Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Αρωματιμένο Giveaway

        Πρόσφατα έκανα μία παραγγελία από το "Ελιξίριο Ομορφιάς", όπου βρήκα αρκετές κολόνιες όπου δεν είχα βρει σε άλλα καταστήματα ή site με κολόνιες τύπου. Έχει κρέμες σώματος, lotion, scrub με όποιο άρωμα αγαπάτε!!!

       Τις αγορές μου θα τις δείτε σε άλλο post, αλλά σήμερα θα σας δείξω τα δικά σας δώρα που διάλεξαν από το κατάστημα για εσάς. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ για τα δώρα τους και πάμε να δούμε ποια είναι αυτά.

      Επέλεξαν μία κολόνια τύπου στα 30ml στο άρωμα Emporio -Armani και ένα σαπουνάκι από τη σειρά Be delicious. Το σαπουνάκι δεν το άνοιξα και δεν γνωρίζω πως μυρίζει, αν και είμαι σίγουρη ότι θα μυρίζει υπέροχα. Ενώ η κολόνια μυρίζει φανταστικά. Δεν είχα ξαναμυρίσει το συγκεκριμένο άρωμα και σε καμία περίπτωση δεν ξέρω εάν μυρίζει ολόιδια με την αυθεντική. Θα με συγχωρήσετε λοιπόν γιατί χρησιμοποίησα μία σταγόνα για να δω πως μυρίζει και τη διάρκειά της, και μπορώ να πω ότι στην αρχή δεν μου άρεσε, όσο όμως εξατμιζόταν η πολύ ένταση της, γινόταν ένα υπέροχο άρωμα. Μυρίζει φρεσκάδα αναμειγμένη με γλυκό άρωμα, ελαφριά μυρωδιά την οποία είμαι σίγουρη ότι έχω ξανασυναντήσει σε κάποια προϊόντα περιποίησης, ή κάτι παρόμοιο τουλάχιστον. Μύριζε πολύ έντονα, φανταστείτε ότι κράτησε η μια σταγόνα 6-7 ώρες. Είχε μυρίσει όλο το δωμάτιο και παρόλο που είχα ανοιχτό το παράθυρο δεν έφευγε η μυρωδιά. Θα την πάρω σίγουρα στο μέλλον.


     Οι όροι για να κερδίσετε αυτά τα δύο μυρωδάτα προϊόντα είναι:
- Like στη σελίδα "Ελιξίριο Ομορφιάς" στο facebook.
- Like στη σελίδα μου στο facebook.
- Κοινοποίηση της φωτογραφίας εδώ στο facebook.
- Να είστε μέλη στο blog μου.

a Rafflecopter giveaway

   Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 17/12. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες!! Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για το scrub εδώ. Να τηρείτε όλους τους όρους για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας!!!! 

                                               Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers