Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Glowbox Δεκεμβρίου 2014

  

    Ένα ακόμη συνδρομητικό κουτί έφτασε στα χέρια μου πριν λίγες ημέρες. Το Glowbox Δεκεμβρίου υποσχόταν εκτός από τα προϊόντα που θα είχε σαν κουτί, θα είχε κι ένα extra προϊόν μέσα. Αποφάσισα λοιπόν να το αποκτήσω με την ελπίδα ότι θα έχει ενδιαφέροντα προϊόντα και αρκετά σε κανονικό μέγεθος, γιατί μέχρι τώρα με έχει απογοητεύσει. Όμως, με κέρδισε ή όχι;; Ας δούμε τι περιείχε το κουτί....


     Το πρώτο προϊόν που έπιασα στα χέρια μου και βρισκόταν σε όλα τα κουτιά που είδα μέχρι τώρα είναι το setting spray της Avon. Η τιμή του είναι 16€ και περιέχει 125ml. Υπόσχεται: Σταθεροποιεί το μακιγιάζ διατηρώντας παράλληλα την επιδερμίδα ενυδατωμένη. Στην σύνθεση του υπάρχουν βιταμίνες C, E, & A. Η χρήση του;;; Αφού ολοκληρώσουμε το μακιγιάζ, ψεκάζουμε την επιδερμίδα μας έχοντας κλειστά τα μάτια. Προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο, όμως το χρησιμοποίησα δύο φορές. Την πρώτη φορά ήταν σχετικά από κοντινή απόσταση και ένιωσα το δέρμα μου να κολλάει λίγο, ενώ τη δεύτερη φορά ήταν από πιο μακρινή απόσταση και δεν με ενόχλησε καθόλου. Δεν είχα πολλές ώρες το μακιγιάζ μου όμως και δεν ξέρω εάν το διατηρούσε περισσότερο.


    Επόμενο είναι το βερνίκι νυχιών από Models Own, το οποίο είναι κι αυτό full size. Είναι από συλλογή wonderland - metallics - fireworks και κοστίζει 7,90€. Είναι το μόνο προϊόν που παραπέμπει σε χριστουγεννιάτικη διάθεση και έχει ωραίους ιριδισμούς. Μου άρεσε αρκετά και είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από αυτή την εταιρία.


     Άλλο ένα προϊόν που βρισκόταν σε όλα τα κουτιά που είδα μέχρι στιγμής, είναι η νέα αντιγηραντική κρέμα της Apivita Bee Radiant. Είναι σε δείγμα στα 5ml. Το full size κοστίζει 36€. Τι υπόσχεται;;; Κρέμα που προλαμβάνει τις ρυτίδες, λειαίνει τις υπάρχουσες και επαναφέρει την φυσική λάμψη με βλαστοκύτταρα πορτοκαλιού, εκχύλισμα πρόπολης και άλλα περιποιητικά συστατικά. Είναι μία κρέμα που θα ήθελα να δοκιμάσω, αν και δεν θα έχω ολοκληρωμένη άποψη μιας και δεν έχω ρυτίδες, αλλά ελπίζω να δω τη φυσική λάμψη του δέρματος μου.


     Ένα ακόμη προϊόν από Apivita είναι η κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο. Είναι ένα σακουλάκι, ούτε καν τα δύο μαζί, και δεν μου άρεσε καθόλου η κίνηση αυτή. Η συγκεκριμένη είναι στα 4ml και το full size είναι στα 8ml και κοστίζουν 4,90€. Υπόσχεται: Απαλή κρέμα απολέπισης με κόκκους από αμύγδαλο και jojoba, οξέα από μύρτιλλο, λεβάντα, μέλι και αιθέρια έλαια πορτοκαλιού για απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων και επαναφορά της λάμψης. Έχω ήδη δοκιμάσει τη συγκεκριμένη κρέμα, οπότε θα σας πω περισσότερα στα empties.


     Τέλος, είχε άλλα δύο δείγματα από Molton Brown της σειράς Kumudu Volumising το σαμπουάν και το conditioner. Η ποσότητα του καθενός είναι 30ml, και σε κανονικό μέγεθος η ποσότητα τους είναι 300ml και κοστίζουν 23€ το καθένα. Υπόσχονται: Το σαμπουάν ενισχύει τον όγκο των μαλλιών με τη δύναμη του εξωτικού φρούτου Kumudu, απογειώνει την λάμψη με αμινοξέα και χαρίζει υπέροχο άρωμα με εκχύλισμα γκρέιπφρουτ, μανόλιας και κέδρου. Το conditioner με τα ίδια συστατικά υπόσχεται για λάμψη και απαλότητα των μαλλιών χωρίς να τους στερήσει τον όγκο. Για το δικό μου μήκος μαλλιών, το conditioner είναι πολύ λίγο, θα ήθελα λίγο περισσότερη ποσότητα. Σαν μυρωδιά δεν με ενθουσίασαν, αλλά τα έχω ήδη στο μπάνιο μου για χρήση.


     Αυτά ήταν όσα περιείχε το Menu γραμμένα, όμως μου έβαλαν και δύο δείγματα κολόνιες  Annick Goutal, τις οποίες τις λάτρεψα και θα προσπαθήσω να τις πάρω σε κανονικό μέγεθος. Αυτό ήταν το extra προϊόν;;; Δεν ξέρω....


     Πάντως, εγώ δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένη, και θεωρώ ότι είμαι από τις τυχερές, μιας και άλλα κουτιά είχαν ότι ήδη κυκλοφορούσε τους προηγούμενους μήνες. Θα ήθελα περισσότερα full size, κι αν όχι, μεγαλύτερα δείγματα για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη. Συνεχίζω να πιστεύω ότι οι άνθρωποι που οργανώνουν το συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί βάζουν ένα συγκεκριμένο όριο τιμής που δεν ξεπερνούν ποτέ. Και δεν εννοώ σε τιμές που αγοράζουμε εμείς, αλλά σε τιμές που αγοράζει η εταιρία.

     Μιας και ο μήνας των Χριστουγέννων είναι πιο glitterάτος και βαφόμαστε περισσότερο, θα ήθελα να είχε κάποια προϊόντα μακιγιάζ. Δυστυχώς με απογοήτευσε και ειλικρινά δεν ξέρω εάν θα το ξαναπάρω. Θεωρώ άσκοπα τα χρήματα που δίνω για δείγματα τα οποία θα τα βρω δωρεάν ή προϊόντα τα οποία θα τα βρω τουλάχιστον στα 2/3 της τιμής από αυτής που τα παρουσιάζει το Glowbox. Θέλω να μου πείτε κι εσείς την άποψη σας, εάν πήρατε το κουτί του Δεκεμβρίου κι αν εσάς σας άφησε ικανοποιημένες. Ανυπομονώ να δω τα σχόλια σας και τις εντυπώσεις σας!! Φιλιά πολλά,

                                                                   Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers