Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

HERVE LEGER FEMME

     Πριν από κάποιους μήνες η αδερφή μου μου έδωσε κάποια προϊόντα περιποίησης, τα οποία είτε δεν ήθελε γιατί δεν της άρεσαν, είτε γιατί δεν τα χρησιμοποιούσε και δεν ήθελε να πάνε χαμένα, είτε δεν τα είχε χρησιμοποιήσει καθόλου και δεν είχε σκοπό να τα χρησιμοποιήσει στο κοντινό μέλλον. Οπότε, τα έδωσε σε εμένα... . Άλλο που δεν ήθελα εγώ...!! Πόσο τυχερές είναι οι μικρότερες αδερφές τελικά..χαχααχα...


     Μέσα σε αυτά τα προϊόντα που μου έδωσε ήταν ένα σετ με αφρόλουτρο και κρέμα σώματος από την AVON που ονομάζεται HERVE LEGER FEMME και είναι στα 150ml και τα δύο. Υπάρχει στην Avon το ίδιο άρωμα, και επειδή ήταν το αγαπημένο άρωμα της αδερφής μου εκείνη την περίοδο, πήρε και αυτό το σετ. Το άρωμα όμως τελείωσε και αυτά έμειναν στο ράφι αχρησιμοποίητα. Μόνο την κρέμα σώματος χρησιμοποίησε λίγο το καλοκαίρι σαν after sun. Τα χρησιμοποιώ όλο τον μήνα, και μπορώ να πω ότι το ένα από αυτά θα μπορούσε άνετα να μπει στα αγαπημένα του μήνα, όμως αποφάσισα ότι δεν το αξίζει. Ο λόγος;; Πάμε να δούμε αναλυτικά παρακάτω...

     Το body lotion μυρίζει ακριβώς ίδια με το άρωμα και διαρκεί στο σώμα 2-3 ώρες. Έχει ρευστή υφή και απλώνεται ομοιόμορφα στο σώμα. Σε λίγα λεπτά απορροφάται πλήρως και αφήνει το δέρμα αρκετά απαλό. Η αδερφή μου μάλιστα που το φορούσε σαν after sun, έχει θετικές εντυπώσεις, μιας και όταν είχε καεί λίγο από τον ήλιο, με τη χρήση της κρέμας, ξε κοκκίνισε πολύ γρήγορα, και δεν ξεφλούδισε καθόλου. Αλλά, είναι full στα parabens και έχει αλκοόλ μέσα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τη βάζω στα αγαπημένα του μήνα.


     Το shower gel είναι κι αυτό full στα parabens, αλλά ενώ δεν γράφει στο πίσω μέρος της συσκευασίας ότι έχει αλκοόλ, μυρίζει απίστευτα έντονα οινόπνευμα. Κατά τα άλλα, θέλει λίγη ποσότητα υγρού για να κάνει αρκετά καλό αφρό, αλλά δεν ενυδατώνει το δέρμα. Το καθαρίζει και το αφήνει σχετικά μαλακό, αλλά ενυδάτωση ΔΕΝ.... Επίσης, έχει πολύ ελαφριά μυρωδιά του αρώματος -υπερισχύει η μυρωδιά του οινοπνεύματος, μην τα ξαναλέμε- και κρατάει πολύ λίγη ώρα στο σώμα.  Γενικά, δεν έμεινα ικανοποιημένη από αυτό το προϊόν.


     Να σας πω την αλήθεια, μόλις είδα ότι έχουν Parabens μέσα, σκέφτηκα να τα πετάξω. Μόλις μύρισα το αφρόλουτρο,επίσης. Αλλά ακόμη δεν έχω αποφασίσει... Εσείς τι λέτε;;

     Επίσης ένα άλλο μείον που βρήκα είναι το κούμπωμα. Μου έσπασαν τα νεύρα και τα δύο. Το κούμπωμα έχει δύο στρώσει "ασφαλείας" και δεν ανοίγει καθόλου εύκολα. Πρέπει να προσπαθήσω με το νύχι να το ανοίξω και όχι με το δάχτυλο (εάν καταλαβαίνετε τι λέω).

     Γενικά είμαι της άποψης, ότι κι αν φάμε, ότι κι αν πιούμε, ότι κι αν χρησιμοποιήσουμε, έχουν βλαβερές ουσίες, όμως όπου μπορούμε ας προσέχουμε. Σε καμία περίπτωση δεν θα τα πρότεινα... Εάν έπρεπε να διαλέξω όμως ένα από τα δύο, θα έλεγα την κρέμα σώματος. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο; Πείτε μου πως σας φάνηκαν. Φιλιά πολλά!!

                                  Κωνσταντίνα Ν.

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers