Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Φθινοπωρινό Cherrybox 2014



    Επιτέλους παρέλαβα το δικό μου κουτάκι Cherrybox. Είχα δει ήδη από κοπέλες που είχαν παρευρεθεί στην έκθεση Θεσσαλονίκης το περιεχόμενο των δικών τους κουτιών, μιας και μπορούσαν να το πάρουν από εκεί, και ήξερα ότι είχε πολύ ωραία προϊόντα μέσα.

    Για όσες δεν γνωρίζετε, το κουτί Cherrybox είναι συνδρομητικό κουτί και στέλνετε ανά εποχή και κοστίζει 20€. Μπορείτε να το παραγγείλετε από το online shop του Cherrybox, είτε μηνιαία, είτε χρόνια, δηλαδή να πληρώσετε τις συνδρομές για ένα χρόνο και να σας έρχεται το κουτάκι κάθε όταν κυκλοφορεί. Επίσης, το περιεχόμενο του κουτιού δεν είναι γνωστό πριν το παραλάβει ο παραλήπτης στα χέρια του, ούτε μπορούμε να ζητήσουμε τι θέλουμε εμείς να έχει μέσα.

    Ας δούμε όμως τι βρήκα εγώ μέσα στο κουτί μου. Καταρχήν να σας πω ότι μόλις το άνοιξα μύριζε υπέροχα. Δεν ξέρω εάν το αρωμάτισαν πριν το κλείσουν, αλλά και τώρα που έχω στα χέρια μου την κάρτα με τα προϊόντα, που δεν είναι κλεισμένη μέσα στο κουτί, μυρίζει θεϊκά. Τι να πω.... Όταν παρέλαβα το κουτάκι λοιπόν, ανυπομονούσα να το ανοίξω για να δω ποιο κουτί Steam Cream μου έστειλαν, και εάν μου έστειλαν ρουζ MMM ή σκιά. Ευτυχώς μου έστειλαν ρουζ, το rouge, το οποίο το είχα πάρει πριν καιρό και ειλικρινά το είχα ευχαριστηθεί. Έχει χρυσά shimmer μέσα που δένουν απίστευτα με την επιδερμίδα. Βέβαια θα προτιμούσα να μου έστελναν άλλο χρώμα να δοκιμάσω, αλλά δεν πειράζει. Περιέχει ένα καθρέφτη στο εσωτερικό του καπακιού και ένα πινέλο. Είναι 8gr και κοστίζει 11,20€.


    Η Steam Cream μου ήρθε σε μια πολύ όμορφη συσκευασία, με λουλούδια στις αποχρώσεις του ροζ και του κόκκινου. Και μόνο η θήκη αξίζει πολλά, πόσο μάλλον που είναι χειροποίητο προϊόν. "Είναι ιδανική για το πρόσωπο, το σώμα και τα χέρια για να προσφέρει λαμπερή, βαθιά και άμεση ενυδάτωση σε όλους τους τύπους επιδερμίδας και σε όλες τις ηλικίες. Μέσα της κρύβει πολλά θρεπτικά συστατικά όπως, νερό από άνθη νεραντζιάς, βούτυρο κακάο, έλαιο jojoba, αιθέριο έλαιο, λεβάντα κα." Είναι στα 75ml και κοστίζει 16,80€.


    Επόμενο προϊόν είναι από KMS California το After Sun Rescue, το οποίο είναι θεραπεία των μαλλιών για μετά τον ήλιο. "Είναι εμπλουτισμένο με γκρέιπφρουτ και θυμάρι, και πρόκειται να αναστρέψει τις βλαβερές συνέπειες του ήλιου, της θάλασσας και της πισίνας από τα μαλλιά σας. Απλώστε την θεραπεία σε καθαρά νωπά μαλλιά, αφήστε την 3-5 λεπτά και ξεβγάλτε. Ιδανική για όλους τους τύπους μαλλιών. Το κάθε σωληνάριο είναι για 1-3 εφαρμογές, ανάλογα το μήκος των μαλλιών σας." Ανυπομονώ να δοκιμάσω αυτό το προϊόν!! Είναι 4x20ml και κοστίζουν 27€.


    Ακόμη ένα προϊόν περιποίησης που είχε το κουτί, είναι η διπλή μάσκα προσώπου με αγγούρι και μήλο. Είναι από Montagne Jeunesse και υπόσχεται ότι ανανεώνει και δροσίζει το δέρμα. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι 2x6ml και κοστίζουν 2,50€. Να σας πω ότι δοκίμασα εχτές το ένα φακελάκι, και πιστεύω ότι οι πολύ ξηρές επιδερμίδες να μην το δοκιμάσουν. Εγώ δεν είδα όσα υπόσχεται το προϊόν, αλλά θα δοκιμάσω και το άλλο φακελάκι και θα σας πω σίγουρα σε άλλο post.


    Ένα ακόμη προϊόν μακιγιάζ είναι από Aden cosmetics το High Shine Lip Gloss No.09 το οποίο υπόσχεται λάμψη, ενυδάτωση και διάρκεια. Όπως το έβλεπα στη θήκη του, φαίνονται shimmers στο προϊόν, όμως στο χέρι μου που το έβαλα δεν φαινόντουσαν καθόλου. Είναι στα 9ml και κοστίζει 9,50€.


    Και τέλος, στο κουτί υπήρχε ένα βερνίκι σε βυσσινή απόχρωση από Aden cosmetics πάλι, το No.78. Είναι επαγγελματικό βερνίκι και υπόσχεται μεγάλη διάρκεια και σταθερότητα. Είναι στα 11ml και κοστίζει 5€.


    Αυτά ήταν μέσα στο κουτί που παρέλαβα εγώ. Να πω ότι όλα είναι full size, και τα περισσότερα είναι ακριβά. Σίγουρα αξίζει το συγκεκριμένο κουτί και ας ελπίσουμε ότι θα μας καταπλήξει και το επόμενο!! Ελπίζω να σας άρεσε και το δικό σας κουτάκι και να μείνατε ικανοποιημένες!! Καλά να περνάτε!! Φιλιά πολλά!

                                              Κωνσταντίνα Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers