Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Body Lotion Khanya - BABOR

     Ένα προϊόν από το special edition κουτί του Cherrybox που επέλεξα να δοκιμάσω πρώτο, είναι η κρέμα σώματος ή μάλλον, λοσιόν σώματος Khanya από Babor. Απέκτησα αυτό το κουτί πριν μία εβδομάδα περίπου και ξεκίνησα τη χρήση της κρέμας από την πρώτη μέρα. Θα τη δείτε στα επόμενα empties, αλλά ήθελα να κάνω πιο αναλυτικό post και θα δείτε παρακάτω το λόγο.

     Πρώτα να σας θυμίσω ότι το συγκεκριμένο κουτί ήταν εν μέρει φιλανθρωπικό, ένα ποσό των εσόδων θα δοθεί στο σύλλογο γυναικών Θεσ/νίκης για την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού. Μπορείτε να δείτε το περιεχόμενου του κουτιού εδώ, καθώς και λίγα λόγια για το σύλλογο.


     Η συσκευασία που έχω στα χέρια μου είναι στα 50ml, ενώ το full size είναι στα 200ml και κοστίζει 22€. Η κρέμα είναι λεπτόρρευστη και χρειάζομαι ελάχιστη ποσότητα για να ενυδατώσω το δέρμα μου. Φυσικά θέλει πολύ προσοχή για να μην βγει περισσότερο προϊόν από ότι χρειάζεται. Απλώνεται πολύ όμορφα και απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα. Η μυρωδιά της είναι πολύ γλυκιά, αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς τι μυρίζω. Τόσες μέρες προσπαθώ να σκεφτώ τι μου θυμίζει, αλλά ακόμη δεν τα έχω καταφέρει.

    Στο βιβλιαράκι του Cherrybox γράφει για το προϊόν :



     Μπορώ να πω ότι δίνει ενυδάτωση στο σώμα, ακόμη και σε ξηρά σημεία, αλλά η ενυδάτωση που προσφέρει δεν κρατάει όλη μέρα... Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό, αλλά δεν πιστεύω ότι προσφέρει όσα υπόσχεται σε εμένα.

    Καταρχήν, όπως είπα είναι λεπτόρρευστη η κρέμα, αλλά παρόλ'αυτά απορροφάται από το δέρμα σε 1 λεπτό. Εγώ την άπλωνα στα χέρια και στον κορμό μου, και ώσπου να βάλω κρέμα και στα πόδια, είχε απορροφηθεί. Super θετικό!! Εκτός αυτού, υπήρξε περίπτωση που έβαλα περισσότερη ποσότητα από όση χρειαζόμουν και πάλι, απορροφήθηκε πολύ γρήγορα!! Δεν είναι όπως άλλα προϊόντα που κάνουν 5 λεπτά να απορροφηθούν. Επίσης, δεν κάνει το δέρμα να κολλάει και μου άρεσε αυτό.

    Έπειτα, η μυρωδιά της που είναι όμορφη και διακριτική, δεν κρατάει καθόλου στο σώμα όμως. Μία ωρίτσα μόνο. Όμως, τα ρούχα που φορούσα μετά το μπάνιο μου και την τοποθέτηση της κρέμας, μύριζαν και την επόμενη μέρα πολύ όμορφα!

    Όμως, σήμερα που ήταν και η τελευταία χρήση που έκανα, γιατί τελείωσε, είδα ότι μαζί με την κρέμα έβγαζε και κάτι κομματάκια. Ειλικρινά δεν είδα τόσες μέρες κάτι παρόμοιο. Στην αρχή σκέφτηκα ότι θα φταίει η πετσέτα. Ίσως άφησε χνουδάκια. Όμως πλύθηκα και συνέχισα με την κρέμα και συνέχισα να βλέπω κομματάκια. Απογοητεύτηκα να σας πω την αλήθεια.

    Γενικά μου άρεσε αρκετά έως πολύ, όμως, πρώτον - δεν είδα να κάνει κάτι το ιδιαίτερο που δεν κάνουν άλλα πιο οικονομικά προϊόντα και δεν θα έδινα 22€ για να την πάρω σε κανονικό μέγεθος. Και δεύτερον, μετά το συμβάν με τα κομματάκια, θεωρώ ότι είναι υπερτιμημένη και πανάκριβη, πόσο μάλλον που περιέχει άρωμα και αλκοόλ. Βέβαια δεν έχει parabens, όμως εάν ήταν φυτική, ίσως, ίσως λέω, χαλάλιζα τόσα χρήματα.

    Αυτά είχα να σας πω. Εάν την έχετε δοκιμάσει, θέλω να μάθω και τη δική σας γνώμη. Καθώς επίσης εάν εσείς είδατε κάτι παράξενο στη χρήση της. Ελπίζω να περνάτε υπέροχα και να είστε καλά!! Φιλιά πολλά!

                                                  Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers