Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Quiz - Giveaway (Closed)

      Το καλοκαιράκι πέρασε και μας άφησε με όμορφες αναμνήσεις και στιγμές. Περάσαμε λοιπόν σε μια άλλη εποχή, του φθινοπώρου, και νομίζω ότι το μπλε μολύβι στα μάτια μας φοριέται ακόμη.  Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να κάνω έναν διαγωνισμό με μπλε μολύβια. ΟΧΙ, δεν θα είναι το έπαθλο κάποιο μπλε μολύβι, θα δείτε στη συνέχεια τι θα κερδίσει η τυχερή.


     Στην κατοχή μου λοιπόν έχω αρκετές αποχρώσεις του μπλε, όμως επέλεξα 3 μολύβια που μοιάζουν αρκετά. Το ένα είναι από Benecos το Bright Blue, το άλλο είναι από BeautyLineCosmetics 036 Blue, και το τελευταίο είναι από Erre Due το 87. Στην παραπάνω φωτογραφίες βλέπετε το κάθε μολύβι πως γράφει. Ένα από αυτά έχω χρησιμοποιήσει για το μακιγιάζ μου!... Ποιο να είναι άραγε;;;; Κοιτάξτε προσεκτικά ώστε να βρείτε το σωστό!



    Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει για 20 ημέρες, δηλαδή θα λήξει στις 30/09. Η τυχερή τι θα κερδίσει;;; Μία μονή σκιά από τη NYX στην απόχρωση Dance the Tides. Έχω χρησιμοποιήσει τη δική μου σκιά στην κόγχη του ματιού για να δώσω βάθος και ένταση, και απλά χρησιμοποίησα το μπλε μολύβι για λίγο χρώμα. Ελπίζω να φαίνονται καθαρά και τα 2.


    Οι όροι για να λάβετε μέρος είναι:
- να είστε μέλη στο blog μου.
- να αφήσετε το όνομα σας στο gfc.
- να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook
- να κοινοποιήσετε την φωτογραφία του διαγωνισμού στο facebook.
- να μου πεις ποιο μολύβι πιστεύεις ότι έχω χρησιμοποιήσει;

a Rafflecopter giveaway

    Όταν θα λήξει ο διαγωνισμός, θα ανακοινώσω τη σωστή απάντηση και όσες απάντησαν σωστά θα μπουν στην κλήρωση για το δώρο τους!!! Σας εύχομαι καλή επιτυχία!! Μην ξεχνάτε να ακολουθήσετε όλους τους όρους για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας. Φιλιά πολλά!!

                                               Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers