Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Αγορές Make Up House & Eyewish (& first impression)

     Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα τον προηγούμενο μήνα από 2 online καταστήματα, το eyewish και το Make Up House και να σας πω μια πρώτη εντύπωση για τα προϊόντα. Και τα δύο online shops στέλνουν με αντικαταβολή και η χρέωση για το πρώτο είναι 2,90€ και στο δεύτερο 4,90€. Είναι ακριβά τα μεταφορικά και η αντικαταβολή, αλλά έχει προϊόντα που δεν βρίσκω εύκολα στην Ελλάδα και γι'αυτό ψωνίζω σχετικά συχνά (έκανα ήδη άλλη μια παραγγελία με προϊόντα από Jordana).

    Πρώτα θα ξεκινήσω με τις αγορές μου από το eyewish. Ο λόγος που ξεκίνησα την παραγγελία είναι το stay matte foundation της Rimmel London, για το οποίο έχω ακούσει τόσα καλά και βρήκα την ευκαιρία να το δοκιμάσω κι εγώ. Είναι μους, παχύρρευστο, που όταν έβγαλα λίγη ποσότητα από το σωληνάριο, φοβήθηκα ότι δεν θα απλωθεί ομοιόμορφα. Έκανα λάθος όμως. Απλώνεται ομοιόμορφα, είναι ματ από την αρχή και κρατάει το πρόσωπο μου ματ για πάρα πάρα πολλές ώρες. Υπέροχο!! Η τιμή του είναι 8,90€ και νομίζω ότι στο εξωτερικό κοστίζει γύρω στα 7€, αλλά δεν είμαι σίγουρη. Πάντως είναι οικονομικό και αξίζει τα χρήματα του!


    Επόμενο που πήρα να δοκιμάσω είναι ένα scrub σώματος, το Gap Moonwalk το οποίο κοστίζει 5€. Να σας πω την αλήθεια, το πήρα πιο πολύ γιατί μου φάνηκε απλή αλλά προσελκίσιμη η συσκευασία. Μεγάλο λάθος. Είναι το χειρότερο scrub σώματος που έχω δοκιμάσει ποτέ. Πρώτα από όλα έχει μια τρισάθλια μυρωδιά που δεν αντέχεται. Εκτός αυτού όμως, το scrub είναι παχύρρευστο αλλά παρόλ' αυτά απλώνεται όμορφα, όμως όταν το ξεβγάζω αφήνει μια άθλια "λαδίλα" στο σώμα που σιχαίνομαι. Το χρώμα του είναι πορτοκαλί, και όταν το ξεβγάλω από το σώμα μου γεμίζει όλη η μπανιέρα με πορτοκαλί νερά, μια άθλια κατάσταση. Προσωπικά χιλιομετάνιωσα που το πήρα και δεν ξέρω εάν θα το τελειώσω ποτέ. Πραγματικά το σκέφτομαι πάρα πολύ με την τόσο άθλια μυρωδιά που έχει. Εάν το δείτε πουθενά, αλλάξτε διάδρομο, σελίδα, μη σας πω να εξαφανιστείτε!!!!


    Και τέλος, πήρα πάλι από Rimmel London ένα Shimmering bronzer 3σε 1 και ονομάζεται Gold Princess. Εγώ το χρησιμοποίησα σαν bronzer ή μάλλον για contouring, και έδινε διακριτικό αποτέλεσμα. Σε πιο ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα σίγουρα θα δείχνει πιο έντονα. Τις ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις τις έβαλα σαν πούδρα και έδινε ένα ωραίο αποτέλεσμα χωρίς να γυαλίζω. Ενώ η πολύ ανοιχτή απόχρωση είναι για highlighter ότι πρέπει.



    Παρόλο που η παραγγελία μου ήταν μικρή, μου έκαναν δώρο ένα Lip gloss από Hawaiian Tropic με μάνγκο και παπάγια. Έχει spf 25 και είναι τεράστιο το περιεχόμενο του.


    Και στη συνέχεια, πήρα κάποια πραγματάκια από το Make up House. Πρώτο που ήθελα να δοκιμάσω είναι το μηχανικό μολύβι φρυδιών από Sleek το οποίο έχει στην πίσω πλευρά του και χτενάκι. Έχει κωνικό σχήμα και βολεύει απίστευτα. Εγώ επέλεξα το dark 718 και μου βγήκε πολύ σκούρο. Βάφει έντονα και έχει καλή διάρκεια. Η τιμή του είναι 7.50€.



    Επειδή είχαν τελειώσει οι μάσκες μαλλιών που είχα, πήρα από Beauty Formulas το Honey Treatment Wax. Είναι 500ml (τεράστια ποσότητα) και μυρίζει πολύ έντονα μέλι. Είναι παχύρρευστο, αλλά απλώνεται όμορφα. Όμως η διαδικασία τοποθέτησης του είναι διαφορετική από τα υπόλοιπα, και εγώ δεν ακολούθησα τον συγκεκριμένο τρόπο. Οπότε δεν μπορώ να πω ότι φταίει το προϊόν που δεν είδα να κάνει κάτι στα μαλλιά μου. Ίσως εάν έκανα όλη τη διαδικασία που πρέπει να έβλεπα θεαματική διαφορά. Πάντως με τα δικά μου δεδομένα δεν μου αρέσει.



   Και τέλος, πήρα ψεύτικες βλεφαρίδες και κόλλα. Η εταιρία είναι red cherry eyelashes με 100% φυσική τρίχα. Δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη, αλλά σίγουρα θα τις χρησιμοποιήσω και θα σας δείξω φωτογραφίες. Αυτές που επέλεξα είναι οι #46 & #68. Την κόλλα την πήρα σε διάφανο χρώμα και όχι σε μαύρο, γιατί δεν ξέρω να τοποθετώ ακόμη καλά τις βλεφαρίδες και υπάρχει κίνδυνος να μουτζουρωθώ.


   Αυτές ήταν οι αγορές μου. Χάρηκα πολύ που κατάφερα να δοκιμάσω κάποια προϊόντα και χάρηκα ακόμη περισσότερο που καταστήματα και e-shops προσπαθούν και φέρνουν εταιρίες που δεν μπορούμε να βρούμε εύκολα και μας δίνουν τη δυνατότητα να τα δοκιμάζουμε και όχι μόνο να ακούμε γι' αυτά. Η δική σας άποψη ποια είναι;; Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω;;

                                     Φιλιά πολλά, Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers