivita, η οποία υπόσχεται λεύκανση στα δόντια. Πραγματικά λευκαίνει τα δόντια μου και είναι ο λόγος που μου αρέσει! Δυστυχώς έχει απαίσια γεύση που για εμένα είναι ανυπόφορη, όμως κάνω την καρδιά μου πέτρα και τη χρησιμοποιώ για να έχω λευκότερα δόντια.


    Η επόμενη είναι η Deep Fresh από AIM, η οποία δεν λευκαίνει τα δόντια, αλλά τα καθαρίζει πολύ καλά και δίνει φρεσκάδα στην αναπνοή μου. Είναι η δεύτερη φορά που τη χρησιμοποιώ και σίγουρα θα υπάρξει κι επόμενη!


    Τελείωσα το στοματικό διάλυμα από InterMed. Είναι το αγαπημένο μου στοματικό διάλυμα γιατί έχει ωραία γεύση αφού το αφαιρέσω από το στόμα μου, δεν πικρίζει, ούτε καίει. Καθαρίζει απίστευτα καλά και η γεύση που αφήνει στο στόμα είναι πορτοκαλιού. Τέλειο!!


    Υπήρχε περίπτωση να μη τελειώσω προϊόντα σώματος;;; Αυτό το μήνα χρησιμοποιούσα ταυτόχρονα δύο αφρόλουτρα και δεν κατάφερα να τελειώσω κάποιο, όμως τελείωσα δύο κρέμες σώματος. Η πρώτη είναι από Donna Valente με άρωμα καρύδα. Μύριζε υπέροχα και έντονα. Η διάρκεια του αρώματος ήταν στις 2-3 ωρίτσες. Μετά έμενε στα ρούχα μόνο. Ήταν πολύ ρευστό προϊόν και ήθελα ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά. Λάτρεψα το άρωμα του, όμως μίσησα το αποτέλεσμα του. Ναι μεν ένιωθα μια ενυδάτωση που έδινε για λίγες ώρες μόνο, αλλά το χειρότερο ήταν ότι έμενε σαν κάλυμμα γύρω από το δέρμα με αποτέλεσμα να έχω την αίσθηση ότι κολλάω. Ενώ ένιωθα ότι απορροφούνταν γρήγορα από το δέρμα, μου άφηνε την αίσθηση "γλίτσας" που πραγματικά σιχαίνομαι!


    Το επόμενο προϊόν είναι από Avon η δροσιστική κρέμα σώματος με λεμόνι και αγγούρι. Πραγματικά ένιωθα μία δροσερή φρεσκάδα στο σώμα μου και η μυρωδιά του αγγουριού δυνάμωνε την δροσερή αίσθηση στα ρουθούνια μου. Όμως από ενυδάτωση δεν έκανε τίποτα, τα πόδια μου που είναι κανονικά προς ξηρά, δεν γινόντουσαν καθόλου ενυδατωμένα. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα και δεν θα το ξαναπάρω.


    Τόσα δείγματα σας έδειξα, πιστέψατε ότι δεν θα δείτε αρωματάκια;;; Λάτρεψα το άρωμα από benefit το Laugh with me Lee Lee. Τρομερή ένταση, απίστευτη διάρκεια, υπέροχο γλυκό και δυνατό ταυτόχρονα άρωμα. Η ένταση του δεν αλλοιωνόταν πριν τις 5 ώρες. Τόσες ώρες μύριζε σαν να είχα ψεκαστεί εκείνη την στιγμή!  Εάν η τσέπη μου το αντέξει, θέλω να το αποκτήσω!!


     Τελείωσα δύο δειγματάκια από Annick Goutal το Petite Cherie. Μου τα έστειλε το Glowbox στο τελευταίο κουτάκι. Μύριζαν γλυκά, αλλά όχι έντονα, η διάρκεια τους ήταν μέτρια, 3 ωρίτσες το πολύ. Μου έκανε εντύπωση γιατί δεν μύριζε καθόλου στους γύρω μου, εκτός κι αν έκανα κάποια κίνηση με τα χέρια (πάντα βάζω στους καρπούς άρωμα), τότε μόνο αναρωτιόντουσαν τι μυρίζει τόσο ωραία. Επειδή λοιπόν είναι διακριτικό άρωμα το χρησιμοποίησα τα πρωινά για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα. Εάν το βρω σε προσιτή τιμή θα το πάρω σίγουρα!

     Θα παραμείνω στις μυρωδιές, όμως θα σας πάω σε άλλη κατηγορία. Σχεδόν τελείωσα το bodymist από Azade με άρωμα καραμέλα. Το λάτρεψα για τη διάρκεια του, περισσότερο από 5 ώρες και το άρωμα έμενε στα ρούχα μέχρι την επόμενη μέρα. Λίγο βαριά μυρωδιά, αλλά μια καραμέλα δεν μπορούσε να αρκεστεί σε τίποτα λιγότερο! Ο λόγος όμως που δεν το τελείωσα είναι ότι ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ τον Δεκέμβριο, αλλά η μυρωδιά του μου μύριζε περισσότερο οινόπνευμα παρά καραμέλα και έτσι αποφάσισα να το πετάξω. Το έχω από το καλοκαίρι και ίσως εξατμίστηκε λίγο, αλλά βλέπετε πόσο πολύ το έχω λιώσει.


     Τελευταίο προϊόν για το σώμα είναι τα ξυραφάκια Simply Venus 2. Τα βρήκα σε πάρα πολύ καλή προσφορά και απέκτησα 4+4 δώρο. Ο λόγος που τα πήρα είναι ότι με βολεύουν για γρήγορο και βιαστικό ξύρισμα των ποδιών. Απλά βρέχω λίγο την ενυδατική ταινία στο πάνω μέρος του ξυραφιού και ξυρίζομαι χωρίς αφρό και χωρίς να κοπώ ή να αφήσει τριχούλες πίσω.


     Και τελευταία κατηγορία είναι τα προϊόντα μακιγιάζ. Το πρώτο που τελείωσα είναι το camouflage της catrice. Είναι ότι πιο τέλειο έχω βρει για να καλύπτει σημάδια. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ κι έχω φωτογραφίες με τα σημάδια του προσώπου μου και πως τα καλύπτει.


      Έπειτα, τελείωσα δύο μολύβια από Avon! Το ένα είναι από τη σειρά Glimmerstick diamonds και είναι η απόχρωση brown sugar. Της συγκεκριμένης σειράς τα έχω λατρέψει και είναι αυτά που επιλέγω πρώτα για το μακιγιάζ μου. Το συγκεκριμένο χρώμα το έχω τελειώσει και το έχω ξαναπάρει 4 φορές. Υπέροχο ζεστό καφέ με διακριτικές λάμψεις που κάνουν τη διαφορά στο μακιγιάζ. Έχει πολύ καλή διάρκεια χωρίς να τρέξει.


     Το δεύτερο που τελείωσα δεν είναι ακριβώς μολύβι, είναι gel eyeliner σε στυλό. Το συγκεκριμένο το έχω 2 φορές, το είχα λατρέψει γιατί έκανε πολύ έντονη τη γραμμή, έβαφε βελούδινα στα μάτια, το μόνο που δεν με ξετρέλαινε ήταν η διάρκεια του. Δεν είναι αδιάβροχο οπότε δεν ήταν πάντα σταθερό. Πλέον, έχω βρει καλύτερα eyeliner κι αυτό το χρησιμοποίησα απλά για να τελειώσει.

     Τέλος, τελείωσα 2 μάσκαρες. Η μία είναι πάλι από Avon η ExtraLasting. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Θέλω επίσης να συμπληρώσω ότι με το κατάλληλο ντεμακιγιάζ ματιών φεύγει αβίαστα χωρίς κόπο. Είναι η καλύτερη αδιάβροχη μάσκαρα.


    Η δεύτερη μάσκαρα που τελείωσα είναι από Elixir η Extravagant. Μία απλή καθημερινή μάσκαρα που  δεν έκανε κάτι το εντυπωσιακό. Έχω κάνει αναλυτικό review εδώ εάν θέλετε να δείτε πιο ολοκληρωμένα την άποψη μου.

    Αυτά ήταν τα προϊόντα που έφτασα στο τέλος τους. Πείτε μου στα σχόλια εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά και ποια ήταν η δική σας άποψη. Επίσης πείτε μου εάν θέλετε η επόμενη ανάρτηση να είναι αγαπημένα Δεκεμβρίου ή τα 14 αγαπημένα της χρονιάς! Θέλω να σας ευχαριστήσω άλλη μια φορά για την στήριξη σας και τη δύναμη που μου δίνετε για να συνεχίσω αυτό που κάνω. Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με υγεία πολλά χαμόγελα και δημιουργικότητα!! Φιλιά πολλά!!!

                                                               Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers