Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Giveaway - MeMeMe Blush (Closed)

     Μήπως νομίζατε ότι είχα ξεχάσει την υπόσχεση που σας έδωσα για το Giveaway;;;; Σήμερα λοιπόν, θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για το υπέροχο ρουζ από MMM στην απόχρωση rouge. Όπως σας είχα πει και στο facebook, στο κουτάκι του cherrybox μου είχαν στείλει το συγκεκριμένο ρουζ, το οποίο όμως, το είχα πάρει παλιότερα από το e-shop τους (νομίζω, ή από το beautytestbox). Γι'αυτό λοιπόν, αποφάσισα να το κάνω δώρο σε εσάς.....


    Το ρουζ έχει ένα τέλειο σκούρο dusty ροδακινί προς ροζ χρώμα με μικρά glitters μέσα. Δεν θα γυαλίζετε σαν πυγολαμπίδα, αντίθετα, είναι τόσο διακριτικά που σίγουρα θα το λατρέψετε. Έχει υπέροχη διάρκεια και ένταση!! Είναι άκρως χειμωνιάτικο προϊόν! Εγώ προσωπικά το λατρεύω!!

    Το μόνο που θέλω να σας πω πριν να σας πω τους όρους του διαγωνισμού είναι ότι άνοιξα την συσκευασία, δηλαδή το σακουλάκι που ήταν τυλιγμένο, αλλά εννοείται ότι δεν το χρησιμοποίησα, ούτε το ακούμπησα. Απλά δεν είχα κοντά μου το δικό μου ρουζ και ήλπιζα να είναι άλλη απόχρωση. Τέλοσπάντων, απλά ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν έχει διαφάνεια γύρω γύρω και να ξέρετε ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ!!!!!

    Οι όροι λοιπόν του διαγωνισμού για να μπείτε στην κλήρωση είναι:
- Να είστε μέλος στο blog μου.
- Να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook.
- Να κάνετε share τη φωτογραφία στο facebook.

a Rafflecopter giveaway
 
      Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει για έναν μήνα, δηλαδή μέχρι 12/11 στις 24:00.

   Από ότι ξέρω, πολλές κοπέλες θέλετε να δοκιμάσετε ρουζ της συγκεκριμένης σειράς. Μπορεί να μην είναι η πρώτη επιλογή χρώματος που θα κάνατε, όμως, με λίγη τύχη έχετε τη δυνατότητα να το αποκτήσετε! Εύχομαι σε όλες ξεχωριστά καλή επιτυχία και να μην ξεχνάτε να τηρείτε όλους τους όρους!!!! Φιλιά πολλά!!



                                             Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers