Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Empties Νοεμβρίου 2014

    Σήμερα σας έχω πολλές άδειες συσκευασίες που μαζεύω καιρό.Θα σας πω την γνώμη μου για όλα, όμως πρώτα θέλω να σας ενημερώσω για όλες τις αναρτήσεις με empties. Μετά από τόσες αναρτήσεις όπως σας είπα σβήστηκαν οι φωτογραφίες και δεν μπορούσα να τις ανακτήσω όλες, οπότε αναγκάστηκα να σβήσω όλα τα empties posts και να ξεκινήσω από την αρχή. Ειλικρινά, στεναχωρήθηκα πολύ, όμως θα συνεχίσω δυναμικά αυτό που κάνω χωρίς άλλα λάθη και μπερδέματα.


    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με προϊόντα για τα μαλλιά. Δοκίμασα δύο δείγματα από Apivita, ένα σαμπουάν με εσπεριδοειδή και μέλι καθώς και το αντίστοιχο conditioner. Δεν μου άρεσαν. ένιωθα ότι δεν καθάριζαν τα μαλλιά μου, οπότε χρησιμοποίησα σχεδόν όλο το σαμπουάν σε μία χρήση. Δεν κάνει πλούσιο αφρό, αλλά μυρίζει υπέροχα. Όσο για το conditioner, δεν ξεμπέρδεψε καθόλου τα μαλλιά μου, όμως τα έκανε μαλακά και μύριζαν για ώρες. Δεν θα τα πάρω γιατί θεωρώ ότι δεν κάνουν κάτι στα δικά μου μαλλιά.


    Τελείωσα τη μαλακτική από Herbal essence στη γαλάζια συσκευασία. Μυρίζει υπέροχα!! Αφήνει τα μαλλιά μου μαλακά και ξεμπερδεύονται σχετικά εύκολα. Το άρωμα μένει για ώρες στα μαλλιά μου και μυρίζουν υπέροχα.


    Τελείωσα μετά από πολύ καιρό τη μάσκα μαλλιών από Beauty Formulas με μέλι. Μύριζε πάρα πολύ έντονα μέλι και άφηνε πολύ μαλακά τα μαλλιά μου, αλλά δεν τα βοηθούσε να ξεμπλεχτούν. Παιδευόμουν πάρα πολύ να χτενιστώ. Παρόλ'αυτά, η μπούκλα γινόταν υπέροχη και τα μαλλιά μαλακά. Δεν θα την ξαναπάρω όμως γιατί εγώ θέλω προϊόντα που θα με βοηθούν και στο χτένισμα.


    Τέλος, τελείωσα το serum από Avon από τη σειρά Advance techniques για ξηρές άκρες. Είναι ένα αγαπημένο προϊόν που μαλακώνει τις ξηρές άκρες και διατηρεί μαλακά τα μαλλιά. Εγώ το βάζω μόνο στις άκρες γιατί βαραίνει το μαλλί εάν το τοποθετήσετε πιο ψηλά.
    

      Πάμε στην περιποίηση του προσώπου. Πρώτο προϊόν που θα πετάξω και δεν το έχω τελειώσει, είναι η κρέμα ματιών από τον Κορρέ με άγριο τριαντάφυλλο για μείωση των λεπτών γραμμών και των μαύρων κύκλων, καθώς προσφέρει λάμψη. Δεν είδα τίποτα από αυτά, αντίθετα μου προκαλούσε πρηξίματα κάτω από τα μάτια και σε περίπτωση που έμπαινε μες στο μάτι έτσουζε πάρα πολύ. Μπορείτε να δείτε αναλυτικότερο review εδώ!



      Πριν λίγες ημέρες αγόρασα ένα περιοδικό όπου είχε δώρο μία mini συσκευασία με κρέμα ματιών της Clinique. Είναι παχύρρευστη, άοσμη και υπόσχεται ότι μειώνει μαύρους κύκλους και πρηξίματα, καθώς είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Την χρησιμοποίησα μία εβδομάδα περίπου και είδα ότι μου προκαλούσε πρηξίματα, οπότε θα την πετάξω χωρίς δεύτερη σκέψη.


      Τελείωσα το gel καθαρισμού με σταφύλι από Garnier. Πραγματικά είχε τον ατέλειωτο! Έκανε τον τέλειο καθαρισμό, είναι όμως μόνο για το πρόσωπο και όχι για τα μάτια, καθώς επίσης είναι για λιπαρές επιδερμίδες και μικτές. Σε καμία περίπτωση δεν είναι για ξηρές επιδερμίδες!! Θα δείτε αναλυτικότερο review εδώ.


      Άλλο ένα προϊόν που θα πετάξω χωρίς να το έχω τελειώσει είναι από τη liposan το lip stick με  φράουλα. Ενώ ήταν παχύ στα χείλη δεν τα ενυδάτωνε και δεν μαλάκωνε τα ξηρά σημεία. Μόνο το βούτυρο κακάο μου αρέσει από αυτά. Παρ' όλα αυτά, μύριζε υπέροχα και έντονα!!


     Και τέλος, τελείωσα δύο μάσκες, η πρώτη είναι από το cherrybox η peel off masque για βαθύ καθαρισμό των πόρων. Δεν είδα κάτι το super wow, όμως αφαιρέθηκε πανεύκολα μόλις στέγνωσε και μόνο με μία κίνηση. Επίσης, έπρεπε να απλωθεί αμέσως γιατί εάν βάλετε μεγάλη ποσότητα, θα αρχίσει να τρέχει. Εάν βρω αυτή την εταιρία θα δοκιμάσω άλλες μάσκες, αυτή μου φάνηκε αδιάφορη.
      Επόμενη είναι μια θερμαντική μάσκα από Beauty Formulas με βερίκοκο. Μύριζε πολύ έντονα το φρούτο, όμως δεν μου άρεσε καθόλου. Η συγκεκριμένη μάσκα απλώνεται σε στεγνό πρόσωπο και με κυκλικές κινήσεις την απλώνουμε ώστε να προκαλέσουμε θερμότητα και να βοηθήσουμε τη μάσκα να δράσει. Είχα χρησιμοποιήσει μια αντίστοιχη στο παρελθόν και γι'αυτό επέλεξα να δοκιμάσω αυτήν. Όμως, όταν την άπλωσα και την άφησα να δράσει μετά από λίγο έκανε φουσκαλίτσες όπως κάνει το πλαστικό όταν λιώνει. Τρόμαξα και την αφαίρεσα αμέσως. Την επόμενη φορά που την ξαναχρησιμοποίησα έγινε ακριβώς το ίδιο. Την είχα τοποθετήσει μέχρι το λαιμό και παρατήρησα ότι έτρεχε. Φοβήθηκα μην μου προκαλέσει τίποτα και πέταξα την υπόλοιπη μάσκα.


    Στη συνέχεια θα δούμε προϊόντα για το σώμα. Πρώτη απογοήτευση είναι η body lotion από ILa. Η πιο άθλια μυρωδιά που έχω μυρίσει ποτέ. Την χρησιμοποίησα 2-3 φορές, αλλά δεν άντεχα την μυρωδιά και θα την πετάξω. Εάν τη δείτε πουθενά να την αποφύγετε!!


     Επόμενη απογοήτευση είναι το scrub σώματος από gapbody moonwalk. Πρώτον, είναι παχύρρευστο προϊόν, σκέτοι κόκκοι με απειροελάχιστο gel, απλά και μόνο για να είναι οι κόκκοι ενωμένοι. Δεύτερον, η μυρωδιά του ήταν έντονη και άσχημη και τρίτον δεν έκανε δουλειά και χανόταν πολύ προϊόν κατά την τοποθέτηση του στο σώμα μου. Στην αρχή δεν μπορούσα να το ανεχτώ, όμως το τελείωσα γιατί λυπόμουν τα χρήματα που έδωσα. Δεν έκανε τίποτα στο σώμα μου και χαίρομαι αφάνταστα που δεν θα το ξαναδώ.


    Στη συνέχεια, τελείωσα μία κρέμα σώματος για απαλότερο δέρμα από Avon με άρωμα Far Away. Την είχα πάρει τον Αύγουστο, όταν απέκτησα το άρωμα Far Away για να τα συνδυάζω. Τότε που την χρησιμοποίησα κάποιες φορές, μύριζε ακριβώς σαν το άρωμα. Αυτό το μήνα που την ξαναχρησιμοποίησα, η μυρωδιά είχε αλλοιωθεί, και μύριζε πολύ ελαφριά το άρωμα της κολόνιας. Ενυδάτωση πρόσφερε για λίγες ώρες, αλλά απορροφούνταν γρήγορα από το σώμα. Δεν θα την ξαναπάρω εννοείται και θα σκεφτώ πάρα πολύ πριν θελήσω να πάρω κάποια αντίστοιχη κρέμα με κάποιο άρωμα.


    Άλλη μια απογοήτευση που δεν τελείωσε αλλά δεν μπορούσα να το χρησιμοποίησω, είναι το σαπούνι για την ευαίσθητη περιοχή από Eva Intima. Δεν ένιωθα να καθαρίζει καλά την περιοχή, ούτε να κρατάει την κακοσμία μακριά. Όμως μου προκαλούσε "ξηρότητα" και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ. Είναι σε gel μορφή και έκανε αφρό μετά από τρίψιμο στα χέρια. Δεν μου άρεσε καθόλου και ούτε σας το προτείνω εννοείται!!!!


    Τελείωσα το αφρόλουτρο από Cottage με άρωμα σύκο. Καθαρίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα μου πάρα πολύ. Εγώ το χρησιμοποίησα και ως κρεμοσάπουνο και έκανε καταπληκτική δουλειά. Αφήνει το άρωμα στο σώμα για λίγη ώρα, αλλά μυρίζει το μπάνιο αρκετά. Θα ξαναπάρω κάποια στιγμή στο μέλλον άλλο άρωμα να δοκιμάσω. Μου άρεσε αρκετά.


    Τελείωσα δύο προϊόντα από Ventus με άρωμα ροζ λοτό και ylang- ylang. Το μόνο που θα σας πω είναι ότι μυρίζει θεϊκά!!! Το αφρόλουτρο κάνει καλό αφρό με λίγη ποσότητα, καθαρίζει αρκετά αλλά δεν αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο. Η κρέμα σώματος απορροφούνταν πολύ γρήγορα και ενυδάτωνε το δέρμα καλά. Η μυρωδιά του έμενε στο δέρμα για περισσότερο από 2 ώρες, αλλά στα ρούχα έμενε μέχρι την επόμενη μέρα. Να σας ενημερώσω ότι και τα 2 έχουν parabens και όλα τα χημικά και δεν θα τα ξαναπάρω γι'αυτό το λόγο.


    Χρησιμοποίησα δύο δείγματα για το σώμα από Apivita με άρωμα περγαμόντο και πράσινο τσάι. Ξετρελαίνομαι για αυτή τη μυρωδιά. Ήδη έχω πάρει το γαλάκτωμα σώματος σε full size. Το αφρόλουτρο και μου άρεσε και δεν μου άρεσε. Θέλει λίγο περισσότερη ποσότητα για να κάνει πλούσιο αφρό που θέλω εγώ , αλλά το σκέφτομαι πολύ να το πάρω σε κανονικό μέγεθος. Θα δούμε....


     Άλλο ένα προϊόν που δεν τελείωσα, αλλά με απογοήτευσε, είναι το body scrub από bomb cosmetics. Στέγνωσε πολύ γρήγορα. Δεν κλείνει το καπάκι σωστά και έγινε μία μάζα. Επίσης είναι κι αυτό σκέτοι κόκκοι που χάνονται κατά την επαφή στο σώμα. Οι μισοί μένουν στο χέρι μου και οι άλλοι πέφτουν στην μπανιέρα. Έκανα αναλυτικό review εδώ.


     Στη συνέχεια τελείωσα την κρέμα ποδιών από Decubal. Μου άρεσε αρκετά, ενυδάτωνε τα πέλματα, αλλά για αυτή την εποχή που φοράμε κλειστά παπούτσια. Αφήνει λιπαρότητα στα πόδια και πρέπει να περιμένω αρκετή ώρα για να απορροφηθεί από το δέρμα. Είναι καλή κρέμα, αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν και καλύτερες.


     Τελείωσα την κρέμα χεριών με βασιλικό πολτό για απαλότητα. Έκανε τα χέρια μου τόσο μαλακά και κρατούσε την ξηρότητα και τα σκασίματα μακριά. Απορροφούνταν σε 1' και δεν άφηνε ίχνος λιπαρότητας. Θα κάνω αναλυτικό review μόλις χρησιμοποιήσω άλλες δύο κρέμες χεριών της ίδιας σειράς. Πάντως είναι πολύ καλή!


    Και τέλος, τελείωσα το αποσμητικό από Sanex Zero 0% σε σπρέι. Αρκετά καλό προϊόν εάν δεν έχει κάποια έντονη εφίδρωση. Δηλαδή είναι για αυτή την περίοδο για την καθημερινή προστασία όπου δεν θα τρέξει για να ιδρώσει. Σε καμία περίπτωση δεν το χρησιμοποιούσα εγώ στο γυμναστήριο, γιατί υπήρχε η μυρωδιά του ιδρώτα στον αέρα. Ελαφριά μεν, αλλά υπήρχε. Δεν μου άρεσε λοιπόν αυτό, οπότε δεν θα το ξαναπάρω. Πήρα όμως να δοκιμάσω ακριβώς το ίδιο σε roll-on.


     Τελείωσα το στοματικό διάλυμμα από Apivita με δυόσμο και πρόπολη. Η μυρωδιά του παραπέμπει σε δυόσμο όταν το μύρισα, όμως μόλις το έβαλα στο στόμα μου απογοητεύτηκα. Η γεύση δεν είχε καμία σχέση με δυόσμο, όμως όσο περνούσε η ώρα, δηλαδή το λεπτό που πρέπει να μείνει στο στόμα, άφηνε μια έντονη γεύση και κάπως έμοιαζε με δυόσμο. Καίει αρκετά, όχι ανυπόφορα όμως. Καθαρίζει το στόμα, όμως η γεύση με απογοητεύει..... Δεν με απογοήτευσε 100%, και θα το ξαναπάρω κάποια στιγμή μιας και είναι οικονομικό, αλλά σίγουρα δεν θα είναι πρώτο στις επιλογές μου.


     Και τέλος, έχω δύο προϊόντα καλλυντικά. Πρώτο είναι το δείγμα κραγιόν από Golden Rose Νο75 από τη σειρά Shimmering. Είναι ένα υπέροχο καθημερινό κραγιόν που δίνει πανέμορφη γυαλάδα στα χείλη, όμως δεν έχει διάρκεια. Είναι τόσο ενυδατικό όμως που δεν με ενόχλησε η διάρκεια του.


     Και τελευταίο προϊόν, είναι η BB cream της Garnier στην απόχρωση medium. Δεν έχει τελειώσει τελείως όμως έμεινε λίγη μέσα και δεν θα την κρατήσω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Μου αρέσει αρκετά και θα την πάρω σίγουρα στο μέλλον. Σε εμένα αφήνει μία ελαφριά γυαλάδα, αλλά με μια πούδρα από πάνω γίνεται τελείως ματ.


    Αυτά τα είχα να σας δείξω! Λίγα ε;;; Πείτε μου κι εσείς τις δικές σας απόψεις για ότι έχετε δοκιμάσει! Ελπίζω να περνάτε υπέροχα!! Φιλιά πολλά,

                                                      Κωνσταντίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers